Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 02:27
Verwijderd
OKay...
ik weet het nu echt ff niet meer...
Ik heb eerder een topic gepost over dat het uit was tussen mij en mn vriend, nu is er iets gebeurd...
Het weekend nadat het uitging was ik met een stel vrienden, gewoon beetje lol hebben enzo.
Een van die meisjes was het exvriendinnetje van Mijn vriend´s tweelingbroer.. Ze heeft hem heel veel streken geleverd maar ze kwam er nog vaak over de vloer...
Ze is er dus een keer dronken aan de deur gekomen.. mijn vriends tweeling-broer kwam toen op me af met tranen in zn ogen en gaf me een knuffel en zijn vader was erg boos.
Ik heb dat meisje dus verteld dat ze die jongen pijn deed als ze daar telkens zo vaak kwam en dat ze daarme op moest letten, dat zijn vader boos was en dat zoiets niet weer kon gebeuren (want tsjah anders wordt zn pa echt kwaad en stuurt hij haar weg, voorgoed) Maar goed, twee week geleden kwam mijn vriend met een vraag, there was a lot depending on the answer ( the future of both of us.. whether he would ever want to be with me again)
Hij vroeg mij vervolgens of ik dat meisje heb verteld dat zijn famillie haar haat, dat ze daar niet mag komen, dat zijn vader dat haar gaat vertellen als hij terug komt. etc.
Ik heb niets van dit alles gezegd. En heb het dus ontkend, en de waarheid verteld. MIjn (ex)vriend zei dus dat is goed, no matter what the rest will say I will believe you...
Het verhaal is dus via het meisje bij een exvriendin van mn vriend terecht gekomen en via daar bij zijn moeder, en mij (nu ex) vriend.
Mijn vriend heeft mij gevraagd of ik loog of dat ik dat echt gezegd heb, ik heb hem de waarheid verteld, precies wat ik gezegd heb en hij zei dat hij mij zou geloven no matter what...
Nu belt hij me net op, hij WIL de waarheid achterhalen, hij heeft met zn ex gepraat en zij zegt dat ikhet ms gedaan heb omdat ik boos was.. etc. Hij is nu dat meisje aan wie ik dus 'iets' gezegd heb aan het bellen
en ik zit er echt heel erg mee HIj vertelde me...Als dat meisje en zn ex hun verhaal vertellen zo... dan is het twee tegen 1... En ik ben het haasje
Alles zit me tegen, Ik heb een motief, ik zou die avond toen ik het zei gedronken hebben ( dat is niet zo, dat was snachts...)
ALLES, behalve mijn woord, ik heb met het meisje gepraat ze zei dat ze mijn verhaal dus helemaal verkeerd begrepen heeft en dat die EX het verhaal verdraaid heeft.. TSJAH
IK wordt echt helemaal krankjorem hierzo...HEt spijt me voor dit ongeloofelijke lulverhaal.. MAar dit is echt niet normaal meer, ik zat al in de sh¨t
De enige die de waarheid weet is.. njah.. niet om cliche te klinken maar ik geloof wel.. God.. Ik wordt echt gek hierzo... Ik ben gewoon mijn vriend kwijt.. voorgoed om dat mensen altyd de waarheid verdraaien...

Ik heb het er met mijn moeder over gehad.. ze zegt dat het wel uitdraait... Maar ik vrees van niet.. Ik heb alles tegen me, niks is voor me... dus rara... wie is de zondebok?

Ik weet het echt niet meer, mijn 'motief' zou zijn dta ikboos was.. maar ik ben helemaal niet boos. We hebben het toen samen uitgemaakt om hele goeie redenen niet omdat het niet meer ging
Als mijn vriend hun geloofd, wil hij nooit meer een relatie met mij omdat hij dat niet kan met iemand die liegt...

Wie zit hier nu fout?
Ik heb geen enkel bewijs....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 07:08
love is life
love is life is offline
ook als is dit heel moeilijk denk ik dat je beter contact een tijdje met die mensen vermijdt ... En als ze iets vragen zegt dan heel bot :' Ja en ook al zou ik dat gezegd hebben is dat jouw probleem?' dan zullen ze hun mond wel houden denk ik ... Ik heb ook al zoiets in de aard meegemaakt en ik weet dat je je ongelofelijk rot voelt en dat alles zo ingewikkeld lijkt ...

