Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 18:56
rottelefoon
rottelefoon is offline
hallo, ik heb een sony ericsson w800i, ik zat rustig muziek te luisteren en toen liept ie vast ik probeerde hem uit tezetten maar hij deed echt niks wat ik ook deed.
Toen had ik de accu er een uur uitgelaten en alles schoongemaakt met borsteltjes enzo van de telefoon, maar hij doet het nogsteeds niet want als ik hem aan zet dan knippert heel het beeld telkens van zwart naar wit en dan kan ik hem ook niet uitzetten, weet iemand wat ik hier tegen kan doen of dat het aan de accu ligt of aan de telefoon of heb ik gewoon niks meer aan de telefoon?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2007, 22:08
Shock
Shock is offline
Software....
Even laten upgraden.
Oud 20-07-2007, 07:15
Verwijderd
Als hij ouder is dan een jaar, is het de moeite waard om te firmware te upgraden ja. Dat kan via de website van sony/ericsson, dan ga je naar downloads.

Is hij jonger dan een jaar, bel dan even je provider op (mits hem via je provider hebt gekocht), dan gaan zij hem voor je maken.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 11:31
rottelefoon
rottelefoon is offline
bedankt ik heb het geupgrade allemaal enzo en hij doet het weer ik schrok al anders moest ik een heel jaar betalen terwijl me telefoon het niet deed, nu kan ik alleen niet de prada telefoon meer nemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten