Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 00:14
dekbedje
dekbedje is offline
hmm effe hoor , solly als deze tpic al eens eerder is geweest maar het is meer een vraag voor mezelf en ik wil graag sirieuze reacties

ik ga al een hele tijd met een bepaald persoon naar bed, die persoon was mn eerste en is mn eerste, nou is de communicatie tusse ons echt ik zeg echt ALLES wat ik wil , ik schreeuw als ik dat nodig vind , ik huil als ik dat nodig vind ik mopper , zeur, lach, bladiebla , kan ALLES zeggen , ook over sex dus, ook TIJDENS de sex e.d.
wat ik dus wil zegge is dat er tusse ons echt 0,0 % preutsheid is en dat hij heel goed weet dat hij me eerste is en als ik ergens geen zin in heb is het nee en daarmee uit , niet bitchie ofzo maar sommige dingen zie ik soms gwoon niet zitten omdat ze voor mij nog niet zo euhm *gewoon routine* zijn omdat zomaar effe te zeggen , aangezien de persoon ruim 4 jaar ouder is dan ik houd hij er heel goed rekenng mee

MAAR , om ff to the point te komen HIJ neemt veel initiatief , en ik geniet er helemaal van , aleen soms wil ik het over nemen, dat laat hij dan ook toe , maar dan euhm weetikveel
raakik zeg maar versteend en weetnie wat ik moet doen enz , terwijl het toch niet zo moeilijk is allemaal , meestal maak ik er een plagerijtje van zo van k doe niks of ik jengel een beetje van naahaaauuu , en als ik WEL wa doe dan besef ik m evaak midde in me handeling dattik HEM een beetje aan het nadoen ben

hoe leg ik dit goed uit , hij geeft altijd van die hele sexy kleine bijtjes over me hele lichaam enz enz om maar een voorbeel d te noemen , ik doe hem na , onbewust , ik vinnet niet zo cool , en ja om nou te zeggen van ja jullie comunicatie is toch zo goed dus praat erover , ik denk niet dat dat iets met hem te maken heeft, djeez vaag verhaal he , ik kan het niet goed uitleggen , maar jah is er iets wattik hier aan kan doen ? komt het omdat ik onervaren ben ? wat praten betreft met hem kan ik er niet meer over praten dan wattik nu al doe , soms vraagtie ineens of er iets is en dan zeg ik gewoon ja ik ben bang iets fout te doen , dan zegt hij je kan het niet fout doen doemaar gewoon wat je wil doen , voel ik me wel weer zekerder maar toch , of komt het omdat hij ervaarderder [ of hoe je dat ook schrijft ] is ???

ik ben vanmzelf een bijdehandje en totaal niet verlegen maar ik wil dit zo graag zeg maar goed doen en hem ook eens plezieren omdat alees wat hij bij mij doet zo goedis enzo , aaarg ik kan het niet echt verwoorde mensen , ik hoop dat jullie me rare verhaal een beetje snappen anders wil ik nog wel toelichtingen geve
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 08:58
Bitchy16
Bitchy16 is offline
I know da feeling girl!!!
Mijn vriend is ook mijn eerste en is 3 jaar ouder dan mij en heeft meer ervaring, ik heb nu bijna 2 jaar met hem en in het begin durfde ik ook geen initiatief te nemen omdat ik bang was dat ik het niet goed zou doen. Maar in de loop van de tijd durf je steeds meer, we weten nu echt wat we allebei lekker vinden en hoe we het willen. Er is nu nog wel wat wat ik niet durf hoor, ik zou wel graag voor hem willen strippen omdat ik weet dat hij het fucking geil zou vinden en ik weet ook wel dat ik het kan hoor (wat een EGO!!! ) maar ja....het is moeilijk om te beginnen ofzow, ik kan het niet uitleggen

Regels voor berichten