OKay...
ik weet het nu echt ff niet meer...
Ik heb eerder een topic gepost over dat het uit was tussen mij en mn vriend, nu is er iets gebeurd...
Het weekend nadat het uitging was ik met een stel vrienden, gewoon beetje lol hebben enzo.
Een van die meisjes was het exvriendinnetje van Mijn vriend´s tweelingbroer.. Ze heeft hem heel veel streken geleverd maar ze kwam er nog vaak over de vloer...
Ze is er dus een keer dronken aan de deur gekomen.. mijn vriends tweeling-broer kwam toen op me af met tranen in zn ogen en gaf me een knuffel en zijn vader was erg boos.
Ik heb dat meisje dus verteld dat ze die jongen pijn deed als ze daar telkens zo vaak kwam en dat ze daarme op moest letten, dat zijn vader boos was en dat zoiets niet weer kon gebeuren (want tsjah anders wordt zn pa echt kwaad en stuurt hij haar weg, voorgoed) Maar goed, twee week geleden kwam mijn vriend met een vraag, there was a lot depending on the answer ( the future of both of us.. whether he would ever want to be with me again)
Hij vroeg mij vervolgens of ik dat meisje heb verteld dat zijn famillie haar haat, dat ze daar niet mag komen, dat zijn vader dat haar gaat vertellen als hij terug komt. etc.
Ik heb niets van dit alles gezegd. En heb het dus ontkend, en de waarheid verteld. MIjn (ex)vriend zei dus dat is goed, no matter what the rest will say I will believe you...
Het verhaal is dus via het meisje bij een exvriendin van mn vriend terecht gekomen en via daar bij zijn moeder, en mij (nu ex) vriend.
Mijn vriend heeft mij gevraagd of ik loog of dat ik dat echt gezegd heb, ik heb hem de waarheid verteld, precies wat ik gezegd heb en hij zei dat hij mij zou geloven no matter what...
Nu belt hij me net op, hij WIL de waarheid achterhalen, hij heeft met zn ex gepraat en zij zegt dat ikhet ms gedaan heb omdat ik boos was.. etc. Hij is nu dat meisje aan wie ik dus 'iets' gezegd heb aan het bellen
en ik zit er echt heel erg mee HIj vertelde me...Als dat meisje en zn ex hun verhaal vertellen zo... dan is het twee tegen 1... En ik ben het haasje
Alles zit me tegen, Ik heb een motief, ik zou die avond toen ik het zei gedronken hebben ( dat is niet zo, dat was snachts...)
ALLES, behalve mijn woord, ik heb met het meisje gepraat ze zei dat ze mijn verhaal dus helemaal verkeerd begrepen heeft en dat die EX het verhaal verdraaid heeft.. TSJAH
IK wordt echt helemaal krankjorem hierzo...HEt spijt me voor dit ongeloofelijke lulverhaal.. MAar dit is echt niet normaal meer, ik zat al in de sh¨t
De enige die de waarheid weet is.. njah.. niet om cliche te klinken maar ik geloof wel.. God.. Ik wordt echt gek hierzo... Ik ben gewoon mijn vriend kwijt..
voorgoed om dat mensen altyd de waarheid verdraaien...
Ik heb het er met mijn moeder over gehad.. ze zegt dat het wel uitdraait... Maar ik vrees van niet.. Ik heb alles tegen me, niks is voor me... dus rara... wie is de zondebok?
Ik weet het echt niet meer, mijn 'motief' zou zijn dta ikboos was.. maar ik ben helemaal niet boos. We hebben het toen samen uitgemaakt om hele goeie redenen niet omdat het niet meer ging
Als mijn vriend hun geloofd, wil hij nooit meer een relatie met mij omdat hij dat niet kan met iemand die liegt...
Wie zit hier nu fout?
Ik heb geen enkel bewijs....