![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook gehad en ze zeggen dat je 50% kans hebt dat het terugkomt. Heb je niet nog een vervolgafspraak in het ziekenhuis? Bij mij duurde het overigens ook zo'n 8 a 9 weken voordat alles was dichtgegroeid. Is de wond ook nog pijnlijk? Dat zou kunnen duiden op dat het nog ontstoken is. Spoel de wond in ieder geval goed.
Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja naja, het doet niet echt zeer, maar soms voel ik een soort 'steek' (1x per dag maar). En als ik een beetje op de huid druk waar het rood is, is het aan 1 kant als ik aardig hard druk, wel pijnlijk. Maar verder heb ik geen problemen met zitten of dergelijk, dus de pijn is nog erg minimaal. Maar had jij dan ook dat het na 7 weken nog helemaal niet leek alsof het zou dichtgroeien? Want bij mij is alles dicht gegroeid behalve dat plekje. Daar zit ook nog geen vliesje op ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Sterkte.
|
Wikipedia:
Een fistel (Latijn: fistula) is een niet-natuurlijke verbinding tussen een lichaamsholte en de huid. Een fistel kan ook een opening zijn tussen een klier en de huid, of tussen twee holtes in het lichaam. ... Een fistel ontstaat meestal na een ontsteking in de lichaamsholte of in de klier. Als de ontsteking zich heeft uitgebreid tot de huid kan deze spontaan openbreken, of worden doorgebroken. Als de ontsteking zelf is genezen, kan er toch een fistel overblijven, waar af en toe weer vuil of vocht uit naar buiten kan komen. Meestal groeit de fistel echter vanzelf weer dicht als de ontsteking is genezen.
|
|