Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2007, 16:33
twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb deze telefoon op de Orange pagina gezien:http://shop.orange.nl/abonnement/24m...V-Vox-E650.htm
Leek me opzich een leuk telefoontje. Ik ga hem waarschijnlijk nemen met een 15 euro abbo, nou word dit mijn eerste abbo ever dus ik heb wat vraagjes. Orange heb ik nu als prepaid en bevalt goed.. verschilt het nog qua prepaid en abbo qua bereik etc? lijkt me toch niet? Ik sms 100% meer dan dat ik bel. dus had ik gedacht om een voordeelbundel van 10 euro te nemen zodat ik kon smsen voor 8 cent per bericht. Dit gaat dan toch niet bij mijn 15 euro op? Zoals de verkoper het namelijk vertelde ging die 10 euro van mijn abbo af, dan houd ik dus 5 euro over om te bellen enz? Is voor mij ruim voldoende volgens mij. Dan nog over de telefoon zelf, het lijkt me een hele degelijke telefoon toch ben ik op zoek naar mensen die deze telefoon hebben of mensen die hun mening over de telefoon kwijt willen.

Dank jullie wel, Twinkebel.
Oud 30-09-2007, 20:39
Verwijderd
Wat bereik betreft maakt het helemaal niets uit tussen prepaid en postpaid. Als je meer smst, neem dan een smsvoordeelbundel, tel even hoeveel smsjes je per maand gemiddeld verstuurt en kijk dan welke je nodig hebt:
Sms 30 € 3,50 sms'en voor 12 cent per bericht
Sms 60 € 5,50 sms'en voor 9 cent per bericht
Sms 120 € 10 sms'en voor 8 cent per bericht
Sms 240 € 15 sms'en voor 6 cent per bericht
Sms grenzeloos € 20 sms’en naar Nederlandse én buitenlandse nummers voor 1 cent per bericht (max 2000 sms)
Neem je een abo van 15 euro, voor twee jaar? Zonde, neem dan voor 1 jaar, betaal wat bij en ga daarna over naar een goedkope simonly van bijvoorbeeld telfort, dat is vele malen goedkoper.

Ik heb de telefoon ook, hij is niet degelijk, maar heeft wel veel gave opties: draadloos internet, msn, mooie camera, veel vastlopen. Eigenlijk is dat het wel, want door windows mobile loopt hij geregeld vast, het opstarten duurt een minuut en dat is best jammer, als je je even iemand wilt bellen, duurt dat toch snel tien seconden. Zonde.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 06:27
twinkebel
twinkebel is offline
Wat is het verschil tussen sim only en het abbo wat ik noemde dan? En wat jij vertelde over de telefoon zoals over vastlopen lijkt mij dat ik naar een andere telefoon moet zoeken, dankjewel voor de info.
Oud 01-10-2007, 08:13
Verwijderd
sim only is een abo zonder telefoon, dan betaal je de helft van het abo wat je normaliter zou betalen, omdat je niet ook betaalt voor een telefoon.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:26
KiMZz
KiMZz is offline
Als je al prepaid van Orange hebt kun je beter naar de winkel gaan. Heb je je telefoonnummer binnen een halfuur terug op je nieuwe abosimkaart, ipv 10 dagen met een tijdelijk nummer bellen.. En de E650 is wel al een beetje oud.. Kun je beter voor de P3450 (HTC Touch) gaan! Zelfde functies maar dan beter.
Reageren

Regels voor berichten