![]() |
|
Even geknipt uit een ander topic, omdat ie daar niet onder het juiste kopje stond:
De track tot dusver is dus een probeersel, heb samples gebruikt van Christina Aguilera. De uiteindelijke versie zal met andere zang zijn, en ook ge-equalized want dat is deze nog niet en daarom klinken de verhoudingen nog niet zoals ik het uiteindelijk zou willen. Ik ben erg benieuwd naar reacties. Ik weet dat het corny is enz, maar de insteek was dus om een commercieel trance/tiesto achtig nummer te maken. Beter onthoud je dat voordat je commentaar geeft ![]() http://files-upload.com/files/612932...e%20vocals.mp3 Meningen? Tips? Commentaar?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met stijloefening bedoel ik dat het meer klinkt als een nummer dat idd een paar van de dingen die wel met trance geassocieerd worden heeft, maar niet echt een basis-muzikaal idee. Het lijkt alsof het meer gemaakt is met de begingedachte: 'er moeten Commercieel housenummer-achtige dingen in, dus laat ik eerst bv. eens van die strings doen' oid ipv dat er echt een duidelijk muzikaal origineel idee in naar voren komt, wat het iets 'eigens' geeft.
|
![]() |
|
Ah op die manier.. Dan geef ik je helemaal gelijk, het enige dat ik van tevoren had was het loopje.
Het was ook behoorlijk de insteek om het niet te origineel te laten zijn, wat dat betreft was een stijloefening misschien ook de bedoeling.. Meer om dat eerst maar een beetje onder de knie te krijgen, zodat er ooit nog eens iets origineels uit gaat rollen oid.
|
![]() |
|
|