Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, eigenlijk is het ook gay als een gaaf iemand in reclames gaat zitten. Laat dat maar over aan Jan Smit en die blonde snol met die Chupachupstroep. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, Margreet Dolman, ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Weet je wat pas echt marketing zou zijn: als ze op 1 van de 1000000 producten een gouden munt erbij zetten en als je die wint je de celeberty die het aanprijst mag naaien.
Ik ga daarom zoveel mogelijk Sarah Jessica Parker’s parfum kopen om het en dan wip ik haar zo hemels dat we een relatie krijgen. Eenmaal getrouwd zeg ik Sarah een week lang dat ze even dik is als Britney Spears en dan valt ze 1 kilo af en gaat ze dood aan anorexia. Je raad het al ik erf al haar geld en bezittingen en eindig rijk en gelukkig muahaha. Zo simpel kan het leven eigenlijk zijn, het is dat ik van uitdagingen hou ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin mag van mij alleen nog maar l'oreal gebruiken, t-mobile bellen en luchtjes gebruiken van sarah jessica parker. Ik daarentegen scheer met c1000 scheergel en gebruik van die goedkope gele scheermesjes
![]() Ontopic: ik zet me er eerder tegen af dan dat het invloed op mij heeft. Loop ik dan door de winkel en zie ik een bepaald product met een beroemdheid voor me, dan weet ik weer waarom ik heilig geloof in huismerken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan is de vraag: wat voor kronen? Deens? Zweeds? Noors? Zit best een verschil in.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Meiden tussen 18 en 22 jaar: Doe mee aan dit online experiment en help mij afstuderen lisavburd | 2 | 05-05-2015 16:07 | |
Studeren |
Respondenten gezocht voor enquête!!!! Michela | 0 | 17-04-2012 09:40 | |
De Kantine |
Wat een geluk dat ik een saai stukje van de wereld ben! #947 Verwijderd | 500 | 08-04-2010 10:52 |