Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2007, 16:29
Verwijderd
Ik gebruik hem namelijk nooit en het ding is 2 jaar oud. Typenummer CTE-640/S-C, geen krassen whatsoever. Originele bon nog aanwezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2007, 00:52
Verwijderd
Hoe groot is Classic XL? A4 oid?

Wacoms zijn volgens mij behoorlijk waardevast omdat die dingen zowat niet kapot te krijgen zijn en 't zo ongeveer het enige degelijke merk op tablet-gebied is. Volgens mij is de garantie ook 3 of 5 jaar, dus die is nog niet eens verlopen. Ik gok dus dat je er 80% tot 85% van de originele prijs voor zou kunnen krijgen. Hoewel, misschien iets minder, omdat ze tegenwoordig de Graphire4 hebben uitgebracht, maar het zal niet al te veel schelen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 07:24
Verwijderd
Een maat kleiner dan A4 volgens mij.

Klinkt goed. Er heeft nu nog iemand op geboden, 55 euro, maar ik wacht dus even.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 07:28
Verwijderd
Over de garantie:
WACOM garandeert aan u als de oorspronkelijke eindgebruiker dat de producthardware bij normaal gebruik vrij is van materiaal- en fabricagefouten voor een periode van TWEE (2) JAAR vanaf de aankoopdatum, op voorwaarde dat de producthardware op het moment van aankoop ongebruikt is. WACOM garandeert verder dat de begeleidende diskettes vrij zijn van materiaal- en fabricagefouten voor een periode van ZES (6) MAANDEN vanaf de aankoopdatum. Dus of net niet meer, of net nog wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 08:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Hoe groot is Classic XL? A4 oid?

Wacoms zijn volgens mij behoorlijk waardevast omdat die dingen zowat niet kapot te krijgen zijn en 't zo ongeveer het enige degelijke merk op tablet-gebied is. Volgens mij is de garantie ook 3 of 5 jaar, dus die is nog niet eens verlopen. Ik gok dus dat je er 80% tot 85% van de originele prijs voor zou kunnen krijgen. Hoewel, misschien iets minder, omdat ze tegenwoordig de Graphire4 hebben uitgebracht, maar het zal niet al te veel schelen.
Je vergeet wel dat de prijs van tablets ook gedaald is, en daarmee verschuift ook dat percentage van de nieuw betaalde prijs (destijds). Zou uitgaan van +- 70-80 euro.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:15
Verwijderd
Nieuw kost hij hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:15
Verwijderd
maar oke, dank voor schattingen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet wel dat de prijs van tablets ook gedaald is, en daarmee verschuift ook dat percentage van de nieuw betaalde prijs (destijds). Zou uitgaan van +- 70-80 euro.
Ah, ik wist niet dat de prijzen gedaald waren. Dan wordt het dat percentage maar dan inderdaad van wat zo'n ding nu kost.

Maar waarom zijn ze nu goedkoper dan vroeger dan? Zomaar? Of zit daar nog iets achter?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 06:54
]{ing
]{ing is offline
Ja daar zit wel wat achter :

'Maturity stage' is wel van toepassing op die tablets.. nu kunnen ze dus meer verkoop bereiken door de prijs te verlagen. Of differentiatie door meer functionaliteit (zoals met die duurdere intuos tablets)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2007, 10:02
Verwijderd
Ik heb dr 90 euro voor gekregen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten