Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 18:59
Nilssiej
Nilssiej is offline
Ik heb een Texas Instruments TI-83 Plus rekenmachine. Deze rekenmachine is 2e hands. Alleen heb ik er nu een aantal aantekeningen in staan van de vorige gebruiker. Deze wil ik eruit hebben. Ik weet hoe je het moet bewerken, nieuwe moet aanmaken maar ik heb geen idee hoe ik programma's van m'n rekenmachine kan verwijderen. Iemand die dit weet?

Dank en Groet,

Nils
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2007, 23:29
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Ik heb een Texas Instruments TI-83 Plus rekenmachine. Deze rekenmachine is 2e hands. Alleen heb ik er nu een aantal aantekeningen in staan van de vorige gebruiker. Deze wil ik eruit hebben. Ik weet hoe je het moet bewerken, nieuwe moet aanmaken maar ik heb geen idee hoe ik programma's van m'n rekenmachine kan verwijderen. Iemand die dit weet?

Dank en Groet,

Nils
Via het MEM-menu normaal, ik heb hier geen exemplaar liggen om de exacte stappen te geven, maar vaak is het makkelijkste om gewoon je RAM te resetten via dat menu (gaan al je normale programma's eruit, je APPs blijven bewaard). Alles wat gearchiveerd zit, blijft trouwens ook bewaard, wat een truc is om vanalles te bewaren (vermits de meeste leerkrachten tevreden zijn met een RAM reset).
Oud 23-09-2007, 10:34
Nilssiej
Nilssiej is offline
Bedankt. Het enige probleem is/was dat ik een paar programmatje's had die ik wel wilde blijven bewaren. In het Mem-menu zag ik toen nog de optie "Mem Mgmt/Del" staan, waarin je programmatje's kon verwijderen zonder allemaal tegelijk te doen. Maar zonder je hulp was het niet gelukt, aangezien ik niet wist dat ik in het Mem-menu moest zoeken

Nils
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 22:08
Vinniebar
Vinniebar is offline
Je had die programma's ook in het archief kunnen gooien.
Bij het resetten blijven die progjes op je TI staan, waarna je ze weer uit 't archief kan halen.

Maar daar is 't nu te laat voor...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten