Advertentie | |
|
![]() |
|
Owww wacht even, er is hier een beetje een misverstand...!
Hij keek namelijk film met dat meisje, terwijl hij diezelfde middag nog stiekem met mij zat te 'knuffelen', en de dag erna eigenlijk precies hetzelfde. Tussen ons is er zeg maar niks veranderd, hij houd er alleen ook nog een ander meisje op na.. Oh als ik het zo lees van mezelf voel ik me echt zo'n schaap... ik laat gewoon met me spelen, maar het voelt zo fucking goed. Help... ![]() X Kronkel
|
Ben het hier volkomen mee eens, dit kun je verwachten als je een alleen flirt/frummel relatie hebt die gebaseerd is op af en toe fun.
Volgens mij vind jij hem wel een heel stuk leuker dan gewoon een leuke jongen en ik denk dat je daarom boos bent. Wel te begrijpen maar helaas naar mijn mening onterecht
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18. |
![]() |
|
Ja dat is ook zo, ik bedoelde ook niet dat ik in een machteloze positie zat en dat ik er niks tegen kon doen hoor...
De conclusie is volgens mij gewoon dat ik super graag aandacht van hem wou, en dat ik omdat te krijgen mezelf gewoon te kwetsbaar heb opgesteld. Als ik eerlijk ben wist ik al toen ik hier aan begon dat ik me er uiteindelijk alleen maar kut door zou voelen.. maar soms is je gevoel sterker dan je verstand en tja.. dat kan af en toe misgaan... Maarja, ik besef nou tenminste hoe het allemaal in elkaar steekt, eigenlijk ben ik daar ook wel blij om. Boos zijn heeft ook geen zin, en ik heb er inderdaad ook weinig redenen voor... mijn gevoelens aan hem tonen maakt me waarschijnlijk alleen maar kwetsbaarder... en wat heb ik eraan? Niks... Bedankt allemaal voor jullie adviesjes en mening! Kusje, Kronkel.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zeker de moeite waard om dit te lezen! Je89 | 12 | 26-10-2014 14:10 | |
Liefde & Relatie |