Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*bladibladahotmailzooi* Klik hier om aan te melden klik hier om aan te melden onder ander adres en als ik dus klik meldt ie automatisch aan. nu heb ik wel wat gevonden: Voorkomen dat je automatisch wordt aangemeld door Windows Messenger Als je niet wilt dat je automatisch wordt aangemeld wanneer Windows Messenger wordt geactiveerd, kun je je .NET-paspoort verwijderen als de standaardaccount op die computer. Ga naar Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm van Windows XP (Start, Configuratiescherm). Klik op het tabblad Geavanceerd op Wachtwoorden beheren. Selecteer Passport.Net\* in Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden en klik op Verwijderen. Je paspoort wordt hierdoor niet verwijderd; alleen de verbinding tussen je paspoort en de computer wordt verbroken. Klik op Sluiten en klik vervolgens op OK in het dialoogvenster. maar ik kan dat hele tabblad niet vinden!! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb wel iets anders gevonden dat je naar een pagina stuurt om je passport te veranderen..alleen blijft de pagina wit, dus daar heb ik ook niets aan ![]() ik snap er echt niets meer van.. ![]() Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 17:51. |
![]() |
||
Citaat:
*start msn op* bambixq@hotmail.com misschien dat iets sneller gaat? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar goed toen ik me aanmeldde heb ik dat vakje aangevinkt van automatisch inloggen oid..maar dat wil ik weer ongedaan maken.. ik heb helpdingen erover gevonden, maar die werken dus niet.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je eenmaal het wachtwoord onthouden hebt aangevinkt is de enige mogelijkheid om XP opnieuw te installeren en dit dan ook nooit meer ingeven. Heb het zelf ook gehad en een speurtocht in het register en allen andere bestanden waar je ww in kan staan heeft bij mij niets opgeleverd. Sorry voor dit antwoord maar ik heb geen andere oplossing voor je.
|
![]() |
|
Dus je msn gaat aan als je i-net aan gaat? of als je i-net explorer opstart? of als je inlogt op je hotmail?
Die eerste 2 kan je uitzetten (sinds 't bij mij ook niet gebeurd) dat laatste is me nog een raadsel... dat kan volgens mij alleen als je msn-t onder een niet .net e-mail (hotmail, msn etc.)
|
|