Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2007, 21:01
Verwijderd
Ik heb een klein doch vervelend probleem met m'n tab-toets. Sinds enige dagen is het lastig de toets snel aan te slaan; hij gaat heel erg langzaam omlaag en weer omhoog en blijft dus ook redelijk vaak hangen. Ik vermoed dat er iets over het toetsenbord heen is gekomen, maar heb geen idee wat. Hoe kan ik hem velig verwijderen zodat ik alles kan schoonmaken? Heeft dat uberhaupt zin, en zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten bij het schoonmaken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2007, 09:10
Verwijderd
Neuh, je kunt het eruit halen, schoonmaken met een sopje, GOED laten drogen en weer terugstoppen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:32
T_ID
T_ID is offline
Je kan toetsen (spatiebalk uitgezonderd) met een dunne schroevedraaier los wrikken. Niet te veel geweld gebruiken, anders kan het plastic beschadigen, maar met een beetje omhoog wrikken klikken ze op een gegeven moment los. Je zult nog verbaast staan wat voor shit er allemaal onder de toetsen eindigt. Laatste keer schoonmaken haalde ik er genoeg haren uit om een pruik te maken, resultaat van tikken boven het toetsenbord en een kat die er af en toe op gaat zitten.

Doe jezelf overigens een lol, en leg de toetsen uit in de vorm waarin ze in het toetsenbord zitten als je er veel gaat verwijderen. Iemand die ik ken had het lumineuze idee zo'n onlogisch HP toetsenbord schoon te maken, en die is daarna 3 uur bezig geweest om de toetsen op de juiste plek terug te krijgen.
Oud 30-07-2007, 12:54
Verwijderd
Een foto van je tobo maken kan ook helpen trouwens, gewoon als screensaver instellen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:32
Verwijderd
Bedankt. Alles gedemonteerd, schoongemaakt en teruggeplaatst, werkt weer normaal. Was idd een vreselijke teringbende.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten