Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Grrr...ik baal dr van dat er alleen maar een docenten opleiding engels is en niet gewoon engels...dan zou mijn keuze zo gemaakt zijn. Dingen die mij wel interesseren zijn dus cultuur, politiek & internationale betrekkingen (en daarmee ook de engelse taal). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien is SJD ook wel wat voor me ja... Bedankt iig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk weet ik dat er altijd vakken zullen zijn die me niet zo zullen interesseren, maar bij Koreaans weet ik dat het overgrote deel van de vakken die ik krijg me wel zullen bevallen, simpelweg omdat daar mijn interesse in ligt, het is de enige studie die ik wil doen. De reden waarom ik moeite heb om mn CD te halen is omdat die NL grammatica toets ontzettend moeilijk is (om een indicatie te geven: maar 2 v/d 30 deelnemers slaagt ervoor). Daarnaast komt al die ingewikkelde onzin van de NL grammatica helemaal niet voor in de Koreaanse grammatica. Dus please houd je commentaar voor je als ik er niet om vraag en je niet weet waar je het over hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik uit die drie studies zou moeten kiezen voor je zou ik de laatste doen, het is alleen onhandig dat je dan je uitslag nog niet hebt. Maar als dat degene is die je het meest aanspreekt heb je daarmee dus de grootste kans op je P binnen 1 jaar. Misschien dat er voor die toets wel iets te regelen valt met de hogeschool? Iets als bestuurskunde zou ik niet doen als je niet van economie houdt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic, lerarenopleiding Engels is waarschijnlijk niet zo'n puik plan nee, ik wilde ook mijn P halen en dan naar de uni maar je gaat vrij snel op stage idd en je moet ook in het eerste jaar al echt voor de klas staan, nu heb ik ook niets met kinderen dus dat was geen succes. die laatste klinkt goed. Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 18:23. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() On topic: ik denk ook dat het de laatste wordt, dat ligt me toch het meeste denk ik, maar goed, eerst maar eens ff kijken hoe mn toetsen gaan deze week. @Poggy: sorry, mijn reactie was misschien n beetje sterk, maar ik kan het af en toe niet hebben als mensen me onderschatten...dat gebeurd te vaak namelijk ![]() ![]() Thnx iig voor je reactie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|