![]() |
|
![]() |
Bij surfen op internet kwam ik de volgend link tegen : http://www.dewanand.com/wfor1222.htm Als je hierop klikt kom je op een stuk tekst wat ik net met verbijstering heb zitten lezen over het zuiveren van europa enzo. Wat vinden jullie hiervan?
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Alle religieuze fundamentalisten zijn achterlijk. Dat Hindoeïstische religieuze fundamentalisten geen uitzondering vormen zal niet als een verassing komen.
Dit natuurlijk geheel los te zien van de vraag of die website serieus is. Het antwoord op die vraag is nee lijkt me. Om dat definitief uit te vinden kun je overigens toch net zo goed de maker mailen? Staat op die site, zijn e-mail: waldo@wanadoo.nl . Stuur hem even een mailtje, vraag hem of hij de enige extremistische Hindoe met de naam Waldo is, en of hij dat serieus bedoelde. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CDA vreest invoering sharia in NL Mr.Hypert€xt | 352 | 27-02-2005 21:49 | |
Moslimjeugd radicaliseert in toenemende mate THC1 | 11 | 23-12-2004 17:47 | |
PKK trainingskamp in Nederland Blitzkrieg Bop | 75 | 13-11-2004 21:02 | |
Onderduikers in Nederland - in 2004! - Deel II Gatara | 91 | 31-01-2004 13:23 | |
Radicale moslims in Nederland Buzzzfuzzz.vs | 6 | 27-09-2002 13:58 | |
Is de politiek in Nederland hypocriet? bratislava | 15 | 21-09-2002 14:00 |