Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
HDMI is ook geen verschil meer tussen de Elite en Premium versie. Het gaat nu alleen nog maar om de zwarte kleur en de 100 gieg extra.
Zie hier. Verder is er nog niet veel bekend over wanneer de hardware revisie eraan zit te komen. Marcade noemt eigenlijk alles al op wat er wel over bekend is. En over dat ze zoveel dood gaan, tja, MS doet er iig redelijk wat aan om de dode X-Boxen zo goed en snel mogelijk te vervangen, maar het blijft natuurlijk zwaar kut. Zelf heb ik nog nergens last van gehad en ken ook maar 1 iemand (en die heeft de allereerste generatie X-box) die er last van heeft. Tis vooral belangrijk dat je de 360 de ruimte geeft om zijn warmte kwijt te kunnen. Meeste mensen met 'ROD' door warmte krijgen het doordat hij in een televisie-kast staat ingebouwd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En nee ik heb het niet over de Elite, Microsoft ziet namelijk ook wel in dat ze per klant gemiddeld 1 x360 weer terug krijgen. Vooral als je nu al hoort dat mensen hun console soms al 2 of 3 keer hebben op moeten sturen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Ik hoor in ieder geval vaak dat het goed ventileren van je 360 veel kan helpen. Vaak genoeg lees je dat mensen na de 3e reparatie hem uit hun tv-kast halen en dan nooit meer last hebben. Ik heb hem in ieder geval goed geventileerd staan (het tafeltje waarop hij staat heeft zelfs 'ventilatiegaten') en nog nooit last gehad. Maar goed, er zijn vast ook genoeg 360's die ook met deze maatregelen de pijp uit gaan. Feit is wel dat het voor veel mediaconcerns leuker is om te schrijven over het aantal 360's dat de pijp uit gaat, dan over wat M$ er allemaal aan doet om ze te repareren, verbeteren, etc. Negatief nieuws is veel interessanter dan positief. |
![]() |
|
|