Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2009, 19:51
Verwijderd
En we kunnen weer verder!
Advertentie
Oud 09-12-2009, 19:52
Verwijderd
Dit is de eerste!
Oud 09-12-2009, 19:52
Rationeel
Rationeel is offline
haha die panda
Oud 09-12-2009, 19:53
Verwijderd
We're talking milliseconds here! Maar ik stond onderop toen ik op Verstuur topic klikte, dus idd, hier gaan we verder
Oud 09-12-2009, 19:54
Verwijderd
Mijn nieuwe agenda is zo een met een ringband waar je een pakketje bladzijden instopt. Maar hij zit een beetje vol. Dus nu twijfel ik of ik de nutteloze bladzijden met verjaardagen van het koninklijk huis etc eruit zal halen.
Oud 09-12-2009, 19:55
Verwijderd
Citaat:
haha die panda
erg he
Verwijderd
En alle nationale feestdagen van alle lidstaten van de EU. Niet wat ze vieren, maar gewoon de datums.
Verwijderd
Citaat:
haha die panda
Oud 09-12-2009, 19:56
Verwijderd
Haha, nou vooruit, ik draag dit topic op aan Rode Panda, omdat hij zoveel moeite heeft om een nieuw topic op tijd te openen.
Oud 09-12-2009, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, nou vooruit, ik draag dit topic op aan Rode Panda, omdat hij zoveel moeite heeft om een nieuw topic op tijd te openen.
wow die eer wil ik zelf behalen, lief maar toch nee

het zal me eigenhandig lukken!
Oud 09-12-2009, 19:59
Verwijderd
En een tabel met gedetailleerde informatie over de schaal van Beaufort.
Oud 09-12-2009, 19:59
Verwijderd
Ook zou ik je willen verwijzen naar:

http://www.allgamesallfree.com/games...eed-click.html

kun je vast oefenen!
Oud 09-12-2009, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ook zou ik je willen verwijzen naar:

http://www.allgamesallfree.com/games...eed-click.html

kun je vast oefenen!
234
Oud 09-12-2009, 20:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
arme panda!
Ik dacht even dat hij het toch had gehaald.

Zelf heb ik wel een succes geboekt:

IK BEN AANGENOMEN ALS KINDEROPPAS BIJ DE FITNESSSCHOOL!!!!!!!
jajajajajajajaj *
Oud 09-12-2009, 20:08
Rivka
Rivka is offline
Ik ben vandaag nog naar fitness geweest! Maar wat leuk
Oud 09-12-2009, 20:08
Verwijderd
Citaat:
arme panda!

jajajajajajajaj *
Oud 09-12-2009, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Kazet schreef:
1. Ik doel vooral op het uitzetten van mensen, waar natuurlijk geweld voor nodig is.

2. Ik heb nog nooit een linkse partij dat zo horen zeggen. Ze relativeren of bagatelliseren de problemen, ze zeggen niet dat Wilders' oplossing niet deugt, en als ze dat al zeggen leggen ze niet uit waarom.

3. Natuurlijk moeten criminelen gestraft worden en zijn criminelen zelf verantwoordelijk voor hun daden. Dat neemt niet weg dat je op de lange termijn 90% of meer van de criminaliteit oplost door te nivelleren; kijk maar hoe belachelijk weinig criminaliteit er in Noord-Europa is. En daar zijn ze niet eens zo heel extreem in hun nivelleren - de Gini in de Noord-Europese landen ligt rond de 24-26%, waar die in Nederland 31% is. Kun je nagaan hoe sterk je de economie stimuleert (want een lagere Gini = hoger BNP) en hoe weinig criminaliteit er is als je bijvoorbeeld eens de 20% zou proberen te halen (mits die extrapolatie gerechtvaardigd is, maar daar komen we alleen achter door het te proberen).
1. Ah, maar dat kun je theoretisch Wilders niet aanrekenen, want of er dan geweld nodig is hangt af van de medewerking van de uit te zetten allochtonen.

