Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2007, 16:51
mvnmgn
mvnmgn is offline
1

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 10:32.
Advertentie
Oud 24-07-2007, 17:02
Stefanie
Stefanie is offline
Als het niet van twee kanten komt, dan is het duidelijk. Als jij van jezelf weet dat je je niet juist hebt gedragen dan kun je daar nu veel van leren.
Oud 24-07-2007, 17:08
mvnmgn
mvnmgn is offline
Als het niet van twee kanten komt, dan is het duidelijk. Als jij van jezelf weet dat je je niet juist hebt gedragen dan kun je daar nu veel van leren.

ma ik heb in de eerste 1,5 jaar vooral niet oed gedragen maar omdat we zoveel van elkaar hielden bleven we bijelkaar, en toen hadden we ook een lange periode dat het super ging. maar daarna is het fout gegaan door kleine ruzie's over onzin dingen. en ze vroeg me altijd om gewoon te doen wat ze wilde dan wisten we allebei dat het super zou gaan en geen ruzie's want alle ruzie kwamen voort uit 1 ding. en omdat ik nu weet dat ik gewoon haar de zin moet geven omdat die andere dingen onbelangrijk zijn weet ik dat als we het proberen dat het goed zou gaan. wat ik al zei, als ik het 1/2 weken eerder had doorgekregen was er nooit iets aan de hand geweest. ma a nu is het gevoel bij haar weg. wat ook logscih is omdat het nu dan al 1,5 maand kut gaat en ook dat het uit is, en dat ze de keuze heeft gemaakt. ze heeft ook gelijk in die keuze, maar waarom verdien ik geen 2e kans. vooral omdat ik nu echt totaal anders denk.
Oud 24-07-2007, 17:11
Stefanie
Stefanie is offline
Nogmaals: als het gevoel bij haar weg is, dan kun je geen relatie hebben.
Oud 24-07-2007, 17:14
mvnmgn
mvnmgn is offline
dat snap ik, maar kan zoiets niet terug komen? hoevaak zie je mensen niet uit elkaar gaan en dan weer terug komen. ik ken heel veel mense die hadden.
maar onze liefde was echt heel erg sterk voor ons, dan kan zoiets toch wel terug komen?
Oud 24-07-2007, 17:16
ratonita7
ratonita7 is offline
Tja, het enige wat je nu inderdaad nog kunt doen is leren uit je fouten en verder gaan met je leven. Want hoe meer je haar nu gaat pushen om opnieuw te beginnen, hoe verder je haar van je af zal duwen. Natuurlijk kun je wel zeggen dat je spijt hebt van alles en vertellen wat je ons hier vertelt maar de beslissing zal uiteindelijk bij haar liggen. Sterkte ermee!
Oud 24-07-2007, 17:26
mvnmgn
mvnmgn is offline
heb het haar ook allemala verteld.

ik ben ook blij dat ik ervan geleerd heb, denk ook een beetje dat het had moeten gebeuren anders had ik het nooit geleerd en was ik altijd zo'n klootzak geweest en dat wil ik helemaal niet. het was mischien ook omdat het me 1e echt lange relatie was en daarvoor eigeljik alleen maar pruts relaties, die me niks boeide. ik wist niet hoe ik een meisjes moest behandelen die me echt dierbaar was.

en ik wil haar ook niet pushen, ma dat is heel moeiljk, omdat we beide nooit meer zo'n relatie vinden. en dat is geen dom liefdesverdriet gelul, ma dat was gewoon echt zo. met sommige klikt het goed, maar bij ons klikte het gewoon fantastisch. echt alles klopte. daarom snap ik ook echt niet hoe ik dit heb kunnen doen, want ik ben de schudige, en ik dacht al die tijd dat zij het aan het verkeerde eind had, daarom maakt het ook zo moeilijk. ik ben degeen die het verpruts hebt.
ma i kben bang dat als ik haar nu met rust laat, dat ze een ander leuk kan gaan vinden.

maar kan verliefdheud terug keren als het zo weg is?
Oud 24-07-2007, 17:51
Verwijderd
Jij was dus schijnbaar de ware niet voor haar, ook al omdat je je gedroeg als een lul.

get over it.
Oud 24-07-2007, 17:55
mvnmgn
mvnmgn is offline
dat was ik wel, dat zei ze zelf. alleen het geruzie was teveel, ma die ruzie komt nu niet meer
Oud 24-07-2007, 17:58
Verwijderd
mvnmgn, wat jij wilt horen kan ik wel zeggen, maar dat maakt het nog niet waar. je kan de tijd niet terugdraaien en je fouten goedmaken. je kunt enkel er van leren en doorgaan.
misschien komen jullie elkaar later nog een keer tegen en worden jullie dan weer verliefd, maar als ik het zo lees lijkt dat me niet waarschijnlijk.
Oud 24-07-2007, 18:00
Verwijderd
Die ruzie komt nu inderdaad niet meer, want ze heeft het uitgemaakt.
Ga niet dromen over dingen die hadden kunnen zijn, want je hebt 't gewoon verpest. Ga verder met je leven en leer hier van.
En inderdaad, misschien komen jullie elkaar in de toekomst wel weer tegen en krijg je een nieuwe kans, maar blijf daar nu niet in hangen.
Oud 24-07-2007, 18:08
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 17:51 :
ze wil nu niet meer, en ze is opeens niet meer verliefd en wil niet dat het goedkomt.
Move on.
Oud 24-07-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 18:55 :
dat was ik wel, dat zei ze zelf. alleen het geruzie was teveel, ma die ruzie komt nu niet meer
dat klopt, want het is uit, ergo: jij bent de ware niet ( meer ).
Oud 24-07-2007, 19:17
Verwijderd
Het heeft niks te maken met de ruzies, ze is gewoon niet meer verliefd dus is het voorbij, op naar de volgende.
Oud 24-07-2007, 19:18
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 18:55 :
Ja en mensen zeggen wel meer.

Ik denk dat die 1/2 weken eerder het licht zien veel hadden geholpen, als je een relatie van drie jaar wilt verbreken dan denk je daar echt wel langer over na dan 1/2 weken. Dan spookte het waarschijnlijk al een flinke tijd door haar hoofd.

Verder klinkt het gewoon als oorzaak - gevolg en dat je daar nu spijt van hebt is misschien wel goed maar dat wil niet zeggen dat je persé een tweede kans verdient. Het voelt misschien wel lullig voor jou, maar zij heeft niets verkeerd gedaan als ik het zo hoor en ze is dus ook totaal niet verplicht om jou een tweede kans te geven. Ze zal vast niet meteen over je heen zijn, en misschien zegt ze wel dat het gevoel weg is en zit er toch nog wel iets van gevoel, maar zij wil daar juist vanaf om verder te kunnen en die ruimte moet jij haar gunnen.

En je verhaal is behoorlijk lastig te lezen, het is 'maar' en geen 'ma', 'ma' is je moeder.
Oud 24-07-2007, 19:22
mvnmgn
mvnmgn is offline
ma waarom kan verliefdheid niet terugkeren? voor je op iemand verliefd wordt ben je toch ook niet verliefd op iemand, dan wordt je dat toch ook, waarom zou dat niet nog een keer kunnen?

en ze heeft idd niks verkeerds gedaan, ze deed alles goed ,en ik deed alles fout, en ik zou eigleijk ook geen 2e kans verdiene, ma wil hem zo graag. want weet gewoon zker dat het goed zou kunnen komen omdat ik nu echt verandert ben, en ik ben niet vreemdgegaan ofzo. t was gewoon door ruzie
Oud 24-07-2007, 19:37
botulismf
botulismf is offline
Je zei zelf dat je je als een klootzak hebt gedragen, dus het zal vast meer geweest zijn dan een paar onschuldige ruzies.

En natuurlijk kan verliefdheid terugkeren, maar dan moet ze het wel willen. En als het net uit is dan gaat ze - lullig maar waar - juist proberen om die verliefdheid geen kans te geven. Als het allemaal wat verder terug ligt dan bestaat er nog een eventuele kans dat ze opnieuw verliefd op je wordt, maar ga er vooral niet op zitten hopen of wachten.

En overigens bestaat er een vrij grote kans dat, op het moment dat jij inziet dat je haar moet laten gaan, je verliefd wordt op een ander leuk meisje.
Oud 24-07-2007, 20:11
Verwijderd
Bij mijn vriendje en mij was het op een gegeven moment ook zo dat hij dacht niet meer van me te houden en toen was het dus ook uit. Na drie maanden was het weer aan, omdat het gevoel dus toch niet weg bleek te zijn en we gewoon dingen moesten veranderen. Maar goed, de kans is vaak klein dat zoiets gebeurt, zou er niet te veel op gokken... Als zij niet meer wil, dan wil ze niet, punt. Kun je wel gaan wachten tot ze van gedachten verandert, maar als ze dat niet doet, ben jij je hele leven aan het wachten.
Oud 24-07-2007, 21:44
Optima
Optima is offline
Citaat:
1) ma we hadden vaak ruzie om domme kleine dingen, en dan vooral door mij, omdat ik te koppig was maar ook omdat ik me gewoon als een klootzak gedroeg.

2) ik had haar veel meer moeten waarderen, [...]ik snap echt niet hoe ik toen zo'n een lul was tegen haar terwijl ik wist dat ze de ware was.

3) maar we hadden nu weer ruzie omdat ik haar negeerde of iik ets niet wilde doen als ze dat vroeg.

