![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel een nieuw vraagje overigens... Mag ik serieus 2 weken niet mijn verband verwisselen? Met de hoeveelheid dat het na 1 dag al gebloed heeft lijkt me dat ik risico zo ga lopen op bloedvergifteging? |
![]() |
||
Citaat:
Bel anders ff met je huisarts of apotheek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso moet je natuurlijk even naar de huisarts gaan, omdat de andere moedervlek jeukt. En daar geldt het bovengenoemde verhaal ook voor. S6
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was het litteken in het begin ook al 4 cm groot (werd het snel groot en is dit al een tijd zo) of is hij in de loop van het half jaar langzaam zo geworden? En heb je naast de roodheid en de zwelling nog andere klachten zoals jeuk of pijn? Er zou dan sprake kunnen zijn van overmatige bindweefselvorming, en dat is dan wel een reden om langs je huisarts te gaan.
||
Citaat:
![]() Ik las net dat je dan een weefselknobbeltje ofzo krijgt dat moet worden weggelaserd of geschroeid ![]() Edit: typo's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb trouwens nog even rondgelezen wat betreft moedervlek-littekens, en die schijnen een stuk langzamer te genezen dan normale littekens, dus ik vind 't eigenlijk niet zo vreemd klinken. Maar je kan nog steeds even langs de huisarts als je je ongerust maakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken Verwijderd | 19 | 04-06-2009 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlek meisjke | 8 | 30-06-2006 10:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
moedervlekken poetic_tragedy | 3 | 13-01-2006 14:47 | |
Lichaam & Gezondheid |