Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2007, 14:26
ecrivaine
ecrivaine is offline
Ook ik ben op zoek naar een kamer in Rotterdam!
Het liefst vind ik een optrekje in of rond het centrum, maar met iets anders ben ik ook gauw tevreden. In kosten hoop ik onder of rond de 300 euro uit te komen.
Over mij: ik ben 18 jaar en ik ga geneeskunde studeren aan het Erasmus. Ik ben rustig, netjes, gezellig en ik heb natuurlijk een berg hobby's en interesses. Als ik daar verder over moet uitweiden, dan hoor ik het wel
Ik heb me overigens ingeschreven bij Kamernet en voor "Pa & Ma, ik ga!", maar dat wacht ik liever niet af.. Bovendien lijkt het me wel zo leuk om op deze manier huisgenoten te vinden
Mijn dank zal groot zijn
Oud 06-07-2007, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ecrivaine schreef op 06-07-2007 @ 15:26 :
Ook ik ben op zoek naar een kamer in Rotterdam!
Het liefst vind ik een optrekje in of rond het centrum, maar met iets anders ben ik ook gauw tevreden. In kosten hoop ik onder of rond de 300 euro uit te komen.
Over mij: ik ben 18 jaar en ik ga geneeskunde studeren aan het Erasmus. Ik ben rustig, netjes, gezellig en ik heb natuurlijk een berg hobby's en interesses. Als ik daar verder over moet uitweiden, dan hoor ik het wel
Ik heb me overigens ingeschreven bij Kamernet en voor "Pa & Ma, ik ga!", maar dat wacht ik liever niet af.. Bovendien lijkt het me wel zo leuk om op deze manier huisgenoten te vinden
Mijn dank zal groot zijn
je kan op de stadswonen site ook gewoon op kamers reageren als je er een paar ziet die je leuk vind, dat had ik ook gedaan en toen had ik binnen 3 weken die kamer...
Oud 13-07-2007, 00:14
Verwijderd
Als je geneeskunde gaat studeren kun je evengoed of misschien zelfs beter in west wonen, da's dichter bij de medische faculteit.
Oud 14-07-2007, 19:34
De Dood
De Dood is offline
ja ik heb nog wel een kamertje over, maar dan moet je hem wel delen met een paar illegale poolse bouwvakkers.
Oud 15-07-2007, 13:20
ecrivaine
ecrivaine is offline
Bedankt voor de hulp. Ik heb inmiddels al een klein-maar-fijn kamertje gevonden in Blijdorp. West is inderdaad gunstiger qua ligging, maar ik ben hier ook blij mee
Oud 15-07-2007, 13:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanuit Blijdorp ben je ook zo bij het Erasmus MC en het is echt een hele toffe buurt om te wonen Woon er zelf al anderhalf jaar met veel plezier
Oud 15-07-2007, 13:32
Verwijderd
Ok, dan kan wat mij betreft het topic dicht.
Advertentie

Regels voor berichten