Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen een beetje een dure les ![]()
||
Citaat:
Maar zowieso snap ik niet waarom ze me ineens op inwonend zetten: zowel in Tilburg als in Amsterdam was ik uitwonend, dus al zou ik nog in Tilburg wonen, is dat nog geen reden om me op inwonend te zetten?
||
Citaat:
En idd, veel van zulke Fuck-ups, hoor ik ook in mijn vriendenkring. grr!
||
Citaat:
ik verwacht ook dat deze grap me tussen de 500 en 1000 euro gaat kosten ![]() en ik moet deze maand al 750E lenen van mijn ouers omdat ik vanwege n pin in mn voet niet kan werken en nu dus ook nog geen studie krijg :/
||
Citaat:
![]() (gelukkig heb ik van mijn huisbaas de sleutel voor de schuur gekregen ![]() Pff, ik kan het nu weer een beetje relativeren, moet eggen dat ik echt even in paniek raakte, 100euro kan ik echt ff niet missen. maarja, eerst maar eens kijken of dat bezwaarschrift gaat werken. adem in, adem uit ![]()
||
Citaat:
Ik kreeg vandaag e brief, ze gaan mijn stufi inhouden!! ZO KUT! Want ik kan dus niet werken en heb dus geen loon de komende tijd en nu dus ook geen stufi... het gaat om zoveel geld dat ik het ook niet even van mijn ouders kan lenen (elke maand huur van stal/kamer/verzekering etc), ik zit echt ff in n zwart gat nu ![]() ![]()
||
Citaat:
ben ook wel benieuwd hoe lang het bij de IBgroep duurt voordat ik daar weer wat over hoor?
||
Citaat:
Verder moet je naar het IBG kantoor gaan in je woonplaats en daar kun je thuiswonend in uitwonend laten wijzigen. Sterkte ![]() Waarschuwing: dit gaat laaaaaaaaaaang duren. Ze deden er bij mij 3 maanden over om het niet-ontvankelijk te verklaren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zal je wel een briefje sturen via Amnesty (R) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) ekki | 500 | 14-03-2007 21:34 |