Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat die 1/2 weken eerder het licht zien veel hadden geholpen, als je een relatie van drie jaar wilt verbreken dan denk je daar echt wel langer over na dan 1/2 weken. Dan spookte het waarschijnlijk al een flinke tijd door haar hoofd. Verder klinkt het gewoon als oorzaak - gevolg en dat je daar nu spijt van hebt is misschien wel goed maar dat wil niet zeggen dat je persé een tweede kans verdient. Het voelt misschien wel lullig voor jou, maar zij heeft niets verkeerd gedaan als ik het zo hoor en ze is dus ook totaal niet verplicht om jou een tweede kans te geven. Ze zal vast niet meteen over je heen zijn, en misschien zegt ze wel dat het gevoel weg is en zit er toch nog wel iets van gevoel, maar zij wil daar juist vanaf om verder te kunnen en die ruimte moet jij haar gunnen. En je verhaal is behoorlijk lastig te lezen, het is 'maar' en geen 'ma', 'ma' is je moeder.
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is amper te lezen, zoals botulism al zei. Anyway, vergeet het. Je hebt het zelf verpest. Dat meisje is beter af zonder je, als ik het zo lees. Relaties die gelijk weer aan gaan (onder het mom van; we gaan het nog eens proberen) mislukken heel vaak weer binnen korte tijd. Het gaat niet voor niets uit. Mocht het goedkomen dan moet er eerst wat tijd over heen gaan. Kans is echter groot dat ze niets meer van je wilt weten omdat je haar zo kut behandelt hebt, en dan kun je wel veranderd zijn in 2 weken, zij heeft een bepaald beeld van je dat meer in haar onderbewustzijn zit, en daar ben je zelf bij. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bijna gedumpt door ware Kevin1255 | 13 | 21-09-2013 09:30 | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Liefde & Relatie |
Wat is dat toch met die meiden.. monogaam | 58 | 17-03-2004 19:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Seksualiteit |
Waarom zit iedereen altijd zo te hameren op uiterlijk? AngelLena | 65 | 28-04-2003 16:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |