Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast: Wat is teveel? De meeste minors zijn toch maar iets van 24 punten? Ten minste, dat is het hier volgens mij. Je kan altijd nog onderwijsvaardigheden doen. Dat is altijd nuttig, zelfs al ga je er niets mee doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Kitten: het gaat niet om periodes opvullen, ik moet echt punten halen om in m'n bachelor mee te laten tellen, die kan ik niet ook nog een keer voor m'n master gebruiken. Dat zou anders wel heel makkelijk zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Dus het wordt maar tweederde minor van iets dat ik leuk vind denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Keuzevakken mag bij ons alles zijn, behalve een vak van onze eigen studie.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wist trouwens niet dat het zo verschillend was overal zeg, met die keuzevakken. Dacht eigenlijk dat je overal gewoon een minor had met 30 punten, maar niet dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op de UU is de profileringsruimte, voor zo ver ik weet, 45 studiepunten en een minor tenminste 30 studiepunten. Echt onhandig dat het zo verschillend is per studie/hogeschool/universiteit...op deze manier is overstappen ed toch nog steeds enorm lastig (en dat wilden ze juist vergemakkelijken, zeiden ze)? ![]() Laatst gewijzigd op 10-07-2007 om 15:05. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studie Livestyle | 9 | 12-12-2011 19:56 | |
Studeren |
Waar geschiedenis studeren? miramichi | 16 | 06-11-2011 13:26 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |