![]() |
|
Puur uit verveling heb ik een stom spel bedacht maar stiekem toch wel lief
![]() De regels zijn heel simpel, je kiest een game uit die niet al te onbekend is (vage japanse game's bijv ![]() Vervolgens moet de rest die raden, als hij geraden is door iemand, post diegene de volgende theme ![]() Mocht het nou niet geraden worden, kan je kleine hints geven... bijv een klein stukje uit de box art knippen en die posten !. Oke ik begin ! ![]() http://files-upload.com/files/523925/raadme.mod Platform : amiga Jaar : +- 1990 good luck ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 18:20. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eye of the Beholder, maar als Winamp dat in de tags kan lezen, is het niet mega moeilijk meer.
![]() Volgende: http://files-upload.com/files/524050/RAADME.MP3 Het is een opnieuw opgenomen versie van de themesong, dit keer met echte instrumenten of een betere synthesizer. Het is vooral tijdens de feestdagen een toepasselijke game. Systeem is natuurlijk de Amiga, enige computer waarop goede muziek verscheen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik speel tegenwoordig alleen maar japanse spellen. Geen vage, maar wel japanse.
Het is de laatste tijd echter bekendheid aan het winnen. Ben benieuwd of iemand het (her)kent. http://files-upload.com/files/532517/Guess what.mp3 Platform: PC Jaar: 2004
|
Verwijderd
|
Volgens Winamp is het ‚y‚t‚mi‘¾“c‡–çj “Œ•û‰i–é´@` Imperishable Night, maar ik gok dat hij de Japanse tekens niet goed weergeeft.
![]() Enfin, een Google zegt dat Imperishable Night een level is van Perfect Cherry Blossom, waarvan ik toevallig daarnet een torrent langs zag floepen en ik denk wel dat het klopt. Dat is dus mijn antwoord. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ach het is dichtbij genoeg voor een onbekende serie. De serie is Touhou Project en Imperishable Night is het 8e deel uit de reeks. Perfect Cherry Blossom heeft er wel een beetje mee te maken, want dat het is het 7e deel ![]() De muziek in kwestie is de muziek van de bossfight van het een-na-laatste level. En dit plaatje van Kazet Nagorra is de eerste die ik niet zo een, twee, drie herken.
|
Verwijderd
|
Inderdaad. Aan de slag met het screenshot van Kazet. Ik ben benieuwd of er nog meer tips over gegeven kunnen worden. Het riekt naar het Commodore 64/Atari 2600 tijdperk en op één of andere manier doet het me denken aan de mentale voorganger van Fallout: Wasteland, ook al weet ik zeker dat het dat niet is.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Raad de stad #2 Sjoerd | 500 | 13-02-2005 16:26 | |
De Kantine |
Raad de stad Str0nk | 500 | 08-02-2005 16:04 | |
Games |
Nutteloos tijdverdrijf: Raad de gamequote. Verwijderd | 44 | 10-05-2004 22:41 | |
De Kantine |
[GAME] = Raad De Sig Ghost | 133 | 06-03-2004 04:07 | |
Games |
Raad-de-uitspraak :) Megagun | 213 | 14-03-2003 11:02 |