Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan wordt zaterdagavond en zondag niet overgemaakt, of is dat bullshit?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als een automatische incasso gedaan wordt waar je het niet mee eens bent kun je die binnen een bepaalde periode (maand ofzo) laten storneren. Dus je was of te laat, of het was een overboeking, en die kan niet zomaar zonder je toestemming gedaan worden. Ik zou dus ff bij de bank langs gaan en uitzoeken wat er aan de hand is. Hoe lang is dit geleden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is het natuurlijk verstandiger om voor grote bedragen nooit een automatische incasso af te geven, maar om het zelf over te maken (of een periodieke overschrijving via internetbankieren), dan krijg je ook nooit zulke problemen. Ook over transacties van van en naar de ABN hoor je mij niet klagen, mijn vriend zit bij de Rabo, en alle transacties staan er meestal na een dag op. Transacties van en naar de postbank via een andere bank duren sowieso langer, dat komt volgensmij omdat de postbank met een ander (ouder?) systeem werkt. Dat ligt dus waarschijnlijk niet aan de ABN.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Stel je vraag aan de politie (deel 1) Simon | 254 | 02-10-2012 12:52 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld overmaken naar Canada x-spekkie-x | 8 | 27-10-2010 15:04 | |
Werk, Geld & Recht |
HELP! Fraude! Verwijderd | 31 | 09-09-2010 09:18 | |
Software & Hardware |
PC check Preaper | 23 | 23-10-2003 17:15 |