Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had me al opgegeven voor die minor en kreeg dus een mailtje dat 4 studenten de mogelijkheid krijgen hem in het buitenland (Denemarken dus) te volgen. maar ik weet helemaal niet of ik mijn vriendje wel zo lang kan missen ![]()
||
Citaat:
Wow, wat gaaf zeg! Ik doe ook MWD (oké Social Work, maar richting MWD) en ik had ook wel zo'n minor willen hebben ![]() Echt tof! |
![]() |
|
Je vriend kan je toch wel voor 3 maanden missen? Hij kan je zelfs nog komen opzoeken...
Je bent de rest van je leven ( ervan uitgaande dat..) nog bij elkaar, drie maanden is niks in een mensenleven.
|
Tuurlijk is drie maanden niets op een heel mensenleven, maar ik geloof dat ik nogal gehecht ben aan mn vriendje, vriendinnen, vrienden e.d.
anyway, ik heb besloten me in te schrijven en dat gisteravond gedaan. Kreeg bericht terug dat veel studenten interesse hebben getoond en dat ik binnenkort hoor of ik ben aangenomen. spannend dus!
|
heey Nielz,
dankjewel voor je hele verhaal! ![]() Ik heb al veel op de Deense website van de school gekeken, kon redelijk volgen wat er staat, maar heb hem toch maar ff (voor de zekerheid) op de Engelse versie gezet haha. De course is voor zowel Deense als buitelandse studenten uit Europa en Azie volgens mij ![]()
|
Dear student at ‘Children at Risk’
We have now received all applications for the international module 'Children at Risk'. We are happy to inform you, that you are one of the 26 students, who are accepted as participant and thus will come to Roskilde in September 2007. You will study in a group of students from Sweden, Switzerland, Ireland, Lithuania, Belgium, Netherland, Finland, Norway, Germany and Denmark. In a few days we shall send you the final list of participants. Prior to the start in September we will send you a programme for the first weeks, and tell you more about what we would ask you to prepare before you come. Please write our secretary ***** (emailadres) if you have any questions about practical matters. We look forward to meeting you in Roskilde in September! With kind regards *** and *** Coordinators of the module: Children at Risk IK GA GEWOON 15 SEPTEMBER VOOR 3 MAANDEN NAAR DENEMARKEN!!
||
Citaat:
![]()
|
Ben je inmiddels al thuis IVO?
![]() Oké, beetje een up-topic, maar gezien ik er nog niet geweest ben, denk ik dat het wel mag. Alle voorbereidingen zijn inmiddels getroffen, ik vertrek zaterdag 15 september om 11 uur vanaf schiphol (dus je kunt me komen uitzwaaien ![]() Ik heb een paar weken geleden bericht gekregen dat ik ook herfstvakantie heb. Mijn ouders wilden wel graag een weekje naar Denemarken dus in die week komen zowel zij als Maurice (mijn vriend) over. ![]() Verder heeft één van de andere studenten een forum opgezet zodat de studenten die de course gaan volgen vast wat kennis kunnen maken. het klikt tot nu toe best goed, dus ik heb er wel vertrouwen in ![]()
|
![]() |
Ik ben weer terug ja.
Kopenhagen heb ik helaas niet bezocht. Daar kan ik dus niet veel over vertellen, behalve de verhalen die ik heb gehoord van anderen. Dat was over het algemeen zeer positief. Van Roskilde heb ik ook minder gezien dan gehoopt. Ik zou in eerste instantie 3 nachten op het evenemententerrein bij Roskilde verblijven. Vlak voor aankomst bij dat terrein kreeg iemand uit de groep een vrij ernstig auto ongeluk. Ik reed er een paar auto's achter. De hulpdiensten zijn in elk geval goed daar in Denemarken ![]() 's Avonds nog wel even de stad in gegaan om te eten. Vlakbij het politiebureau zit een hele goede pizzeria/italiaan die ook erg betaalbaar is (voor 120 kronen p.p. een pizza, een grote frisdrank van 0,5l en een koffie) De volgende middag nog even door de stad geslenterd. best een gezellig centrum, wat er 's avonds te beleven is weet ik niet. Weer een dagje later alweer naar huis. Het evenemententerrein waar ik dus campeerde was nog steeds bagger (na het Roskilde Music festival) en het weer zat ook niet heel erg mee. Als je al een hele week op drassige en modderige campings hebt gestaan, heb je daar wel even genoeg van. (En toch ga ik vanaf morgen weer een weekje kamperen) Van het uitgaansleven heb ik niets meegekregen. Op het evenementen terrein was een feestschuur waar het ook erg gezellig was. En vanaf daar was het maar 100 meter naar m'n tent. Voor de duidelijkheid, ik ben dus niet eerder naar huis gegaan omdat Roskilde zelf tegenviel. Dat waren de omstandigheden op het evenemententerrein. Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 11:29. |
![]() |
|
Een vriend van mij heeft daar een jaar gestudeerd, en ik ben die kant op gevlogen voor een paar weekjes. Het heen en weer vliegen is idd best te doen! Ik was in totaal nog geen 200 euro kwijt.
Het enige wat me afschuwelijk tegen stond was de hygiene in het studentenhuis.. Er liepen er wel schoonmakers rond (die om 7 uur sochtends opeens in je kamer staan om schoon te maken) maar daar was verder weinig van te merken. Wat openbaar vervoer, taal en omgeving betreft: net nederland. Goed, iedereen kan engels, en plat ![]()
|
oké, volgens mij vroegen er mensen via pm, en/of via dit topic of ik ze op de hoogte wilde houden als ik er was, ben er nog niet, maar heb wel een weblog
www.wendy87.waarbenjij.nu Dus daar schrijf ik af en toe een update voor de geinteresseerden. xxx
|
|
|