Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens je profiel ben je nog student, dus dan zou ik het studentenabbonnement van die Hi 15 nemen: http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/.../43/hi-student
Het is wat goedkoper, en je zit er ook maar een jaar aan vast. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Je hebt bij Orange een opzegtermijn van 3 maanden. Heb je je abonnement opgezegd en om laten zetten naar prepaid en heb je die brief (ruim) 3 maanden voor de einddatum verstuurd dan wordt je abonnement op 2 november omgezet naar prepaid en hou je dus je eigen nummer. Dan duurt het 10 dagen voor je nummer is omgezet naar je nieuwe simkaart van Hi. Van Hi krijg je dus sowieso een tijdelijk nummer en het abonnement gaat ook meteen in.
Heb je je abonnement van Orange niet opgezegd, dan heb je nog een opzegtermijn van 3 maanden. Maar dan kun je beter je abonnement van Hi nemen en via hen nummerbehoud aanvragen, dan zegt Hi je abonnement bij Orange op (wel met 3 maanden opzegtermijn) en daarom hoef je zelf geen brief te sturen naar Orange.. Ja, ik werk bij Orange..
||
Citaat:
Hee, dat is handig! Ik heb een brief gestuurd naar Orange en in de brief die ik terugkreeg staat: Uw abonnement eindigt op 2 november 2007. Als u uw 06-nummer wilt houden (en dat wil ik) dient u dit tijdig aan te vragen bij uw nieuwe telecomaanbieder. We raden u aan om dit verzoek minimaal 10 werkdagen vóór beëindiging van uw Orange abonnement bij uw nieuwe telecomaanbieder in te dienen. Bij kpn las ik dat het oude nummer nog minimaal een maand geldig moet zijn, dus wilde ik eind september het nieuwe abonnement aanvragen. Maar dat kan dus nu ook al? Ik was namelijk bang dat als ik nu een Hi simkaart krijg met een tijdelijk nummer, ik daar al abonnementskosten voor moet betalen terwijl ik nog bel met mijn Orange sim en daar ook nog 2 maanden voor moet betalen. Ik wilde de overlap van het hebben van 2 abonnementen tegelijk, vermijden... Snap je? ![]()
||
Citaat:
Je krijgt dan wel een sim kaart met inderdaad een tijdelijk nummer. Die kun je wel al gebruiken maar je betaalt dan het tarief buiten de bundel (wat ongeveer 2x zoveel is als het normale tarief en dit betaal je apart). Op een goed moment merk je dan dat je Orange simkaart het niet meer doet en zet je je KPN sim kaart in je telefoon waarna je gewoon met je oude nummer belt (niet vergeten ff je telefoonnummers en zooi van je oude orange sim kaart op je telefoon te zetten anders ben je alles kwijt).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoeveel kan jij per maand sparen? Verwijderd | 78 | 05-10-2020 19:14 | |
Werk, Geld & Recht |
ik kan best wat hulp gebruiken:D manonnetjuh | 53 | 30-07-2009 00:18 | |
Psychologie |