Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dit ook eigenlijk helemaal niets
![]() EDIT: ik had eerst niet gezien dat je hem ook in de oude style kon zetten! Ik weet niet wie ik ervoor moet bedanken, maar "dank je wel ![]() ![]()
|
Ik denk dat ik wel in staat ben om hieraan te wennen. Ik denk dat dat voor de meeste van ons geldt, iedereen is toch te verslaafd en Jon weet dat hij ons best een lelijk forum voor kan schotelen, dat we dat uiteindelijk nog zullen pikken ook. Ik mis het gele, maar op zich is dit wel rustiger. En verder is het nog een beetje uitvogelen, maar ik vind het wel oké. Het enige waar ik nog niet echt aan kan wennen is dat ik telkens denk dat de poster die het laatst in een topic gepost heeft, de ts is, maar dat staat dan ineens onderaan de topictitel. Dat vind ik een beetje verwarrend, maar ja.
|
De eerste keer dat ik het forum zag dacht ik echt, mijn god wat is hier gebeurd. Ik vond het maar niks en onoverzichtelijk.
Ik had hem dan ook snel weer op klassiek gezet, zodat alles "mooi" geel bleef. Maar nu ben ik toch maar in de nieuwe versie, ik moet er maar eventjes aan wennen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Yuck, wat is hier gebeurd?
Smaken zijn persoonlijk, maar geel las wel degelijk gemakkelijker. edit: He aanpassen is wel intuïtiever nu. Op zich valt het wel mee. Dat wit op grijs van de titels leest niet lekker en rond de avatars had wel een border gemogen, maar het kon slechter. Reverten naar geel is niet onmiddellijk een optie omdat dan idd de verhoudingen niet echt kloppen. En volgens mij is het forum iets sneller ook.
Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 14:19. |
![]() |
|
Ik vind het juist beter lezen dan dat geel... Maar wel saaier.
Wat ik irritant vind, is dat je als je op iemands avatar klikt, meteen naar zijn profiel gaat. Ik klik voortdurend per ongeluk op avatars ![]()
|
Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik het echt geniaal vind dat alles grijs wordt als je op "uitloggen" drukt. Soms klik ik gewoon om alles grijs te zien worden, en daarna als nog op annuleren te drukken, zo gaaf vind ik die functie
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het is even wennen, maar het ziet er leuk uit! Professioneel en toch een tikje speels, waardoor het voor de nieuwe generatie weer wat aantrekkelijker wordt dan die oldskool kleuren.
Anders dreigt de kans dat dit forum behouden bleef voor een generatie mensen die steeds ouder wordt. Nieuwe aanwas is goed, mede dankzij deze nieuwe layout. Belangrijk voor de identiteit is nu wel dat het forum deze samenstelling een tijdje (minimaal een jaar) houdt en niet binnenkort weer verandert wordt. Groeten, Mark. |
![]() |
|
Het is even wennen aan het nieuwe kleurenschema, ik bedoel, scholieren.com was voor mij altijd geel en toen ik voor het eerst weer op het nieuwe forum kwam had ik zoiets van uhm wtf, volgens mij zit ik verkeerd, mja nu begin ik eraan te wennen..
Duisentmiljart aanprijzing voor de quickreply-functie, dat is echt een hele grote vooruitgang.. Mja, het is gewoon even wennen dus.. En volgens mij staan de groepen van het forum ook op een andere plek...
|