Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2007, 20:37
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Bij surfen op internet kwam ik de volgend link tegen : http://www.dewanand.com/wfor1222.htm Als je hierop klikt kom je op een stuk tekst wat ik net met verbijstering heb zitten lezen over het zuiveren van europa enzo. Wat vinden jullie hiervan?
Advertentie
Oud 02-08-2007, 20:39
T_ID
T_ID is offline
Alle religieuze fundamentalisten zijn achterlijk. Dat Hindoeïstische religieuze fundamentalisten geen uitzondering vormen zal niet als een verassing komen.

Dit natuurlijk geheel los te zien van de vraag of die website serieus is. Het antwoord op die vraag is nee lijkt me.

Om dat definitief uit te vinden kun je overigens toch net zo goed de maker mailen? Staat op die site, zijn e-mail: waldo@wanadoo.nl .

Stuur hem even een mailtje, vraag hem of hij de enige extremistische Hindoe met de naam Waldo is, en of hij dat serieus bedoelde.

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 20:46.
Oud 02-08-2007, 21:16
Verwijderd
Of hij/zij het serieus bedoeld of niet maakt niet uit. Internetblogger Ertan heeft ook een paar keer de cel van binnen gezien omdat hij met enige sarcasme extremistische teksten schreef op zijn blog.
Oud 03-08-2007, 12:50
Magican
Magican is offline
Een Hindoestaan die wil dat allochtonen dit land uitgaan. Goh.
Oud 04-08-2007, 09:00
Anjer LTP
Anjer LTP is offline
Ik geloof dat hier ook een celstraf opstaat, of niet? Wat is dit voor gelul over een derde wereldoorlog
Oud 04-08-2007, 10:49
Uice
Uice is offline
Gelukkig zijn dit soort rasmongolen te zeldzaam om echt iets te kunnen betekenen.
Oud 04-08-2007, 10:51
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-08-2007 @ 11:49 :
Gelukkig zijn dit soort rasmongolen te zeldzaam om echt iets te kunnen betekenen.
Nounou, niet alle hindoes zijn zo.
Oud 04-08-2007, 11:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-08-2007 @ 11:51 :
Nounou, niet alle hindoes zijn zo.
Dat beweer ik dan ook niet.
Oud 04-08-2007, 11:20
Supreme Dutch
Ik ben wel wat extremisme gewend, maar dit gaat helemaal nergens over.

"Geert Wilders sympathiseert duidelijk met nazistische ideologieën. Is hij hierom een levensgevaarlijke neonazist?"
De vergelijking tussen Wilders en Hitler is nogal opmerkelijk, aangezien Wilders een van de grootste Israel-aanhangers is in de Nederlandse politiek. Zijn anti Islam-houding komt mijns inziens ook deels voort uit zien liefde voor Israel.
Oud 04-08-2007, 13:01
Relief
Relief is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 04-08-2007 @ 12:20 :
Ik ben wel wat extremisme gewend, maar dit gaat helemaal nergens over.

"Geert Wilders sympathiseert duidelijk met nazistische ideologieën. Is hij hierom een levensgevaarlijke neonazist?"
De vergelijking tussen Wilders en Hitler is nogal opmerkelijk, aangezien Wilders een van de grootste Israel-aanhangers is in de Nederlandse politiek. Zijn anti Islam-houding komt mijns inziens ook deels voort uit zien liefde voor Israel.
En natuurlijk zijn blinde kijk op de arabische/islamtische landen. Zijn interview maakte maar eens duidelijk dat Wilders niks weet over de cultuur en religie in het midden-oosten. Alls afschuiven op de islam is natuurlijk onzin.
Oud 04-08-2007, 15:07
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Jongejonge, dit geloven jullie toch niet echt he?
Oud 13-08-2007, 13:31
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat er mensen zijn die hier zo serieus mee bezig zijn. Die man zal die tekst denk ik niet puur voor de lol hebben geschreven en het gevaar met dit soort dingen vind ik niet zozeer hoe de schrijver echt denkt maar vooral hoe het over kan komen op sociaal onderontwikkelde minderheden en wat die ermee kunnen doen.
Oud 14-08-2007, 01:24
grandaddy
grandaddy is offline
Zouden er ook tao- of buddhistische extremisten zijn vraag ik me dan af. En ach, 'religieuze extremisten', stelletje idioten.
Die site leest weg als een grap maar de dude heeft wel heel veel lappen tekst om grappig te blijven. Tering wat een werk. Die bommetjes naast wilders' foto zijn dan wel heel erg schattig.
Oud 14-08-2007, 01:56
Verwijderd
internet
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten