Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze vindt jouw aandacht wel leuk, maar wil kennelijk niets meer. Dat is op zich geen punt, zolang dat voor jou ook prima is. Uit jouw post leid ik echter af dat dit niet zo is, dus dan kun je het beste contact verbreken en wachten tot ze berouw krijgt. En in de tussentijd andere wijven neuken natuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Haar vriendinnen vinden me ook leuk, en twee daarvan zitten me te bombaderen met sms'jes. In ieder geval meer meisjes waren verliefd op mij, en tog had ik voor haar gekozen. En zij weet het trouwens ook, in ieder geval ik heb der geen zin in om meer een relatie aan tegaan met een van haar vriendinnen. Misschien zijn ze wel net zoals zij, of erger. En tja, ik denk dat negeren tog wel de beste oplossing is tot nu toe. Ik ga wel proberen om gewoon weer verder te gaan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met misschien kom je nergens. 'ik heb geen zin om een relatie aan te gaan met een van haar vriendinnen.' Waar haal je die vriendinnen dan, in de winkel? Het zijn geen poppen die je koopt en als je ze moe bent, weer weggooit. Zo gaat ze nu met jou om, jij vind het niet leuk. Doe het dan ook haar vriendinnen niet aan.
|
![]() |
|
Ik zou haar laten kiezen. Mocht ze voor die vriend kiezen, dan kan jij haar knappe vriendin pakken, niet om wraak of iets dergelijks, maar omdat het leuk is
![]()
|
![]() |
Waarom heb je hoop op iemand die nog een vriend heeft? Je zegt dat er een goede relatie zit aan te komen? Dat geloof je toch zeker zelf niet of wel? Zie eerst maar dat het uitgaat met haar vriend. Bovendien denk ik dat de meeste vrouwen je op deze manier maar een pussy vinden. Je wacht op haar terwijl ze een vriend heeft. En daarnaast heeft ze ook nog eens rare vriendinnen. Als je het mij vraagt nemen zij en haar vriendinnen je gewoon in de maling.
|
![]() |
|
![]() |
Echelon,
Misschien is het een goed idee om eerst eens voor jezelf na te gaan of je wat voor het meisje voelt. Als dit niet zo is, laat het dan los en begin ook niets met een van haar vriendinnen. Wraak heb je tenslotte niets aan, dat weet je zelf ook. Als je wèl wat voor haar voelt, stel haar dan een ultimatum. Laat haar binnen één week tijd kiezen tussen jou en haar vriend. Als ze dan nog steeds geen keuze kan maken, dan wordt het waarschijnlijk toch niets en kun je beter verdergaan met je leven. |
![]() |
|
Ik zou haar links laten liggen, volgens mij ben je er zo overheen. Je zei in het begin al dat het in eerste instantie niet je type was, dus wellicht is het slechts de spanning dat ze een vriend heeft wat je in haar ziet. Dat heb ik ook is gehad, toen ze het eenmaal uitgemaakt had was ik op haar uitgekeken
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn advies: blijf uit de buurt, ze vind je hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Maar je danst zo mooi naar de melodie die ze aangeeft. Ze vind het prachtig dat je haar zo leuk vind. Ze voelt zich geliefd door jou. En dat vind ze fijn. Maar hierdoor word ze nog niet verliefd op je. Ze kan wel liegen van wel, zodat je haar meer van die heerlijke aandacht geeft Ik heb zelf ook wel eens mijn neus aan een dergelijke steen gestoten. Nu blijf ik er VER vandaan. Oh en ook nog: Als ze het VAAK over haar vriendje of ex heeft of je VAAK met haar ex/vriendje vergelijkt, WEGWEZEN, dan is ze nog niet over haar vriendje/ex heen en is de kans 99,99% dat ze je uiteindelijk toch laat vallen als een baksteen omdat ze toch wel van hem houd. Al helemaal als jij wel lief voor haar bent en hij niet ![]() Nu zeg ik niet dat je 'een kapotte Trabant' onder de mannen bent ![]() Vrouwen houden van drama vrind ![]() en oh, nog een tip: ren niet te hard achter de vrouwen aan. Laat die vrouwen ook eens voor jouw rennen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie problemen JustInHere97 | 4 | 10-09-2016 22:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je van kennismaken naar een relatie? Verwijderd | 21 | 09-11-2010 16:54 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar heeft relatie Mr. Peanut | 25 | 09-10-2007 13:02 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Relatie wordt vern**kt? @pie | 8 | 15-09-2003 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Broer/zus-die-meisje/jongen-afpakt moenbase | 8 | 22-02-2002 19:42 |