Moed meissie!
Oud 24-07-2002, 09:22
de goeie fee
de goeie fee is offline
Het is begrijpelijk dat je ex-vriend beetje gekwetst is...
Dingen zijn veranderd nu het uit is en misschien is hij daardoor een ietsiepietsie vertrouwen kwijt...
Hij WIL jou wel geloven (zegt ie zelf), maar als 2 andere mensen het compleet tegenovergestelde zeggen... Wie moet hij dan geloven?

Maar jij weet wat er gebeurd is; blijf de waarheid volhouden.
Misschien kan je eens gaan praten met het meisje en de ex-vriendin, waarom zij in godsnaam zulke leugens gaan vertellen over jou. Misschien had ze het écht verkeerd begrepen en kan je haar overtuigen dat het niet je bedoeling was zo over te komen.

Heel veel succes gewenst

Dorien
-xxx-
Oud 24-07-2002, 17:18
Verwijderd
HUmmmm kay, dat meisje was hier dus afgelopen week en we hebben het er over gehad... Kom ik er dus achter dat het hele verhaal verdraaid is... nou goed.. zij weet dat dus nu.
Ze heeft geprobeerd mijn (ex)vriend te bellen... maar het lukt allemaal niet. Ik probeer die meisjes niet de schuld te geven voor iets wat ik tog iig wel begonnen ben maar dit is niet eerlijk.
De reden dat het hele verhaal zo belangrijk is voor mijn (ex)vriend is dat hij wil weten wie er liegt, en of ik dus lieg... want hij kan geen relatie hebben met iemand die tegen hem gelogen heeft.
Het zal allemaal ooit wel weer goed komen.. mischien... en ik snap dat mijn vriend moeite heeft met mij geloven ( en zowiezo niet veel vertrouwen heeft in de wereld nu) maar is hetniet zo dat je degene van wie je houd altyd moet geloven tenzij anders bewezen wordt?
Don´t the weddingvows say in good times and in bad... ik snap gewoon niet hoe dit heeft kunnen gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 17:37
Verwijderd
HE? dit verhaal heb ik een paar weken terug ook ongeveer geleden hiero of ben ik nou gek

iig meestal draaien ruzies ALTIJD bij, en anders zou ik hem een brief schrijven en dan ook echt duidelijk de waarheid vertellen en dat je neit liegt! succes!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:56
girl18
girl18 is offline
hij gelooft je niet...? en hij geloof die andere twee wijfen wel..? nou wat kent hij je dan goed zeg.. sorry hoor..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:25
Verwijderd
HUmm okay... Hij was hier net even
Hij wil het er niet meer hebben. HEt is uit gegaan tussen ons omdat hij tijd nodig had voor zichzelf... EN hij weet niet wie hij moet geloven, hij wil mij wel geloven... Maar hij weet niet of hij het wel kan.
Ik zie hem dus echt niet meer voor een tijdje... ik mag wel bellen enzo zei hij.
En toen ik vroeg wat hij nog voor mij voelde.. ( afgelopen weekend zegtie nog 'ik hou van je' ) HIj weet het niet, hij zal altyd van mij houden, van mij als persoon. Maar mischien nooit weer op die manier. Hij wil dat ik hem laat gaan... en wil het niet meer over de hele situatie hierboven hebben.
Ik mag van hem dingen uitzoeken met die meiden maar hij wil er niks meer over horen. Hij weet niet of ik nu wel of niet lieg, en hij kan me niet geloven op mijn woord. Nou dan heb je veel vertrouwen in mensen
Ik snap het wel, maar niet alles. Tlaat een erg groot gat achter...
Maar hij heeft gezegd.. dat of hij mij geloofd of niet.. dat dat niet meerr uitmaakt... Het is over.. hij zei 'if you love something and let it go, if it comes back its yours' Hij wil dat ik hem laat gaan en niet hoop.
sjees... Ik weet het iig ook wel... maar ik voel me echt vern***
leven is niet eerlijk.. jah dat weettik ook wel... maar bah, hij denkt ook verkeerd.
solly voor mn gezeur
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten