Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik houd het bij standaard (huis)tuners als AMG, M, RS, Brabus, Gembella, RUF, et cetera.
Voornamelijk de wat nettere tuners met hier en daar één die er net buiten valt, maar het niet overdreven doet. Ik houd nl. niet van sjonnie-tuning, het moet wel effect hebben op de prestaties in positieve zin. |
![]() |
||
Citaat:
En als ik 'n wagen zou kopen naar budget, gewoon meteen voor de sportieve look en prestaties gaan. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Tja, tuning. Op zich kán het heel mooi zijn, maar dan moet het wel erg goed gedaan zijn en dat is helaas meestal niet het geval. Net als dat die auto's door hun eigenaren eigenlijk altijd op dezelfde manier worden gepimpt, vergeten die eigenaren dan vaak ook dat het fatsoenlijk pimpen veel geld kost en dat ze dat vaak niet hebben. Althans, zo ziet het eruit.
Huistuners als AMG, M, RS (zowel van Audi als RenaultSport) zijn meestal wel redelijk ok, ook al kunnen die ook wel eens de plank misslaan, zoals bijv. de Megane II R26.R, wat een lelijk hok ![]() Als ik zelf iets zou doen aan een auto zou dat enkel prestatieverhogend zijn, op wat velgjes na dan, maar goed, grotere remmen betekent vaak ook grotere velgen. Enkel het uiterlijk pimpen vind echt helemaal niks, dan heb je nog steeds een 1.2i'tje die niet vooruitkomt, maar wel een bak meer verbruikt en een bak meer herrie maakt, nee, dat is niet mijn ding ![]() |
![]() |
|
ik moest laatst zo hard lachen dat ik er een foto van heb gemaakt:
![]() Dit vind ik dus echt verschrikkelijk. Ik doe overigens niets aan mijn auto's hoewel ik soms wel overweeg om fatsoenlijke velgen aan te schaffen, en dan bedenk ik me dat dat wel zonde is voor een auto van 12 jaar met 222000 km op de teller. Misschien voor de Focus *plot plot*
||
Citaat:
![]() Volgens mij is ie nog niet klaar, maar dan nog. Heb m'n speakers nu binnen, net even een hoedeplank gemaakt (die zat niet meer in m'n auto toen ik hem kocht). Moet morgen werken dus denk dat ik zondag even vrijmaak om kabels te leggen en alle zooi aan te sluiten. Hoop dat er een beetje fatsoenlijk geluid uit komt (mag wel ook voor dat geld ![]()
||
Citaat:
![]() Ben nu voor 2 speakers, een versterker en de benodigde kabels al bijna 400 eurootjes kwijt. Voor een vergelijkbare set van Bose was ik denk ik door de 2000 euro kwijt ![]()
||
Citaat:
Ben niet van plan nog lang in die hyundai te rijden, ben ondertussen wel voor wat anders aan het kijken maar ben er nog niet helemaal uit wat voor een ik nou wil hebben ![]() Heb er geen haast mee, zolang deze het maar fatsoenlijk blijft doen en hij heeft me nog geen reden gegeven anders aan te nemen. Die geluidsinstallatie is gewoon een investering voor meerdere jaren, als ik van auto wissel neem ik alles gewoon mee ![]()
|
Wilde vandaag de hele zooi aan gaan sluiten, ben ik met m'n stomme kop 1 kabel vergeten mee te bestellen (RCA kabel, met aan 1 kant 2 jackpluggen en aan de andere kant 4).
Naar de mediamarkt gegaan, hadden ze die krengen niet.. Ja, in een compleet kabelpakket á 50 euro. Toen nog naar een aantal andere zaken geweest, precies hetzelfde verhaal. ![]() Nu maar zo'n kreng via internet besteld, weer 2 dagen wachten ![]() Maargoed, meteen maar een subwoofer erbij besteld, dus die is ook onderweg nu ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik laat m liever standaard. op mijn auto zit wel een spoiler maar die zat er al op toen ik m (tweedehands) kocht, dat laat ik wel zitten. verder zit nog steeds dezelfde cd speler er in, de boxen doen het niet allemaal meer maar ik heb geen zin om daar tijd/geld in te steken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onze auto vind ik persoonlijk leuk 'gepimped' (?) before (dit model en kleur) ![]() after ![]() ![]() Het is helaas de vraag of hij dit jaar nog door de apk komt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is er mis mee dat ie niet door de apk komt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind het inderdaad weer té ![]()
||
Citaat:
![]() Wat kreeg je er nog voor terug?
|
Oke, even snel wat fotootjes gemaakt
![]() Ben er nog niet klaar mee, maar het is in ieder geval aangesloten en werkend ![]() ![]() Zo was het: ![]() ![]() Zo is het momenteel: ![]() ![]() ![]() Het gaat echt retehard ![]() Nog te doen: Linker binnenkant terug in elkaar zetten ![]() Bodemplaat in kofferbak afmaken Bodemplaat + hoedenplank + versterkersteun bekleden Kabels in kofferbak netjes wegwerken De versterkersteun + wooferkist fatsoenlijk bevestigen (heb ze nu vastgeklemd met stukjes hout ![]() Zat te doen in de komende weekenden...
||
Citaat:
![]() Zoiets is ook gemaakt voor die auto, net zoiets als een m3 pakketje op een bmw of amg pakket op een mercedes. Veel mooier dan al dat rieger ![]()
|
Mijn auto is suf, maar dat is vanuit financieel oogpunt. Ik hecht wel waarde aan goed geluid (beetje bass). Gelukkig zaten er voor en achter redelijk acceptabele boxjes. Mijn pa heeft er een betere radio in geplaatst. Flatscreens e.d. vind ik echt veel te ver gaan, daarbij wordt het ook een groter potentieel jatobject..
Ooit heb ik overwogen autobekleding te kopen & nepplanten in de auto te hangen... Maar uiteindelijk is daar niks van gekomen... Tweemaal heb ik mijn automatten moeten vervangen omdat ik het goedkoopst van het goedkoopst kocht ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Iemand hier verstand van autoradio's?
![]() Ik wil graag een nieuwe, want met degene die ik nu heb is uitbreiding van m'n audiosysteem onmogelijk (dat ding heeft maar 1 RCA uitgang). Ik zou wel naar mediamarkt kunnen gaan, maar het personeel daar staat me niet aan, dus probeer het liever eerst hier ![]() Wat ik zoek: 3x RCA uitgang (Front, Rear, Sub) Ingebouwde ruisverdrijver (wat voor precies maakt me niet zo uit, ieder merk heeft z'n eigen 'ding' geloof ik?) BSM TA USB en/of SD-card aansluiting Fatsoenlijke equalizer Mogelijkheid tot het 'bedienen' van je versterker(s) vanaf headunit. Liefst inc. Bluetooth, maar is niet noodzakelijk. Max €250,- ![]() Het zou ook prettig zijn als het geheel er een beetje fatsoenlijk uitziet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
emo/Screamo topic #2 grandaddy | 360 | 31-07-2008 18:00 | |
Games |
need for speed most wanted (black edition) Benteknol | 145 | 12-04-2006 16:32 | |
Eindexamens 2005 |
Laatste schooldag suikerprinses | 34 | 16-05-2005 19:54 | |
ARTistiek |
paint: pimp my ride DG | 37 | 14-05-2005 20:38 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe namen programma's bracelance | 1 | 19-12-2004 01:31 | |
Films, TV & Radio |
[ENQUETE] mtv Verwijderd | 17 | 04-10-2004 19:55 |