Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 12:36
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Sommigen hebben misschien mijn topic van een paar weken geleden gelezen, over de broer van mijn beste vriend.
Die broer en ik hebben een beetje met elkaar zitten klooien (eigenlijk nog steeds). Het is super fout van me, dat weet ik, maar dat is weer een onderwerp op zich.

We hebben gezoend, we kletsen af en toe, als hij de kans krijgt (als niemand anders het hoort) zegt hij dat ik lekker ben ofzow... hij aait me stiekem als niemand het ziet...

Hij heeft me vaker verteld dat ik niks moet verwachten van hem, door het leeftijdsverschil (8 jaar) en de afstand tussen onze woonplaatsen. Ik verwachtte ook verder niks van hem, maar hij was/is natuurlijk wel een beetje bijzonder voor mij. Ik heb in feite wel de vriendschap met mijn beste vriend op het spel gezet.

Nu zat ik gister bij hun thuis, en toen vroeg De Broer of ik en zijn broertje (mijn beste vriend dus) boven wouden gaan zitten, omdat hij samen met een meisje (potentieel vriendinnetje ofzo) film wou gaan kijken. Ik voelde me zo kut en stom en gebruikt... het was net of ik helemaal niks voor hem was.

Heb ik nou een reden om boos te zijn..? Hij heeft namelijk wel gezegd dat ik niks moet verwachten, maar toch... twee meisjes aan het lijntje houden is toch gewoon not done..??

Kusje, Kronkel
Oud 23-07-2002, 12:44
Verwijderd
Hmm .. ik vind het een vies mannetje om eerlijk te zijn. Om als 24-jarige even te 'spelen' met een vriendinnetje van zijn broertje :/

Na ja, probeer er een lering uit te trekken: als een jongen al zo eerlijk is om tegen een meisje te zeggen dat ze niks van hem moet verwachten, dan meent hij dat ook. Jongens zijn namelijk eerder geneigd het omgekeerde te doen door juist te slijmen en aardige dingen te zeggen, terwijl ze het helemaal niet menen.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:58
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja, en dat meisje dan..? Is het wel zo eerlijk tegenover haar?
Oud 23-07-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Ja, en dat meisje dan..? Is het wel zo eerlijk tegenover haar?
Ik schrijf toch al dat ik hem een vies mannetje vind

Als hij met jou rotzooit, doet hij dat uiteraard net zo snel met een ander .. dus eerlijk is het niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:29
AtHell
AtHell is offline
k zal even heel eerlijk tegen je zijn: je bent gebruikt...

k bedoel t verder niet onaardig maar komop hee even vragen of jij nokt voor een ander lijkt me vrij duidelijk

dus ja wees flink boos.

(grommen helpt grrrrrrr )
Oud 23-07-2002, 16:33
~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
Je hebt naar mijn idee niet echt reden om boos te zijn, je wist dat je er niks van hoefde te verwachten, tneminste dat hij dat zei, of jij dat geloofde is weer wat anders. Maar hij heeft niet tegen je gelogen ofzo. Toch is het wel logisch dat je je kut voelt want jullie waren toch meer dan normale vrienden.
Oud 23-07-2002, 16:38
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
~ImaginaryGirl~ schreef:
Je hebt naar mijn idee niet echt reden om boos te zijn, je wist dat je er niks van hoefde te verwachten, tneminste dat hij dat zei, of jij dat geloofde is weer wat anders. Maar hij heeft niet tegen je gelogen ofzo. Toch is het wel logisch dat je je kut voelt want jullie waren toch meer dan normale vrienden.
ik hou het op grommen
Oud 24-07-2002, 10:14
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Owww wacht even, er is hier een beetje een misverstand...!

Hij keek namelijk film met dat meisje, terwijl hij diezelfde middag nog stiekem met mij zat te 'knuffelen', en de dag erna eigenlijk precies hetzelfde. Tussen ons is er zeg maar niks veranderd, hij houd er alleen ook nog een ander meisje op na..

Oh als ik het zo lees van mezelf voel ik me echt zo'n schaap... ik laat gewoon met me spelen, maar het voelt zo fucking goed. Help...

X Kronkel
Oud 24-07-2002, 12:21
~ImaginaryGirl~
~ImaginaryGirl~ is offline
Citaat:
AtHell schreef:

ik hou het op grommen
of grommen inderdaad........
Oud 24-07-2002, 13:03
moenbase
moenbase is offline
Offtopic: wouden????

Nee je mag niet boos worden, als je toch al niets verwachtte waarom zou je je dan druk maken om het geen waarvan je indirect wist dat het eens gebeuren zou.
Oud 24-07-2002, 14:33
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja, ik wist dat ik mezelf kwetsbaar maakte. Ik ben gewoon het slachtoffer van een player .
Xxx Kronkel.
Oud 24-07-2002, 14:35
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Offtopic: wouden????
Euh... jah wouden... zeg ik wel vaker
Kusje.
Oud 24-07-2002, 18:02
Tox
Tox is offline
Ben het hier volkomen mee eens, dit kun je verwachten als je een alleen flirt/frummel relatie hebt die gebaseerd is op af en toe fun.

Volgens mij vind jij hem wel een heel stuk leuker dan gewoon een leuke jongen en ik denk dat je daarom boos bent. Wel te begrijpen maar helaas naar mijn mening onterecht

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:03
Hippielove
Hippielove is offline
Ik begrijp dat je je kut voelt, maar eerlijk gezegd kun je hem niets verwijten. Hij heeft je duidelijk verteld waar je aan toe was.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 19:59
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja dat is ook zo, ik bedoelde ook niet dat ik in een machteloze positie zat en dat ik er niks tegen kon doen hoor...
De conclusie is volgens mij gewoon dat ik super graag aandacht van hem wou, en dat ik omdat te krijgen mezelf gewoon te kwetsbaar heb opgesteld. Als ik eerlijk ben wist ik al toen ik hier aan begon dat ik me er uiteindelijk alleen maar kut door zou voelen.. maar soms is je gevoel sterker dan je verstand en tja.. dat kan af en toe misgaan...

Maarja, ik besef nou tenminste hoe het allemaal in elkaar steekt, eigenlijk ben ik daar ook wel blij om. Boos zijn heeft ook geen zin, en ik heb er inderdaad ook weinig redenen voor... mijn gevoelens aan hem tonen maakt me waarschijnlijk alleen maar kwetsbaarder... en wat heb ik eraan? Niks...

Bedankt allemaal voor jullie adviesjes en mening!

Kusje, Kronkel.

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 20:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten