Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 17:08
blondaapje
blondaapje is offline
Hoii,

weet iemand hier toevallig of er een losse introductie is voor de studie geneeskunde aan de EUR (buiten de eurekaweek dus) en zo ja, wanneer dit is?

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2007, 23:22
***ailá***
***ailá*** is offline
voor zover ik weet is er alleen Eurekaweek. Wel gaan alle eerstejaars op eerstejaarsweekend, maar dat is als het schooljaar al is begonnen.

Je gaat beginnen met geneeskunde aan de EUR? Coollll
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 00:32
Ieke
Ieke is offline
Niet echt. Je krijgt een beetje geneeskunde tijdens de eurekaweek. (wat op hoboken rondhobbelen, een avond met alle geneeskundemensen eten etc)
Wij hadden geloof ik nog wel een middagje met de mentorgroep, maar het was iig niet denderend. Kan je beter ook bij de eurekaweek kijken.
Oud 06-08-2007, 00:38
blondaapje
blondaapje is offline
okee bedankt! enig idee wanneer dat eerstejaarsweekend is?! en ja, heel cool
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 09:59
Ieke
Ieke is offline
Later in het jaar, ik dacht ergens in het najaar. Maar dat hoor je vanzelf, het is iig niet heel snel.
Oud 06-08-2007, 15:21
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik dacht dat de introducties van de studentenverenigingen de week na eurekaweek waren?
Wat leuk, weer een nieuwe klasgenoot op het gele forum! (Pino123, Ecrivaine et moi beginnen dit jaar ook aan de EUR met Geneeskunde )
Oud 06-08-2007, 15:43
Ieke
Ieke is offline
Klopt, die zijn de week erna en afhankelijk van de vereniging lopen ze in het begin van het studiejaar nog door met allerlei activiteiten.

Forummers kom je overal tegen
Oud 06-08-2007, 17:44
blondaapje
blondaapje is offline
ja dat wist ik inderdaad ook wel, maar ik had eigenlijk gedacht dat er nog wel een losse introductie zou zijn van geneeskunde, maar dat is dus niet zo? iig leuk om hier klasgenoten te spreken
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:51
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 06-08-2007 @ 16:21 :
Ik dacht dat de introducties van de studentenverenigingen de week na eurekaweek waren?
Wat leuk, weer een nieuwe klasgenoot op het gele forum! (Pino123, Ecrivaine et moi beginnen dit jaar ook aan de EUR met Geneeskunde )
ja, jullie moeten later wel allemaal posten in welke groep jullie zitten. Dan weet ik of ik nog mentor van 1 van jullie ben. Dat zou leuk worden.

Op een ander forum (geneeskunde studenten) had ik ook een meisje leren kennen en toen had die me gepmt of ze een keertje mee mocht. Heeft ze een dagje met me meegelopen en die is nu ook decentraal geselecteerd aan de EUR! Echt super
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten