Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat Andijvie zegt. Lees het nog eens een keer en bekijk eens, of schrijf eens op hoe jij over jezelf denkt. Daarna over hoe jij denkt dat anderen naar je kijken. Mocht dat een groot verschil opleveren: dan klopt het niet helemaal en moet je gaankjiken wat daar aan te doen is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het maar een wazig topic. Een vraag als "wat vinden jullie" vind ik in deze context totaal irrelevant.
Ik ken je niet en op basis van je startpost kan ik geen oordeel vellen (behalve dat je blijkbaar onzeker bent en bevestiging vraagt?).
||
Citaat:
Na een wisseling van PMs is gebleken dat de bron van frustratie van diegene die me de PM in de eerste plaats stuurde een eenvoudig meningsverschil was. Niet echt volwassen van me om hem serieus te nemen, maar toch begrijpelijk gezien mij huidige situatie in real life. O, en dallie. Tenzij iemand je het recht gegeven heeft voor iedereen van dit forum te spreken, of je schizofreen bent, hoef je niet over "wij" te praten als het enkel om "ik" gaat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede ben ik niet de enige persoon hier die in de wij-vorm spreekt en daarnaast deed ik het naar aanleiding van meerdere replies die in overeenstemming met mijn beeld waren. Zo raar was het dus niet als jij denkt. Zelfreflectie is niet je sterkste kant he?
|
Ik ben het eens met Nattigheid, en daarbij: quit the drama please.
![]() Je komt wanhopig over en daardoor als een dramaqueen (king). Het komt erop neer dat het niet uitmaakt wat wij van jou vinden, maar wat jij van jezelf vind. Wij kunnen namelijk wel van alles van je vinden, maar als je dat niet van jezelf vindt, als je dat dus niet inziet, heeft het totaal geen zin want dan zul je er toch niets aan veranderen. Wat heb je aan een mening van anderen over jezelf, als je het zelf niet eens inziet? Dus kijk inderdaad nog even met een relativerende blik terug op je posts (ook andere buiten dit topic, want daar ging het in de PM tenslotte over) en denk even heel goed na bij jezelf of dit toevallig allemaal een egocentrische/negatieve toon heeft. Dan ben je al een heel eind en hoef je zulke topics die op niets uitdraaien niet te openen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is beter als je mensen niet de kans geeft om jezelf af te kraken, om hun zo het gevoel te geven dat ze beter dan je zijn. Maak dus niet een beginnetje door een topic als deze te openen.
Veel mensen kijken, zo denk ik, alleen maar wanneer het in hun eigenbelang is goed naar het standpunt van een ander en handelen daarnaar, om zo sociaal warmer over te komen. Komt het ze even niet uit om zich in te leven, dan handelen ze gewoon naar hun eigenbelang. Oftewel, veel mensen zijn helemaal niet sociaal, maar komen sociaal over. Mensen die zich in kunnen leven in anderen zijn veel beter in staat mensen te manipuleren, en lijken zo sociaal, terwijl ze dit in werkelijkheid niet zijn. Maak je dus niet druk om zo'n opmerking. Het is alleen bedoeld om je over jezelf te laten twijfelen en zegt weinig over hoe sociaal jij werkelijk bent. Oftewel, mijn twee middelvingers gaan uit naar de afzender van die PM. ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 23:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Stay With Me ~verhaal cj2jade | 2 | 26-10-2003 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Let me AnTaRTiCa | 4 | 16-08-2002 13:39 | |