Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2007, 21:42
Echelon03
Echelon03 is offline
Hallo, niet zo lang geleden heb ik een meisje leren kennen, waarbij ik in eerste instantie niet zo snel op zou vallen. Maar uiteindelijk wel gedaan heb, ze had al een vriend. Maar uiteindelijk na veel met haar om te zijn gegaan had ze verteld dat ze mij leuker vond dan der vriend. Daarna hebben we nog meer afgesproken om bij elkaar te zijn. Uiteindelijk zei ze zelfs dat ze het met haar huidige vriend uit zou maken. Dus ik sprak nog meer met der af, en uiteindelijk hebben we lopen tongzoenen etc. En als iemand vroeg of ze mij leuk vond zei ze iedere keer Ja. In ieder geval, vandaag, merkte ik al iets vreemd aan haar, dat ze me niet snel een knuffel etc. wou geven. En uiteindelijk s'avonds na een vermoeide dag vroeg ik wat er was, en zei ze dat ze mij en haar huidige vriend nog steeds leuk vond. En uiteindelijk haar relatie met hem niet wilde beeindigen. Ik reageerde er best wel koeltjes op, maar uiteindelijk na het goed te beseffen, werd ik wel boos. Omdat ze gewoon geen keuze kan maken. En dan nog het lef heeft om te vragen of ik nog boos ben ook. Ik ben nu moe, en weet even niet hoe en wat ik moet doen? Zal ik haar negeren iets wat ze zeker niet leuk zou vinden waarschijnlijk. Of gewoon vrienden blijven, ik weet het niet. Maar het laatste zou wel best moeilijk zijn. Ze komt nogal best wel verlegen over dus dit kwam ook best wel onverwachts aan, omdat ik echt het gevoel had dat het iets zou worden. Ik wou graag jullie mening horen.

Laatst gewijzigd op 01-11-2007 om 21:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2007, 21:43
Verwijderd
Maak het met haar uit en zeg haar dat je haar niet wil spreken voordat ze zelf weet wat ze wil. Aan iemand met een andere vriend 'erbij' heb je niks. Tenminste, dat zou ik doen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:46
Echelon03
Echelon03 is offline
Citaat:
Maak het met haar uit en zeg haar dat je haar niet wil spreken voordat ze zelf weet wat ze wil. Aan iemand met een andere vriend 'erbij' heb je niks. Tenminste, dat zou ik doen.
Het is gewoon best wel K*t dat je denkt dat er een goede relatie op begint te komen en dat het dan ineens helemaal overhoop word gehaald in een avond. Echt kl*te vooral, omdat we gisteren nog veel gedaan hebben samen.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
zei ze dat ze mij en haar huidige vriend nog steeds leuk vond. (...) Omdat ze gewoon geen keuze kan maken.
Wel dus.

Ze vindt jouw aandacht wel leuk, maar wil kennelijk niets meer. Dat is op zich geen punt, zolang dat voor jou ook prima is. Uit jouw post leid ik echter af dat dit niet zo is, dus dan kun je het beste contact verbreken en wachten tot ze berouw krijgt. En in de tussentijd andere wijven neuken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Het is gewoon best wel K*t dat je denkt dat er een goede relatie op begint te komen en dat het dan ineens helemaal overhoop word gehaald in een avond. Echt kl*te vooral, omdat we gisteren nog veel gedaan hebben samen.
Ik kan me niet voorstellen dat een goede relatie bestaat uit twee mensen, waarvan er een nog een ander vriendje heeft. Dat is in mijn ogen geen goede relatie. Seks of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:55
Echelon03
Echelon03 is offline
Haar vriendinnen vinden me ook leuk, en twee daarvan zitten me te bombaderen met sms'jes. In ieder geval meer meisjes waren verliefd op mij, en tog had ik voor haar gekozen. En zij weet het trouwens ook, in ieder geval ik heb der geen zin in om meer een relatie aan tegaan met een van haar vriendinnen. Misschien zijn ze wel net zoals zij, of erger. En tja, ik denk dat negeren tog wel de beste oplossing is tot nu toe. Ik ga wel proberen om gewoon weer verder te gaan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Haar vriendinnen vinden me ook leuk, en twee daarvan zitten me te bombaderen met sms'jes. In ieder geval meer meisjes waren verliefd op mij, en tog had ik voor haar gekozen. En zij weet het trouwens ook, in ieder geval ik heb der geen zin in om meer een relatie aan tegaan met een van haar vriendinnen. Misschien zijn ze wel net zoals zij, of erger.
Waarom zouden haar vriendinnen erger zijn dan haar? En verder is het nemen van één van haar vriendinnen juist een uitgelezen kans voor wraak.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:57
Verwijderd
Met misschien kom je nergens. 'ik heb geen zin om een relatie aan te gaan met een van haar vriendinnen.' Waar haal je die vriendinnen dan, in de winkel? Het zijn geen poppen die je koopt en als je ze moe bent, weer weggooit. Zo gaat ze nu met jou om, jij vind het niet leuk. Doe het dan ook haar vriendinnen niet aan.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:58
Echelon03
Echelon03 is offline
Dat is waar, maar aangezien ze best wel klein zijn. En sommige oerlelijk, enige die beetje knap is en die misschien wel oogje op me heeft is familie van haar. Ik zie wel, misschien heb je wel gelijk dat het een uitgelezen kans op wraak is. Bedankt voor reacties.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 22:03
Fingon
Fingon is offline
Wraak
Oud 02-11-2007, 07:07
Verwijderd
shit zeg, hoe oud ben je?

