Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2007, 15:19
Verwijderd
Hoi! Mijn zusje begint in september aan de NHTV en zoekt daarom een kamer in Breda. Ze is 17, onwijs tof en hééél gezellig.

Max 325 euro per maand incl en ze zoekt iets van minimaal 16m2.
Als je iets weet, kun je mij altijd PM-en!
Hartstikke bedankt alvast
Advertentie
Oud 30-07-2007, 12:01
Verwijderd
weet niet of het te bereizen is van je zusje naar de nhtv, anders kan ze eens kijken daar, er hangen enorm veel oproepjes in de centrale hal. De nhtv is wel open deze zomer, heb het mailtje met de tijden weggegooid

en anders in de eerste weken ofzo, eerste week is intro en de week daarna valt nog mee qua lessen.

probeer anders eens via wonenbreburg.nl
Oud 30-07-2007, 19:08
Verwijderd
Hm wel 2,5 uur reizen. Maar vriendin van haar heeft sinds gister een kamer, dus heeft ze in ieder geval iets op vanuit te zoeken. Zal haar iig zeggen dat de school open was, want dat weet ze volgens mij niet.
En dankje voor de website, geef ik ook door!
Oud 01-08-2007, 10:00
Vanilia
Vanilia is offline
Heey in mijn huis is een kamer vrij.. Hij is wel gereserveerd maar het is nog niet zeker of dat wel doorgaat. Kan als mijn huisbaas terug is wel vragen hoe of wat anders mag ze wel kijken..
Het is wel een opknap kamertje.. geloof iets van 15/16 m² en huur rond de 220 euro..
Oud 01-08-2007, 17:59
Verwijderd
Ah tof! Zou je dat willen vragen? En wil je me dan PMen wanneer je meer weet? Dan kan ik zijn/jouw nummer aan mn zusje geven of andersom
Oud 01-08-2007, 22:55
Vanilia
Vanilia is offline
Ja tuurlijk! Ik weet niks zeker want volgens mij wil mijn huisbaas een jongen maarja als ik even lief kijk he
Oud 02-08-2007, 17:22
zoef de haas
zoef de haas is offline
Op de nhtv-site staan ook kamers aangeboden
Oud 07-08-2007, 15:12
Vanilia
Vanilia is offline
Net mijn huisbaas gesproken maar die jongen komt er toch definitief in. Het is tijdelijk maar weet niet hoe lang die erin blijft!
Oud 08-08-2007, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Vanilia schreef op 07-08-2007 @ 16:12 :
Net mijn huisbaas gesproken maar die jongen komt er toch definitief in. Het is tijdelijk maar weet niet hoe lang die erin blijft!
OK! Jammer, als hij er toch weer snel uitgaat en je hoort er iets over of zo, kun je me altijd pmen. Bedankt voor je moeite iig!
Advertentie

Regels voor berichten