2. Wat zo horen zeggen? Met je tweede zin zeg je overigens precies wat ik wil zeggen.

3. We zijn het ook hier wel eens. Met de enkele kanttekening dat niet zozeer nivelleren, maar een goede minimale financiële basis per persoon/huishouden gegarandeerd moet worden. Wat mij betreft mogen de rijken best rijker worden (mits ze het eerlijk verdienen en er hard voor werken), als de armen maar niet (buiten hun schuld) dusdanig arm worden dat ze tot wanhoop worden gedreven.
Oud 09-12-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
arme panda!

jajajajajajajaj *
Oud 09-12-2009, 20:12
Verwijderd
Citaat:
234
Huhu, ik heb 236 (dsdsdsds)
Oud 09-12-2009, 20:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben vandaag nog naar fitness geweest! Maar wat leuk
Ik mag nu in ruil gratis onbeperkt sporten! En dat scheelt mijn vader 55 euro per maand dus nu kan hij mijn pianoles betalen voor me
Citaat:

Oud 09-12-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik mag nu in ruil gratis onbeperkt sporten! En dat scheelt mijn vader 55 euro per maand dus nu kan hij mijn pianoles betalen voor me

strak lichaam dat muziek maakt op een piano, fizzle gaat ervoor!
Oud 09-12-2009, 20:16
Rivka
Rivka is offline
http://www.youtube.com/watch?v=UlIJOAZ1pak :coolyoutubefilmpje:

Zo mooi Zeker als je de tekst min of meer begrijpt.
Oud 09-12-2009, 20:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
strak lichaam dat muziek maakt op een piano, fizzle gaat ervoor!
En goed met kinderen he, en goed met kinderen! (En als ze vervelend zijn zeg ik gewoon dat ik ze tot Meesterlijcke Achterham verwerk als ze niet luisteren!)
Oud 09-12-2009, 20:24
Verwijderd
Citaat:
En goed met kinderen he, en goed met kinderen! (En als ze vervelend zijn zeg ik gewoon dat ik ze tot Meesterlijcke Achterham verwerk als ze niet luisteren!)
nomnomnom kan niet wachten tot de vervelend zijn
Oud 09-12-2009, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Huhu, ik heb 236 (dsdsdsds)
276 ofzo nu
Advertentie
Oud 09-12-2009, 20:26
Rationeel
Rationeel is offline
allemaal pliesie en brandweer voor mijn deur
Oud 09-12-2009, 20:30
Verwijderd
Ik ga maar eens afwassen. Anders is het morgen pas echt heel vreselijk als ik moet afwassen. Nu is het maar een beetje.
Oud 09-12-2009, 20:35
Verwijderd
Citaat:
allemaal pliesie en brandweer voor mijn deur
Wat of wie heb je nou weer ontvoert en in de brand gestoken? Turbo turbo.
Oud 09-12-2009, 20:36
Rivka
Rivka is offline
Oud 09-12-2009, 20:36
Verwijderd
Oud 09-12-2009, 20:47
Verwijderd
Citaat:
1. Ah, maar dat kun je theoretisch Wilders niet aanrekenen, want of er dan geweld nodig is hangt af van de medewerking van de uit te zetten allochtonen.

2. Wat zo horen zeggen? Met je tweede zin zeg je overigens precies wat ik wil zeggen.

3. We zijn het ook hier wel eens. Met de enkele kanttekening dat niet zozeer nivelleren, maar een goede minimale financiële basis per persoon/huishouden gegarandeerd moet worden. Wat mij betreft mogen de rijken best rijker worden (mits ze het eerlijk verdienen en er hard voor werken), als de armen maar niet (buiten hun schuld) dusdanig arm worden dat ze tot wanhoop worden gedreven.
1. Het lijkt me voor de hand liggend dat de meesten niet vrijwillig zullen vertrekken.

2. Hoe ik het zeg.

3. Ehh ja, maar je hebt nu eenmaal het geld van de rijken nodig om dat te financieren. Uiteindelijk blijft het wel zo dat als je een hoogste inkomensschaal belast wordt met een redelijk tarief zoals bijvoorbeeld 70%, je alsnog dik verdient als je een inkomen van 10 miljoen hebt. Maar het grote voordeel van zo'n politiek is dat investeren even veel blijft lonen en je alsnog even eenvoudig rijk wordt door geld te investeren of zelf een bedrijf te beginnen. En dat is terecht: slimme investeerders en goede ondernemers moeten beloond worden, niet zakkenvullende managers en CEO's die zelf geen enkel risico lopen en geen enkel talent hebben naast bruinwerken.
Oud 09-12-2009, 20:48
Verwijderd
lol
Oud 09-12-2009, 20:52
Rivka
Rivka is offline
Kazet en Noedels ik begrijp er echt helemaal niks van
Oud 09-12-2009, 20:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nomnomnom kan niet wachten tot de vervelend zijn
Oud 09-12-2009, 21:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat of wie heb je nou weer ontvoert en in de brand gestoken? Turbo turbo.
binnenbrand bij de overburen
Oud 09-12-2009, 21:03
Verwijderd
Citaat:
1. Het lijkt me voor de hand liggend dat de meesten niet vrijwillig zullen vertrekken.

2. Hoe ik het zeg.

3. Ehh ja, maar je hebt nu eenmaal het geld van de rijken nodig om dat te financieren. Uiteindelijk blijft het wel zo dat als je een hoogste inkomensschaal belast wordt met een redelijk tarief zoals bijvoorbeeld 70%, je alsnog dik verdient als je een inkomen van 10 miljoen hebt. Maar het grote voordeel van zo'n politiek is dat investeren even veel blijft lonen en je alsnog even eenvoudig rijk wordt door geld te investeren of zelf een bedrijf te beginnen. En dat is terecht: slimme investeerders en goede ondernemers moeten beloond worden, niet zakkenvullende managers en CEO's die zelf geen enkel risico lopen en geen enkel talent hebben naast bruinwerken.
1. True, maar Wilders wil dat liever geweldloos dan met geweld. Dus Wilders ziet in dit geval geweld niet als een oplossing, hooguit als een soms onvermijdelijke maatregel. Maar dat komt ongeveer wel op hetzelfde neer

2. Ik heb de linkse partijen geen uitspraak in de mond geduwd, maar jij zei: "ik heb nog nooit een partij dat zo horen zeggen".

3. Mja, zit wat in.
Oud 09-12-2009, 21:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar is Etmakas nou? we zouden dansen!
Oud 09-12-2009, 21:04
Verwijderd
Citaat:
binnenbrand bij de overburen
oi, dat is naar
Oud 09-12-2009, 21:21
Verwijderd
Citaat:
1. True, maar Wilders wil dat liever geweldloos dan met geweld. Dus Wilders ziet in dit geval geweld niet als een oplossing, hooguit als een soms onvermijdelijke maatregel. Maar dat komt ongeveer wel op hetzelfde neer

2. Ik heb de linkse partijen geen uitspraak in de mond geduwd, maar jij zei: "ik heb nog nooit een partij dat zo horen zeggen".

3. Mja, zit wat in.
1. Inderdaad.

2. Ik snap niet wat je nu van me wil horen! Ik geef aan dat ik geen partijen de kritiek heb zien uiten die ik uit.

3. Inderdaad.
Oud 09-12-2009, 21:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ja nou
Oud 09-12-2009, 21:24
Batave
Batave is offline
ah panda /pat.
Oud 09-12-2009, 21:27
Verwijderd
Citaat:
ah panda /pat.
What's up kerel?
Oud 09-12-2009, 21:27
Batave
Batave is offline
dat het je weer niet gelukt is
Oud 09-12-2009, 21:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Panda is te laat!
Panda is te laat!
Panda, panda, panda is te laat!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En toch is hij een baas!
Toch is hij een baas!
Panda, Panda, Panda is een baas!
Verwijderd
Wat een mooie discussie. Ik hou van discussies die erin eindigen dat beide partijen zeggen "nou, ja, inderdaad ja! Zie je nou wel dat je gelijk hebt"
Oud 09-12-2009, 21:29
Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat een mooie discussie. Ik hou van discussies die erin eindigen dat beide partijen zeggen "nou, ja, inderdaad ja! Zie je nou wel dat je gelijk hebt"
Oud 09-12-2009, 21:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo eindig ik discussies meestal
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben de meester van de consensus. Ik zou de Nederlandse politiek in moeten.
Verwijderd
Citaat:
En toch is hij een baas!
Toch is hij een baas!
Panda, Panda, Panda is een baas!

fizzle is pas een echte baas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten