![]() |
|
![]() Gister is de 1.0 van Insurgency voor Half-Life 2 verschenen. Dit soort dingen probeer ik vaak uit en waarempel, een topper in de maak. Het spel speelt zich af in het midden oosten in deze tijd. Je kunt de kant van de Amerikanen of de Insurgents kiezen met een heel wapenarsenaal aan beide kanten. Verder is het gewoon een squad / objective based online shooter. Goed te vergelijken met Day Of Defeat. Ik ga niet te lang lullen, probeer zelf maar. Het gaat echter om een 1.0 dus stoor je niet aan de bugs en geniet vooral. http://www.insmod.net/ Half-Life 2 en Steam uiteraard benodigd. Stukje Gameplay: Screenshots: ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
We proberen de bugs zo snel en zo veel mogelijk op te lossen natuurlijk
![]() Dit is Insurgency zoals het bedoeld is: http://www.youtube.com/watch?v=gbR3OiEz_kY
||
Citaat:
Netjes als ze iets aan die lage FPS kunnen doen, kan ik eindelijk mijn settings weer wat omhoog schroeven, alles op low in 1024 nu, en het voelt toch wat leger als het was ![]() |
![]() |
|
Heb het net een paar uur gespeeld, en zelf met de bugs blijft het een heerlijke mod... Leuker dan CS
![]() ![]() Jammer dat er nog zoveel clueless commanders rondlopen maar dat gaat vanzelf wel over... Op de 2 servers waar ik tussen switch heb ik gewoon onder de 10 ping, wat ook heel netjes is, of is dit ook een bug en zie alleen ik dat? Ik zie het soms bij nog iemand anders... FPS issues schijnen inderdaad gefixed te worden, hopen dat ik dan alles weer omhoog kan switchen zodat ik tussen mijnkarretjes door kan aimen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je kan hier zien hoeveel spelers er op dit moment zijn.
Vandaag komt 1.0a uit trouwens. Dit zou al behoorlijk wat dingen fixen. En jullie zouden zojuist mijn prachtige Engels gehoord kunnen hebben ![]() En reinforcements weet ik zelf ook niet helemaal ![]()
|
Vandaag? Nice
![]() Kijken of de servers wat minder crashen en mijn FPS wat omhoog willen gaan. Wat ik soms ook (lijk) te hebben is als ik per ongeluk een TK maak aan het begin van de ronde en op -10 ofzo sta, ook al capture ik alles, kill ik 300 man gaat mijn score alleen verder in de min??? |
![]() |
|
Er moet ook wat worden gedaan aan de extreem houterige movement met die sniper rifle van de US Marines als je de bipod uitklapt en door de scope kijkt.
http://www.insmod.net/manual#reinforcements voor wat info over reinforcements..
|
Ik ziet het.
De insurgent sniper rifle heeft trouwens een leuke expoit. Als je net geschoten hebt en die animatie is nog bezig, dan kun je net voor het handmatig inladen van een kogel op mouse2 drukken en kun je meteen weer schieten ![]()
|
Patch 1.2 aangekondigd!
* Added Overhead Map feature * Added Commander Promotion feature (commander is no longer a class, but instead is an earned reponsibility) * New Team/Squad Selection Menu with player customization and weapon selection * Improved linux server support * Reduction of client-side crashes * Team autobalance * Measures against TK'ing and spawn camping * Objective capture requirements and times tweaked due to popular demand * Improved navigation (people should know where to go, what to do, a lot easier) * Improved damage model * Lowered player viewheight so players cant hit you when completely concealed * Various map improvements and optimizations * Spectator improvements * Fixed M203 issues * Fixed various exploits * Fixed various small bugs
||
Citaat:
|
|