Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 19:08
Balance
Balance is offline
Parade als tijdelijke cultuurstraat

De Parade tovert dit jaar voor de 17e keer parken in Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam om in een straat met theater, muziek, dans, film en bijzondere horeca. Met een programmering die je in het reguliere circuit niet snel tegenkomt, verleiden nieuwe theatermakers, bekende muzikanten, jonge filmmakers en oude talenten bezoekers om naar hun voorstelling te komen. Kernwoorden van dit jaar zijn: ongrijpbaar, zelfvoorzienend, jong en interdisciplinair. De voorstellingen, vaak speciaal voor de Parade gemaakt, variëren van drie tot veertig minuten.

Tegen het einde van de avond kunt u gratis genieten van late-night muziek in de Orangerie en Café Correct.

http://www.deparade.nl/

Wie is hier al eens heen geweest en wie gaat er heen?
Wat vond je er van of verwacht je er van?
Al namen zien staan waar je heen wilt?

Wij gaan dit jaar als personeelsuitje hierheen en het ziet er erg leuk uit. Ben benieuwd naar ervaringen.
Oud 23-06-2007, 09:12
Zeenimf
Zeenimf is offline
Ik ben gister geweest. Net als vorig jaar ging ik vooral voor de silent disco en omdat het supergezellig is natuurlijk.
Oud 23-06-2007, 19:09
Balance
Balance is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 23-06-2007 @ 10:12 :
Ik ben gister geweest. Net als vorig jaar ging ik vooral voor de silent disco en omdat het supergezellig is natuurlijk.
Ja, silent disco is tof
Maandag ga ik, ik vrees wel voor het weer zeg! En ik vond het programma van maandag ook maar matig ivm wat er op andere dagen komt.
Oud 15-07-2007, 21:06
Verwijderd
Ik denk niet dat het me nog gaat lukken om hierheen te gaan, hoewel het me wel erg tof lijkt... Het programma ziet er ook altijd erg goed uit. Dus misschien ga ik het toch maar proberen...
Oud 17-07-2007, 08:55
Noddy
Noddy is offline
Ik wil wel heel graag gaan maar het zal er wel weer niet van komen...
Oud 18-07-2007, 20:41
Lotte
Lotte is offline
Ik ga er met mijn vriend minstens een paar dagen heen. Toevallig mag ik in die tijd 2 weken op het appartement van mijn zus in Amsterdam passen
Oud 22-07-2007, 11:32
Balance
Balance is offline
Ik ben er heen geweest en ik vond er geen bal aan. Al het leuke was vol toen ik een kaartje probeerde te krijgen en de Silent Disco begon pas toen wij al weg moesten met de bus.
Verder regende het veel, dus de sfeer is dan sowieso al minder.

Uiteindelijk was het enkel gezellig doordat het voltallige personeel veel en veel te veel gedronken had. We hadden zoveel muntjes gehad dat ze het niet eens op konden maken
Oud 26-07-2007, 00:42
Foul
Foul is offline
Ik zou zeker PipsLab bezoeken, als het goed is hebben ze de voorstelling "DieSpace" en die is echt heel gaaf Super interactief. Ik heb ze dit jaar op Oerol gezien.
Oud 30-07-2007, 20:47
Daangerous
Daangerous is offline
spinvis en carver gezien. spinvis: goed. carver: vermakelijk, goed. idd een beetje kloteweer, wat je op de parade echt niet moet hebben
Advertentie

Regels voor berichten