Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2007, 22:11
blondaapje
blondaapje is offline
Hoii,

Ik heb redelijke bolle tepels (dus ook het tepelhof) en ik vraag me af hoe dat komt, of dat nog overgaat (ik ben 17) en of het iets betekent in de zin van dat het niet normaal is ofzo?

Bedankt..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 09:47
Fosca
Fosca is offline
Dat heb ik ook (18 jaar) en ik geloof niet dat het nog weggaat. Het is gewoon iets genetisch, net als grote voeten. Bij mij is het wel een stuk minder geworden naarmate mijn borsten groter werden
Oud 05-08-2007, 10:57
Verwijderd
Je bedoelt dat de tepelhof nog een extra verhoginkje is bovenop de borst? Dat is een normaal ontwikkelingsstadium, betekent dat je borsten nog niet 100 % uitgegroeid zijn (maar al wel bijna).
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 11:12
blondaapje
blondaapje is offline
maar bij mij is dit vanaf het begin zo geweest.. dus hoe zit dat dan met dat ontwikkelingsstadium?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 13:15
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb dat ook een tijdje gehad (inderdaad toen ze begonnen te groeien en tijdens het groeien). Nu is het helemaal weg.
Oud 05-08-2007, 13:21
blondaapje
blondaapje is offline
tja ik ben nu (een paar maanden) 17 maar ben met alles redelijk laat geweest qua vrouwelijke ontwikkeling.. heb nu dan ook pas cup a.. is de kans groot dat het nog gaat groeien? (mijn zus heeft cup c en mn moeder b)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 15:52
Verwijderd
mjah bij mij was dat ook zo vanaf het begin, dus ik neem aan dat het er ook eerder kan zijn, maar het houdt iig op als ze uitgegroeid zijn . Dat kan betekenen dat jouw borsten nog merkbaar groeien, maar het kan ook zijn dat het nog maar zo'n klein beetje is dat het een cup a blijft, daar valt niets over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 16:25
blondaapje
blondaapje is offline
hmm ok, afwachten dan maar
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 18:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb dat soms, wat ook gepaard gaat met een soort van vage spierpijn op de borst. Bij mij dus wanneer ze groeien.

Een vraag die hier misschien wel bijpast. Ik hoorde iemand eens zeggen dat als je aders over je borsten ziet lopen, dat ze dan nog groeien? Klopt dit, of is het onzin?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:01
yuck fou
yuck fou is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-08-2007 @ 19:19 :
Ik heb dat soms, wat ook gepaard gaat met een soort van vage spierpijn op de borst. Bij mij dus wanneer ze groeien.

Een vraag die hier misschien wel bijpast. Ik hoorde iemand eens zeggen dat als je aders over je borsten ziet lopen, dat ze dan nog groeien? Klopt dit, of is het onzin?
Volgens mij is dat echt onzin, want aders verdwijnen toch niet zomaar als je borsten uitgegroeid zijn . Verder zie je bij mij ook nog een beetje aders terwijl ik al jaren dezelfde maat heb.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 19:32
Kaa
Kaa is offline
Ehm,
ik ben nu twintig en mn borsten groeien al niet meer sinds mn 18e ofzo. heb nu dus al bijna drie jaar cup 75c. en ik heb nog steeds puffy nipples. in zachte stand dus...als ze hard zijn is het tepelhof wel plat. en dat heeft voor zover ik weet niks met uitgroeien van borsten te maken. gewoon net zoals sommigen langere tepels hebben...
staat ook bekend als n fetish trouwens..en mannen kunnen ook puffy nipples hebben.
en die groeien ook geen borsten. last time i checked

Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 20:53
Verwijderd
Ze groeien misschien niet merkbaar, maar zijn dan toch nog niet uitontwikkeld, ze moeten namelijk nog 1 ding doen: volwassen tepels krijgen . Jongens in de puberteit kunnen ze inderdaad ook hebben, gaat dan ook weer over.

Ik wil mensen wel aanraden om te googelen naar tanner-stadia, maar ik vind zelf geen sites met plaatjes als ik dat doe. Dus daar heb je niet zo veel aan. Maargoed, dat zijn dus de stadia van de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:48
blondaapje
blondaapje is offline
studeer je soms geneeskunde ofzo? maar bedankt in elk geval! ik hoop stiekem dat ze nog wel een beetje groeien
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 22:05
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 16:36
hoornse
hoornse is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 04-08-2007 @ 23:11 :
Hoii,

Ik heb redelijke bolle tepels (dus ook het tepelhof) en ik vraag me af hoe dat komt, of dat nog overgaat (ik ben 17) en of het iets betekent in de zin van dat het niet normaal is ofzo?

Bedankt..
Nou weg zal het meestal niet meer gebeuren zie mijn leeftijd ik ben 50 en heb het al sinds mijn pubertijd.

Probeer er mee om te gaan , dat is niet makkelijk.
veel meiden vinden het raar. Ik kon vroeger(15 jaar) het laten veranderen maar heb het toen niet gedaan maar de tijden zijn veranderd dus ook de techniek.s6
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 16:40
hoornse
hoornse is offline
Citaat:
hoornse schreef op 12-08-2007 @ 17:36 :
Nou weg zal het meestal niet meer gebeuren zie mijn leeftijd ik ben 50 en heb het al sinds mijn pubertijd.

veel meiden vinden het raar. Ik kon vroeger(15 jaar) het laten veranderen maar heb het toen niet gedaan maar de tijden zijn veranderd dus ook de techniek.s6
Het zat mij toch al niet mee want ik heb ook Psoriasis.
Als je niet weet wat dat is kijk je gewoon op
www.psoriasis.nl
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
hoornse schreef op 12-08-2007 @ 17:40 :
www.psoriasis.nl
En dit is relevant omdat?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 23:44
fromBALKAN :D
Citaat:
Piloff schreef op 13-08-2007 @ 00:11 :
En dit is relevant omdat?
Ik niet weet wat psoriasis en het graag wil weten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 08:10
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
hoornse schreef op 12-08-2007 @ 17:36 :
Ehm, het gaat hier toch gewoon om een klein afwijkinkje aan het schoonheids ideaal, en niet om één of andere levenskwaliteit-verminderende ziekte?

Zat mannen die het prachtig vinden hoor, en je borsten hoeven er helemaal niet lelijk door te zijn. Ik kan er prima 'mee om gaan'

Edit. Oh, het is een man... nouja geldt hetzelfde voor lijkt me
Oud 13-08-2007, 11:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-08-2007 @ 19:19 :
Dat is echt niet waar! Ik heb dat ook, maar mijn borsten groeien écht niet meer (hoop ik )
Oud 13-08-2007, 11:05
Vince
Vince is offline
Citaat:
hoornse schreef op 12-08-2007 @ 17:40 :
www.psoriasis.nl
hoi niels

Oud 14-08-2007, 22:43
koos20
koos20 is offline
boeiend, als ze het maar doen.

uuuhm... ja
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 14:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
snoopy schreef op 13-08-2007 @ 12:04 :
Dat is echt niet waar! Ik heb dat ook, maar mijn borsten groeien écht niet meer (hoop ik )
Oke, mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-08-2007 @ 21:53 :
Ze groeien misschien niet merkbaar, maar zijn dan toch nog niet uitontwikkeld, ze moeten namelijk nog 1 ding doen: volwassen tepels krijgen . Jongens in de puberteit kunnen ze inderdaad ook hebben, gaat dan ook weer over.

Ik wil mensen wel aanraden om te googelen naar tanner-stadia, maar ik vind zelf geen sites met plaatjes als ik dat doe. Dus daar heb je niet zo veel aan. Maargoed, dat zijn dus de stadia van de ontwikkeling van de secundaire geslachtskenmerken.
Huh, maar als ik de beschrijving goed begrijp heb ik dat ook (nog), en ik ben 23...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2007, 22:02
Tiño
Tiño is offline
volgens mij gaat dat ook niet perse weg als ze uitgegroeid zijn.
Je hebt iigeval wel volwassen vrouwen die dit ook nog in enige mate hebben.

overigens helemaal niks ergs aan hoor, als ik dat ff mag zeggen als man zijnde

Regels voor berichten