Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 13:31
Schorpioentje
Schorpioentje is offline
Mijn 'probleem' zit dus zo,
al ongeveer een jaar of 2 geleden heb ik op een feest een jongen leren kennen,Marcel,tijdens dat feestje hebben we voor het eerst gezoend met elkaar. We hielden contact,via msn en sms, na een tijdje verwaterde dit contact, en praatten we vrijwel nooit meer met elkaar, ik zag hem ook nauwelijks,want hij ging in een andere plaats uit dan waar ik heen ging. Tot weer ongeveer een jr geleden, zag ik hem weer op een feest,allebei blij om elkaar weer eens te zien,en weer kregen we die avond iets,vanaf dat moment hielden we eigenlijk weer contact,ik werd uitgenodigd voor een feest wat hij mee gaf,die avond hadden we weer iets,bleven contact houden,allemaal heel leuk,we konden goed met elkaar praten en hadden 't op msn leuk met elkaar,en als we elkaar weer eens zagen met uitgaan,dan was t weer raak. Toen kreeg ik 'n vriend,en is t contact weer wat minder geworden, sinds t uit is met mn vriend,heb ik weer veel contact met Marcel,alweer ongeveer 6 maanden ofzo,zo ergens in juni op een feest van iemand die we allebei kennen,zagen we elkaar weer en kregen we weer iets,dat weekend hadden we al afgesproken dat ik een x naar de kroeg/discotheek opstap zou gaan waar hij altijd heen ging,dat was die dag na het feest,ook die avond kregen we weer iets,ik werd steeds gekker op hem,en we kregen steeds 'leuker' contact, ik ging vaker naar die kroeg om hem te zien,en elke keer was t zeg maar raak.We hadden een x afgesproken dat hij naar mij thuis zou komen,alleen dat ging toen op t laatste moment niet door,wat we beiden jammer vonden,de vakantie naderde,we hadden steeds meer contact,we belden,smsen en spraken elkaar op msn,in de week dat ik op vakantie zou gaan zou ik nog een avond bij hem film gaan kijken,ook die avond hadden we weer iets,ik had beloofd hem vanuit mijn vakantie te bellen,op vakantie 'miste' ik hem,ik belde hem vaak,en hij stuurde hele lieve smsjes,dat hij blij was mn stem te horen,dat hij mij ook miste,enz..toen ik thuis kwam zijn we samen naar de film gegaan,en ben ik die dag erna ook nog naar hem toe geweest,omdat hij die dag daarna(btje ingewikkeld)op vakantie ging,dat waren weer 2 supermooie dagen samen,nu is hij op vakantie,en krijg ik vaak smsjes dat hij me mist,ook mis ik hem...maar ik weet niet hoe t nu zit?Hebben we nu wel of niet iets?Hij zei voordat hij ging,ik ben blij als ik je over 15 dagen weer in mn armen kan sluiten.Zo lief..maar ik weet gewoon niet hoe t nu echt zit! Mn vrienden zeggen dat we iets hebben, zijn vrienden zeggen ook van marcel boft maar met zo leuke vriendin als jou. maar zelf hebben we t er nog niet overgehad? wat denken jullie?

sorry voor t LANGE verhaal,maar ben nooit zo goed om t korter uit te leggen.

alvast bedankt! -X- Geertje.
Oud 01-08-2002, 13:41
Verwijderd
Ik zou gewoon afwachten hoe het verder loopt..

Met mijn ex is het ook zo begonnen.. Iedereen zei van jullie hebben iets, maar zelf hebben we het er nooit echt over gehad.. Het was gewoon zo op een gegeven moment.. Toen later hebben we een datum geprikt (die dat we voor het eerst met elkaar naar bed gingen) vanaf wanneer we toen hebben gerekend dat we echt iets hadden..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten