Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand mijn vriendin lastig zou vallen dan verwacht ik toch dat ze daarmee naar mij toekomt en dan vinden we samen wel een oplossing ![]() Maar als je haar een tip wil geven: compleet negeren. Dus ook geen smsjes terugsturen waar "nee" in staat, gewoon helemaal niets. Laatst gewijzigd op 24-08-2007 om 11:06. |
![]() |
||||
Citaat:
En precies: adviseren. Dat doe ik ook en ik heb het gevoel dat dat ook het beste is. Ik ben alleen benieuwd naar oplossingen van anderen (jullie dus). Misschien zit daar iets erg bruikbaars tussen. Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat moet ze dus niet meer doen gewoon negeren geen reactie geven. En over haar vriend die zou ik er wel bij betreken niet dat ze op de vuist hoeven hoor maar dat hij weet wat er gaande is. Hij kan anders ook naar de gozer lopen en zeggen dat hij moet kappen met zijn kinderlijk gedrag ![]()
||
Citaat:
Niet bijster verstandig. Maar het heeft wel geholpen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij moet je er zeker niet mee gaan bemoeien, want dan krijg jij er alleen maar ellende mee. Nooit en te nimmer doen. Weet jij veel of die gedachte van hem dat hij kans maakt niet ergens een gefundeerde basis heeft die besloten lag in eerder of vroeger gedrag van dat meisje. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tevens ging dit gepaard met een zeer terechte waarschuwing, dus hij heeft geen poot om op te staan.
||
Citaat:
Mar dit is weer een geheel andere discussie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De koran verplicht de vrouw niet om zicht te bedekken SweetGirl___ | 30 | 03-04-2012 23:24 | |
Liefde & Relatie |
Homoseksualiteit ce | 132 | 22-03-2012 11:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 26-01-2006 01:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Psychologie |
Lastiggevallen ANTIWAR | 7 | 19-05-2003 19:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eetprobleem... Kippetje | 24 | 22-03-2002 21:04 |