4) ik deed veel te weinig voor haar.
okeeeej, ik zou zeggen, leer van je fouten VOOR EEN VOLGENDE RELATIE, maar ga nou niet dingen proberen op te lappen waarvoor het nu toch te laat is. Het klinkt hard, maar te laat is te laat, waarschijnlijk is er bij haar iets geknapt, en de garantie dat jij nu ineens het licht hebt gezien is ook niet echt om naar huis te schrijven. Het enige wat je nu voor haar kan doen, is haar met rust laten, en niet zo bezig zijn met haar terug te winnen, want dan ben je in feite alleen maar bezig met wat jij wilt en niet met wat zij wil.
Oud 24-07-2007, 21:49
Volk
Volk is offline
Met al die ruzies en jouw gedrag lijkt het me sowieso sterk dat jij de ware was voor haar.
Oud 24-07-2007, 22:12
mvnmgn
mvnmgn is offline
@optima
en niet zo bezig zijn met haar terug te winnen, want dan ben je in feite alleen maar bezig met wat jij wilt en niet met wat zij wil.

hier zegje me wat. klinkt erg logisch eigeleijk

@volk
nou ik weet heus wel hoe het voelt als iemand de ware is. als 1% van de tijd verkeerd is en 99% goed,
en mensen maken ook fouten, ik ben alleen niet zo slim en leer te langzaam.
Oud 24-07-2007, 22:13
Metal
Metal is offline
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 20:22 :
ma waarom kan verliefdheid niet terugkeren? voor je op iemand verliefd wordt ben je toch ook niet verliefd op iemand, dan wordt je dat toch ook, waarom zou dat niet nog een keer kunnen?

en ze heeft idd niks verkeerds gedaan, ze deed alles goed ,en ik deed alles fout, en ik zou eigleijk ook geen 2e kans verdiene, ma wil hem zo graag. want weet gewoon zker dat het goed zou kunnen komen omdat ik nu echt verandert ben, en ik ben niet vreemdgegaan ofzo. t was gewoon door ruzie

Het is amper te lezen, zoals botulism al zei.

Anyway, vergeet het. Je hebt het zelf verpest. Dat meisje is beter af zonder je, als ik het zo lees.
Relaties die gelijk weer aan gaan (onder het mom van; we gaan het nog eens proberen) mislukken heel vaak weer binnen korte tijd. Het gaat niet voor niets uit. Mocht het goedkomen dan moet er eerst wat tijd over heen gaan. Kans is echter groot dat ze niets meer van je wilt weten omdat je haar zo kut behandelt hebt, en dan kun je wel veranderd zijn in 2 weken, zij heeft een bepaald beeld van je dat meer in haar onderbewustzijn zit, en daar ben je zelf bij.
Oud 24-07-2007, 22:14
Metal
Metal is offline
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 23:12 :
@volk
nou ik weet heus wel hoe het voelt als iemand de ware is. als 1% van de tijd verkeerd is en 99% goed,
Angelina Jolie is mijn ware. Ik voel het gewoon. Helaas voelt zij het vast niet zo.
Oud 24-07-2007, 22:24
Volk
Volk is offline
Citaat:
mvnmgn schreef op 24-07-2007 @ 23:12 :
@volk
Geloof me, als iemand de ware is verpest je het niet zo. Dan doe je alles om die persoon gelukkig te laten zijn. Liefdesverdriet doet mensen snel denken dat ze de ware kwijt zijn. Denk je echt dat je over 80 jaar nog steeds alleen aan haar terug denkt omdat ze de ware was? Ga verder met je leven, je komt andere mensen tegen. Misschien op een gegeven moment echt de ware waar je wel alles voor over hebt.
Oud 24-07-2007, 23:07
Myuki
Myuki is offline
onthoud wat je nu geleerd hebt voor je volgende relatie.
Oud 25-07-2007, 00:02
Osmoian
Osmoian is offline
Alleen al statistisch bekeken is het onmogelijk dat er zoiets als een 'de ware' bestaat.
Oud 25-07-2007, 00:11
Verwijderd
leer van je fouten en probeer het volgende keer beter te doen

voor jullie samen is er geen toekomst meer

eens kapot blijft beschadigd

move on
Oud 25-07-2007, 00:25
TheCreator
TheCreator is offline
Zwakste schakel is de bottleneck. jij bent niet de zwakste schakel. Je zult je erbij neer moeten leggen dat als een vrouw niet wil ze niet wil. Thats life. Als ze wel had gewild kan je weinig fout gaan. Ze wil gewoon niet meer. Mischien wilt ze een ander relatie proberen.
Oud 25-07-2007, 04:07
Verwijderd
Lekker vaag. Je hebt het over 'alles was perfect, alles voelde goed' en toch waren er ruzies en gedroeg je je als een klootzak.

Dat gaat er bij mij niet in. Waar gingen die ruzies over, waarom wakkerde jij dat aan met lomp gedrag en wat deed je precies voor lompe dingen? Het helpt ons wel als je daar wat concreter over bent.

Nu valt er weinig te zeggen over of het goed gaat komen.
Oud 25-07-2007, 09:30
Lente
Lente is offline
Citaat:
N00dles schreef op 25-07-2007 @ 05:07 :
Lekker vaag. Je hebt het over 'alles was perfect, alles voelde goed' en toch waren er ruzies en gedroeg je je als een klootzak.

Dat gaat er bij mij niet in. Waar gingen die ruzies over, waarom wakkerde jij dat aan met lomp gedrag en wat deed je precies voor lompe dingen? Het helpt ons wel als je daar wat concreter over bent.

Nu valt er weinig te zeggen over of het goed gaat komen.
de enige die kan zeggen of het goed kan komen, is zijn ex ehh
Oud 29-07-2007, 14:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
1
2

Regels voor berichten