| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
[size=0,1] Hoopt stiekempjes dat er niet meer dan 3 andere forummers komen, zodat we gaan zeilen [/size]
|
||
|
|
||
|
Citaat:
...Ehm, ik heb herkansing wiskunde op 20 juni, dus vanaf de 21ste vind ik het allemaal best .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.@ Johan: su ![]() Maar ik bedoel.. hoe later het wordt, hoe meer mensen er op vakantie zijn / werken / verhuizen / backpacken / weet ik veel. Hoeveel 'her'ers zijn er dan eigenlijk die willen komen? Anders plannen we het gewoon eerder Of in het weekend 23/24 juni?
|
|
||
|
Citaat:
.Wat zeggen mensen van 21 juni ?@ Lisanne: het is gewoon zo ![]() .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
.En waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, noem je mij wazig ![]() ?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat zeggen mensen van maandag 25 juni? |
||
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() ?[size=0,1] stiekempjes ben ik het eigenlijk wel een beetje met je eens hoor ![]() [/size]
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() .Citaat:
Spoiler
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
Dus het hangt er een beetje vanaf hoelaat we het dan doen. Zondag 24 dan geen optie? Dan weet je tenminste zeker dat weinig mensen hoeven te werken.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
. Anderen zijn ook welkom hoor, daar niet van .
Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 17:42. |
||
|
|
||
|
Citaat:
, omdat ik gewoon vanaf die periode werk en in het weekend vaak ook.. Sowieso kan ik het dan niet laat maken. Als we het niet laat maken, kunnen we ook gewoon die dagen ervoor nemen.. dan is Rens op tijd bij z'n feesten.Maargoed ik kan niet alles hebben dus anders moet het maar die 24e.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Woe 20: dan zijn er nog herexamens. 's avonds examenfeest vanaf 8 uur. Misschien dat ik die dag ook ga werken. Do 21: 's middags examenfeest en 's avonds examenfeest. Vrij 22: 13.30 rijles, vanaf 6 uur werken (kan wss wel ruilen met collega dus dan heb ik vrij) en 's avonds examenfeest. Dus die dag liever niet. Za 23: Overdag werken en 's avonds examenfeest. Zo 24 t/m do 28: vrij vrijdag 29: diplomauitreiking 's avonds. za 30: overdag werken zo 1: vrij ma 2: 13.05 rij-examen Dit is dus zo ongeveer mijn planning voor aankomende tijd.. Laatst gewijzigd op 18-06-2007 om 20:54. |
||
|
|
||
|
Citaat:
!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
.Whaha, hoezo, sorry? Geen probleem hoor: ik heb liever dat mensen het gewoon vragen dan dat ze in het ongewisse blijven (en (rare) dingen gaan denken) . En over dat sporten: sporten is lekker toch ! Owja, mono-zit-skiën doe ik ook nog![]() .Geef jij ook nog een lijstje met data? |
||
|
|
||
|
Citaat:
?
|
||
![]() |
|
|