wraak.

Get over it, en vooral: get a life
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:

wraak.

Ik wist al niet goed hoe ik het tactisch moest brengen, maar this will do.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 10:10
Poeperd
Poeperd is offline
Volgens mij zegt die 03 in zn naam iets over zn leeftijd.

Of misschien wel zn IQ.
Oud 02-11-2007, 10:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou haar laten kiezen. Mocht ze voor die vriend kiezen, dan kan jij haar knappe vriendin pakken, niet om wraak of iets dergelijks, maar omdat het leuk is
Oud 02-11-2007, 10:37
Krabs
Krabs is offline
daag haar vriend uit tot een duel!
Oud 02-11-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
daag haar vriend uit tot een duel!
Compleet met zakdoekjes afgeven, zwarte geharnasde paarden, lange lansen en de dood van de verliezer op het einde.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 12:23
Armoed
Armoed is offline
Carefactor is te groot.

zij: "blahblah ik kan eigenlijk geen keuze maken"
jij: "ok, dan blijven we of aanrommelen totdat je het wel weet of dan doen we niets tot je het wel weet"
zij: "ik durf het niet tegen mijn vriend te vertellen"
jij: "wat moet ik met die informatie?"

etc.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 12:34
WolterB
WolterB is offline
Dit heeft 0,0 toekomst

Laatst gewijzigd op 02-11-2007 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 12:49
madelief21
madelief21 is offline
Waarom heb je hoop op iemand die nog een vriend heeft? Je zegt dat er een goede relatie zit aan te komen? Dat geloof je toch zeker zelf niet of wel? Zie eerst maar dat het uitgaat met haar vriend. Bovendien denk ik dat de meeste vrouwen je op deze manier maar een pussy vinden. Je wacht op haar terwijl ze een vriend heeft. En daarnaast heeft ze ook nog eens rare vriendinnen. Als je het mij vraagt nemen zij en haar vriendinnen je gewoon in de maling.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 10:33
Alex111
Alex111 is offline
Echelon,

Misschien is het een goed idee om eerst eens voor jezelf na te gaan of je wat voor het meisje voelt. Als dit niet zo is, laat het dan los en begin ook niets met een van haar vriendinnen. Wraak heb je tenslotte niets aan, dat weet je zelf ook.
Als je wèl wat voor haar voelt, stel haar dan een ultimatum. Laat haar binnen één week tijd kiezen tussen jou en haar vriend. Als ze dan nog steeds geen keuze kan maken, dan wordt het waarschijnlijk toch niets en kun je beter verdergaan met je leven.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 16:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dit heeft 0,0 toekomst
Oud 06-11-2007, 13:30
For'M
For'M is offline
Ik zou haar links laten liggen, volgens mij ben je er zo overheen. Je zei in het begin al dat het in eerste instantie niet je type was, dus wellicht is het slechts de spanning dat ze een vriend heeft wat je in haar ziet. Dat heb ik ook is gehad, toen ze het eenmaal uitgemaakt had was ik op haar uitgekeken
Oud 27-11-2007, 18:20
RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
cuz shezza motherfucking p-i-m-p

Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 15:33
sugar_vampire
sugar_vampire is offline
Ik zal met haar praten, en als zedan nog stteeds zo doet..dan zou ik het uitmaken
Maar het is jouw keuze
Oud 28-11-2007, 18:08
trophus
trophus is offline
Citaat:
Hallo, niet zo lang geleden heb ik een meisje leren kennen, waarbij ik in eerste instantie niet zo snel op zou vallen. Maar uiteindelijk wel gedaan heb, ze had al een vriend. Maar uiteindelijk na veel met haar om te zijn gegaan had ze verteld dat ze mij leuker vond dan der vriend. Daarna hebben we nog meer afgesproken om bij elkaar te zijn. Uiteindelijk zei ze zelfs dat ze het met haar huidige vriend uit zou maken. Dus ik sprak nog meer met der af, en uiteindelijk hebben we lopen tongzoenen etc. En als iemand vroeg of ze mij leuk vond zei ze iedere keer Ja. In ieder geval, vandaag, merkte ik al iets vreemd aan haar, dat ze me niet snel een knuffel etc. wou geven. En uiteindelijk s'avonds na een vermoeide dag vroeg ik wat er was, en zei ze dat ze mij en haar huidige vriend nog steeds leuk vond. En uiteindelijk haar relatie met hem niet wilde beeindigen. Ik reageerde er best wel koeltjes op, maar uiteindelijk na het goed te beseffen, werd ik wel boos. Omdat ze gewoon geen keuze kan maken. En dan nog het lef heeft om te vragen of ik nog boos ben ook. Ik ben nu moe, en weet even niet hoe en wat ik moet doen? Zal ik haar negeren iets wat ze zeker niet leuk zou vinden waarschijnlijk. Of gewoon vrienden blijven, ik weet het niet. Maar het laatste zou wel best moeilijk zijn. Ze komt nogal best wel verlegen over dus dit kwam ook best wel onverwachts aan, omdat ik echt het gevoel had dat het iets zou worden. Ik wou graag jullie mening horen.
OMG your very first attention whore

Mijn advies: blijf uit de buurt, ze vind je hoogstwaarschijnlijk niet leuk. Maar je danst zo mooi naar de melodie die ze aangeeft. Ze vind het prachtig dat je haar zo leuk vind. Ze voelt zich geliefd door jou. En dat vind ze fijn.
Maar hierdoor word ze nog niet verliefd op je. Ze kan wel liegen van wel, zodat je haar meer van die heerlijke aandacht geeft

Ik heb zelf ook wel eens mijn neus aan een dergelijke steen gestoten.
Nu blijf ik er VER vandaan.
Oh en ook nog: Als ze het VAAK over haar vriendje of ex heeft of je VAAK met haar ex/vriendje vergelijkt, WEGWEZEN, dan is ze nog niet over haar vriendje/ex heen en is de kans 99,99% dat ze je uiteindelijk toch laat vallen als een baksteen omdat ze toch wel van hem houd.

Al helemaal als jij wel lief voor haar bent en hij niet Dan stelt hij zich nl op als "een gewild persoon die haar niet nodig heeft" (ofwel: hoge sociale waarde) en jij als "iemand die heel graag bij haar wil zijn" (ofwel: iemand met een lagere sociale waarde). Voor haar is die keuze (puur gevoelsmatig) dus zo simpel als een keuze tussen een Bugatti Veyron en een kapotte Trabant. Maar omdat het allemaal op emotioneel vlak is en minder 'obvious' duurt het wat langer voordat ze die keuze maakt.
Nu zeg ik niet dat je 'een kapotte Trabant' onder de mannen bent geen zorgen. Maar naar haar gevoel op dit moment waarschijnlijk wel....

Vrouwen houden van drama vrind geef het niet te makkelijk weg ;x
en oh, nog een tip: ren niet te hard achter de vrouwen aan. Laat die vrouwen ook eens voor jouw rennen.
Advertentie
Oud 28-11-2007, 18:37
xxChange
xxChange is offline
Dumpe die handel, ze gebruikt je, houdt je aan het lijntje etc. heb je niks aan, toch veel leuker als je een meisje vind die alleen jouw leuk vind en niet nóg een andere jongen?

enneuh....
Citaat:

wraak.

idd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten