Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2007, 14:31
Myrtille
Myrtille is offline
Mijn zus gaat CIW studeren aan de UU.. Nu ga ik studeren aan de VU en ik heb allang de inschrijfformulieren gehad en nu ook boekenlijst en foldertjes en alles. Alleen heeft zijn nog niks ontvangen over inschrijving!
Diegenen die ook aan de UU gaan studeren, hebben jullie al wel wat ontvangen? Ze heeft al wel heel snel een brief gekregen over haar e-mail van de UU..
Vorig jaar is ze gezakt en toen moest ze zich weer uitschrijven voor haar studie, en nu heeft ze zich opnieuw ingeschreven.. ik weet niet of dat er invloed op heeft gehad..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2007, 15:20
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kreeg mijn brief over e-mail en de inschrijfformulieren tegelijk. Wel pas 1,5 week geleden, wegens lotingsstudie.

Maar wel raar dat ze alleen nog maar de brief over haar e-mail heeft gekregen. CIW is geen loting toch? Als ik haar was zou ik morgen even bellen, want als je te laat bent met inschrijven kun je misschien wat problemen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 18:04
Myrtille
Myrtille is offline
Dan moet ze inderdaad maar gaan bellen, CIW is geen loting.. ik heb (mét loting) inschrijfformulieren ook 1,5 week geleden gehad! Iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 19:13
Verwijderd
Mn broertje heeft ook alles al lang rond.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2007, 19:47
Myrtille
Myrtille is offline
Een vriendin van me verteld nu dat ze de inschrijfformulieren (biologie) gisteren pas had ontvangen, maar de boekenlijst al veel eerder. En dat ze zich vóór 1 augustus moest inschrijven. Zij heeft ze misschien pas laat gekregen omdat ze uitgeloot is, en deze studie als 2e keus heeft.
Chaos allemaal...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:40
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Had me op tijd ingeschreven bij de IB-groep en alles bij de UU is ook al rond. Maar zou toch wel ff bellen, want op al die formulieren stond opsturen voor 1 augustus want anders kun je mss niet op tijd beginnen..
Oud 30-07-2007, 11:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Myrtille schreef op 29-07-2007 @ 15:31 :
Vorig jaar is ze gezakt en toen moest ze zich weer uitschrijven voor haar studie, en nu heeft ze zich opnieuw ingeschreven.. ik weet niet of dat er invloed op heeft gehad..
1e jaar of een ander jaar?

Bij mij was de inschrijving vrij snel als ik anderen mag geloven. 1,5 maan later had ik het. Ik was mensen al op hun dak aan het zitten, maar het bleek puur de stronttrage IB groep te zijn die nooit gegevens door gaf.
Oud 30-07-2007, 15:41
Myrtille
Myrtille is offline
Ja, 't ligt duidelijk aan de IB-groep..

Mijn moeder had gebeld naar UU, want mijn zus is overdag zelf bezig met vakantiebaantje, en ze vertelden haar dat het nog héél augustus lang kon. En dat het waarschijnlijk aan IB-groep lag, want zij hadden die gegevens nog niet doorgestuurd. Maar ze wilden mijn moeder bijna niks vertellen omdat ze mijn zus niet was

Nou ja, komt allemaal dus wel weer goed
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten