![]() |
|
Doe de test:
http://www.jellinek.nl/testjegebruik...lt.php?quiz=23 Alhoewel de test - niet bijzonder - betrouwbaar is, kan het misschien wel een idee geven of je in de buurt zit van internetverslaafd. Merk je vaak dat je stiekem toch lang achter het scherm blijft staren? Hoeveel uur zit je per dag op internet? Is dat voor werk of voor andere doeleinden? Waar ben je meestal te vinden op internet? |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Zonder test: ja, ik ben internetverslaafd.
Een enkele vraag is ook vaag, bijvoorbeeld: "Hoe vaak verwaarloos je voorgenomen huishoudelijke karweitjes om maar langer op het net te kunnen zijn?" Hoe wordt dit opgevat? Ik stel best soms eens dingen uit en zit dan te internetten, maar niet om maar op internet te zijn (denk ik), maar meer omdat ik geen zin heb in, bijvoorbeeld, stofzuigen. ![]() En: "Hoe vaak verdring je een vervelende gedachte door over internet te fantaseren?", Oeh, megabits en -bites, modems en www. <3 ![]() Wtf. ![]() Wat wordt er bedoeld met: "Hoe vaak merk je dat je al in gedachten met internet bezig bent, nog voordat je het net opgaat?", ik bereid af en toe best een e-mail voor in mijn hoofd, voordat ik op het net zit, maar dat is hetzelfde als een bouwplan in je hoofd maken voor één of ander verslag. Resultaat: Test je gebruik - Resultaat - Score: 31 Resultaat Internet: Scoremogelijkheden: 0-49 punten. Er is geen reden tot bezorgdheid. 50-79 punten. Let op, probeer de risico's van het internetgebruik te verminderen. > 79 punten. Je internetgebruik dreigt uit de hand te lopen. Overweeg om te minderen. Wat je moet je in vredesnaam doen om wèl verslaafd te zijn aan internet, de vragen zijn trouwens raar. Wie fantaseert er nou over internet. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Scoor ik 20 punten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar misschien heeft de test dus toch gelijk! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Edit, en trouwens, jij was toch weg...
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom was ik weg?
||
Citaat:
![]() Omdat ik je hier nooit meer zag? Iemand die er nooit is, is weg.
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik eenmaal weg ben mag ik helemaal niet meer posten?
||
Citaat:
![]() Je kan toch teruggekomen zijn? Euhm.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik was er altijd wel, alleen lang niet zo vaak meer en al helemaal niet op DK.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens die test moet iederéén zich zorgen maken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Terwijl ik echt superweinig drink. Oke, op momenten dát ik drink wil ik meestal wel nog een glas. ![]() Die test is gewoon lame. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Internetverslaafde jongeren vaker depressief Supreme Dutch | 80 | 16-03-2006 20:37 | |
Lifestyle |
Wat voor kleren draag jij meestal??En waar koop je ze? EmilioFCG | 68 | 21-10-2002 20:09 | |
Verhalen & Gedichten |
okeej ik ben nieuw hier maar dan mag er nog steeds gereageert worden hoor anonieme_teddybeer | 33 | 23-01-2002 11:54 |