Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik volg dan de wizard Draadloos Netwerk Instellen, en vervolgens lijkt dat allemaal te werken (ik doe dit op PC1, die dus internet heeft), maar dan krijg ik alsnog geen verbinding... Dus vroeg ik me af of iemand een soort stappenplan voor me had, of tips van dingen die ik misschien verkeerd doe nog :/. Hoop dat dat een beetje helder is?
||
Citaat:
Maar ik vraag me af, kun je niet met PC2 direct met het modem verbinden? Los daar van zou ik een leuk routertje kopen en dan ben je van het gemiep af, hoeft PC1 ook niet aan te staan als je op PC2 wilt internetten.
||
Citaat:
De router sluit je met een kabeltje aan je modem. (Pasop: sommige modems hebben ook routingsmogelijkheden) (voor meer info, zie handleiding van je modem) Toekomstige netwerk zal er dan als volgt uit kunnen zien: Code:
internet -> modem -> router -> pc1 \ -> pc2
||
Citaat:
En dan ga ik proberen die beveiliging aan te sluiten. Ik laat weten hoe het gaat!!!!! Heel erg bedankt, want ik wil wel altijd op de internets kunnen, niet alleen als PC1 ook aanstaat XDXDXD. Beste uit Amersfoort, Mats
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Susaaina Vega is lélijk! #1212 Verwijderd | 500 | 13-11-2010 13:27 | |
Software & Hardware |
Draadloos netwerk beveiligen Laen | 15 | 19-03-2007 11:36 | |
Software & Hardware |
Stront, maar dan ook werkelijk stront-traag internet Verwijderd | 53 | 11-04-2006 08:42 | |
Software & Hardware |
[wlan]Opzetten van wlan Koning | 8 | 05-03-2005 08:51 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Configureren draadloos netwerk DT | 2 | 29-11-2003 20:27 |