Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2002, 21:17
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Na een lange tijd zonder problemenzag ik vanmiddag weer ineens een blauw scherm net voor dat je in XP zelf komt.Dit gebeurde eerst regelmatig waardoor ik XP opnieuw heb moeten installeren

Had iets te maken met een register fout. Ik heb heel lang niet meer zon melding gehad(ook omdat ik de Windows update niet meer gebruik).

Is hier echt niks tegen te doen? zit ik net zo lekker in Neverwinter Nights te spelen kan ik compleet overnieuw beginnen.

En nog iets. Vergeleken met de installatie van dezelfde XP(prof dutch.) bij mijn vriendin waren er nogal wat verschillen.

Zij krijgt een filmpje in beeld op een keer en kan ook kiezen of ze wil registreren. Bij mij is dit niet voorgekomen.
En als ik de computer opstart krijg ik bij dat Windows Xp Prof logo onderaan een balk met IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII die langzaam volloopt. Zij heeft geen balk.

Grr heeft iemand hier een oplossing voor.

Systeem

Amd 600 mhz
320 mb Ram
Hercules 4000 xt videokaart
Webvox isdn modem(grrr slechte support van kpn)
Ak 33 moederbord van aopen

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 21:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2002, 22:27
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
En nog iets. Vergeleken met de installatie van dezelfde XP(prof dutch.) bij mijn vriendin waren er nogal wat verschillen.

Zij krijgt een filmpje in beeld op een keer en kan ook kiezen of ze wil registreren. Bij mij is dit niet voorgekomen.
En als ik de computer opstart krijg ik bij dat Windows Xp Prof logo onderaan een balk met IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII die langzaam volloopt. Zij heeft geen balk.
Die balk verschilt per systeem... ik heb 'm niet maar me broer weer wel... etc. etc. dat maakt niks uit...
en het registreren houdt in dat jij een versie hebt die niet geregistreed hoeft te worden...
Oud 17-07-2002, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Paperz schreef:

en het registreren houdt in dat jij een versie hebt die niet geregistreed hoeft te worden...
maar hij heeft mijn winXP cd gebruikt, dus het is geen andere versie
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:38
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
danique2 schreef:

maar hij heeft mijn winXP cd gebruikt, dus het is geen andere versie
zelfde key...? (geen idee of dat effect heeft maar goed...)
Oud 18-07-2002, 00:11
Verwijderd
ja zelfde key.
alleen ik maak een fout. want hij heeft eerst een andere winxp geinstalleerd al best lang terug, en die gaf vaak zo'n blauw scherm waar hij dus niet langs kwam, en dus opnieuw moest installeren. en heeft vandaag voor het eerst mijn cd geprobeerd. wat ook niet scheen te lukken maar daar weet ik niks vanaf verder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten