Advertentie | |
|
![]() |
|
het feit is dat er natuurlijk nieuwe bands komen, en net als wat we nu hebben, allerlei soorten genres, terwijl je niet zoals als Ill Nino of Kittie of System of A down in de begin jare negentig hoorde, toen hoorde je nirvana, pearl jam en dat soort muziek.
maarja, ik zal altijd wel blijve luistere naar harde muziek, maarja, misschien luister ik over 10 jaar niet meer naar drum&bass ofsow, maar wel naar Deftones!! p.s. ik ben stoned duz het kan slap gelul zijn.......
|
bij mij schommelt het nog al; de ene keer luister ik naar heel extreme muziek dan weer naar wat rustigere...en dat groeit dan komende jaren denk ik wat meer naar elkaar toe. Misschien groeien m'n kinderen later wel onder de zoete tonen van Burnt By The Sun o.i.d. op
![]() ![]()
|
kluuster nu over 't algemeen symfonische black/death en als 't ff kan viking/death uit het hoge noorde..... af en toe es wat grindcore en thrashmetal........ soms ook wel deathmetal.....
ik denk dat dit langzaam zakt... en dan ga ik vooral heavy/thrash metal luisteren............. DENK IK voorlopig nog niet dus |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik over een paar jaar écht niet meer naar dezelfde muziek zit te luisteren als nu.
Een paar jaar geleden was ik helemaal fan van de Spice Girls,en als ik nu die liedjes hoor moet ik heel hard lachen.... En nu vind ik Destiny's child errug goed nou en over een paar jaar bestaat dat vast niet meer dusse zal ik er ook wel niet meer naar luisteren! En het is ook zo dat hoe ouder je wordt,hoe meer je muziek smaak gaat veranderen. ik snap bijvoorbeeld niet dat mensen helemaal fan kunnen zijn van K3( vooral kleine kinderen dan) maar bepaalde mensen zullen vast ook niet snappen dat ik DC3 goed vind (ik vast over een paar jaar ook niet haha) Groetjes Angela |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dunnow..gedeeltelijk wel, sommige dingen zullen me niet echt meer aanspreken
Kweet nog wel dat ik een jaar of 5/6 geleden veel naar Alanis Morissette luisterde en nu ligt die cd ergens onder een dikke laag stof. Maarjah, Nirvana luisterde ik 5 jaar geleden oowk en nu nog steeds..het verschilt dus duidelijk.. Maar mn smaak blijft zich wel uitbreiden. |
![]() |
|
![]() |
Gedeeltelijk wel.
maar ik denk niet dat ik mijn kinderen wil gaan vermaken met grindcore ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
gedeeltelijk.. ik denk dat ik ska nog lang leuk zal blijven vinden maar misschien dat het door een overdosis eens een keer m'n strot uit komt hangen.. ik weet het niet.. ik merk wel dat ik de uptempo ska steeds minder leuk begin te vinden.. mark foggo bijvoorbeeld
qua punk.. tja ik weet het niet sommige dingen zal ik altijd wel leuk blijven vinden denk ik maar m'n stijl zal echt wel verschuiven
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zeker weten, green day vind ik bijvoorbeeld al goed sinds groep zeven. Dat zegt denk ik wel wat.
Bovendien luisteren mijn ouders ook nog steeds muziek van de bands uit hun juist. En nee niet met nostalgische gevoelens, gewoon omdat ze het goed vinden. ![]() Lijkt mij idd wel grappig op je 50ste nog een beetje staan skanken ![]() |
![]() |
|
neej denk het nie, twee jaar geleden was het alleen maar poppunk, daarna grunge, daarna alleen maar skapunk, daarna alleen maar metal, enz enz enz... bij mij gaat het allemaal met periodes... en dr komen steeds meer genres bij dus da zal nog wel zo doorgaan...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Algemene schoolzaken |
vragenlijst voor ons profielwerkstuk toemp..bla | 39 | 18-12-2006 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Het grote "zeik eens een alto af" topic Eresh'kigål | 384 | 06-08-2004 11:58 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Wat heeft Queen dat andere (rock)bands niet hebben? TMLWKY | 98 | 22-07-2002 12:54 |