Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe zit het met xbox live, hoe duur is het en waar gebruik je het voor, naast online gamen
In de winkel 60 euro per jaar, maar op internet al snel 35 of 40 Downloaden van Demos (sommige kunnen ook met silver) maar meeste voor gamen... is het waar dat je met je xbox niet op je draadloze internet kan spelen maar een internetkabel moet hebben? Je kan met je Xbox WEL op draadloos, maar daar moet je dan nog wel een Draadloze ontvanger voor kopen ![]() ik wil graag de ouwe versie, welke moet ik nemen? de arcade, normale, of elite? Dat is niet de oude versie.. de 'gewone' (nieuw is voor jou waarsch. de Slim editie) maarja, je moet sowieso GEEN arcade maar een normale is goed. Verder zou ik juist die 'nieuwe' (slim) aanraden, aangezien die net zo goed is (en stiller & kleiner) en je nu 50 euro terug krijgt van microsoft. wat is er niet op de arcade? want die is wel goedkoop. Je hebt 254mb geheugen. en dat is dus waardeloos... weten jullie misschien winkels waar aanbiedingen zijn? Eemmm, Internet? bol.com Wehkamp 1. (4GB) Wehkamp 2. (250GB) Of je koop arcade + deze.
||
Citaat:
De rest van het geheugen gaat bij mij op aan downloadable content en game installs. Ik zou zelf een 250GB slim halen, maar ik ben ook zeer tevreden over de 120GB elite 'fat' die bij ons staat. Als je een pre-slim versie haalt moet er wel een adapter bij voor het wireless en die kosten zo rond de 30 ŕ 40 euro als het voor 802.11b/g is en zo rond de 70 voor 802.11n. Wil je geen adapter, ga je een kabel nodig hebben. Verder wordt het verschil tussen arcade/pro/elite ook bepaald door wat voor hardware je extra krijgt: arcade versies hebben (hadden?) geen HDMI-kabel en headset. En ja, je kunt USB drives configureren om als extra harde schijf ruimte te fungeren voor je XBox. Zie: http://support.microsoft.com/kb/981974 Of zie http://support.microsoft.com/kb/981974/en-us want hier is 'ie in het engels. Dat andere artikel ziet eruit alsof het door iemand uit Kazachstan is vertaald naar het nederlands.
|
Verwijderd
|
Persoonlijk zou ik voor 5 tientjes extra de 250 halen. Dan hoef je niet moeilijk te doen met externe dingen, ben je gewoon in 1 keer klaar.
Ik was in eerste instantie ook niet van plan veel te gaan downloaden, maar met wat leuke demo's, uitbreidingen en arcade games zit je zo boven de 4gb. Met de 250gb heb je tenminste ook de ruimte om je eigen games op de hdd te installeren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb het er gewoon niet voor over, 5 tientjes, ik wil hem snel gaan halen en 50 euro word een maand langer
weet iemand of je bij alle xbox 360 slim 50e terug krijgt van microsoft of bij sommige combinatie, bijvoorbeeld van wehkamp.nl is het alleen als je halo 3 erbij koopt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
alleen de PS3 heeft dat gezeur voornamelijk.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dat is ook wel waar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Most successful Xbox 360 games... mikedevidson | 8 | 05-01-2010 06:59 | |
Games |
Xbox 360 maakt krassen?? Verwijderd | 12 | 08-05-2007 19:20 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
[Router] PC en Xbox 360 D | 7 | 26-03-2006 11:39 | |
Games |
[Next Gen Console's]Xbox 360, PS 3 en Revolution Jolt | 199 | 17-01-2006 14:42 | |
Software & Hardware |
Gratis Xbox 360 Garuda89 | 2 | 06-12-2005 21:52 |