Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nu eens heel erg eerlijk bent. Dan weet je zelf ook wel, dat op het moment dat hij bij je terug komt, je toch weer gaat twijfelen. Je voelt niet genoeg voor hem. Neem eens wat tijd voor jezelf om uit te vinden wat je nu ECHT wilt. Leer jezelf kennen. Misschien kom je er dan achter dat hij is wat je echt wilt. Misschien kom je er wel achter dat hij niet is wat je echt wilt. Maar het is de enige remedie om het eventueel te laten werken voor jullie. Zoek los van elkaar uit wat je wilt. Hoe moeilijk dat ook is.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb net zoiets gehad als jij (alleen dan tijdje geleden). Ik heb hem in die 'twijfelperiode' als snel duidelijk gemaakt dat ik niet tegen die onduidelijkheid kon en dat ik niet meer wilde afspreken voordat ik wist waar ik aan toe was. Het was namelijk zó dubbel en je blijft idd hoop houden... Hij vond het lastig om dit te horen, maar ik vond dat ik voor mezelf moest kiezen. En uiteindelijk is het een goeie stap geweest. We zijn dan wel uit elkaar gegaan, maar zonder al teveel getob. Het zat er gwn niet in (op dat moment) Volgens mij wilden we er niet aan dat het over was, maar wisten we ook dat we niet meer verder konden zoals het was. Mijn tip: Kies voor jezelf! Wacht niet langer op hem, maar geef jou grenzen aan. Anders lijkt het voor hem ook alsof hij altijd ng bij je trg kan komen waardoor hij z'n beslissing eerder uitstelt en jou langer in onduidelijkheid laat. Veel sterkte ermee iig!
|
![]() |
Dat heb ik ook gehad, dat hadden mijn vriend en ik na 16 maanden. Zo'n dipje krijg je dan. Maar uiteindelijk hebben we besloten om samen door te vechten en daar zijn we nog altijd blij om want we zijn nog altijd bij elkaar en heel erg gelukkig met elkaar
![]() Ook al denk je dat 't échte gevoel over is, vecht toch samen door. Als het niet werkt dan kun je alsnog vriendschappelijk verder gaan met elkaar, werkt het wel dan is dat alleen maar mooi toch ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hey..
Bedankt voor jullie reacties! Het is inderdaad waar wat jullie zeggen denk ik, ook al doet het pijn om dat te zeggen. Ik ben namelijk nog zo vreselijk maf van hem. Ik zit echt nog helemaal in de verliefde fase zegmaar. Maar wat jij al zei Izietje.. het is zo dubbel! Want als ie bij je is, dan is het superleuk.. meestal iig. Maar ik heb met mezelf ook wel afgesproken, dat ik me niet ga laten gebruiken. Ik wil eerst duidelijk hebben hoe het zit met zijn gevoel. We hebben nu dan ook geen contact. Al zit ik me op dit moment met rooie wangetjes in te houden, om hem niet even aan te klikken op msn. Maar ik heb een vriendin opgetrommeld, dus die komt me steunen ![]() Groetjes,,
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |
Psychologie |