Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Welke koop jij
x-box 360 9 47.37%
wii 10 52.63%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2007, 12:17
gaming champion
gaming champion is offline
Welke zou jij kopen

Ik doe alleen deze 2 omdat iedereen anders PS 3 kiest
Ik de x-box
Oud 01-10-2007, 13:19
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik heb ze allebei.

Er overlapt bijna niks tusen die 2 consoles, dus er is geen reden om te kiezen tenzij je echt geldgebrek hebt.
Oud 01-10-2007, 13:26
Verwijderd
Geen van de twee. Wat is nu eigenlijk het nut van deze poll?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 13:39
Verwijderd
De X-Box lijkt me leuk om eens op te spelen, maar ik vind hem veel te duur om zelf te kopen, en over het algemeen spreken nintendo-games me veel meer aan. Dus ja, de Wii. (En die heb ik ook.)

Ga af op de games die er voor beide uitkomen, kijk reviews en bedenk je wat voor soort games jij liever speelt. Op basis daarvan kan je denk ik best een goede keuze maken. (Zelf ben ik dus vooral iemand die 'gezellig' wil spelen, voor shooters gebruik ik m'n pc wel.)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 14:47
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
De X-Box lijkt me leuk om eens op te spelen, maar ik vind hem veel te duur om zelf te kopen, en over het algemeen spreken nintendo-games me veel meer aan. Dus ja, de Wii. (En die heb ik ook.)
Oud 01-10-2007, 15:29
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
PS3

maar goed, wii is een leuk concept alleen zijn er nog niet leuke games
daarom
X360
Oud 01-10-2007, 16:55
Verwijderd
Allebei geniaal in its own way <3
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik doe alleen deze 2 omdat iedereen anders PS 3 kiest
lol, want?
echt no way dat ik een ps3 koop
Anyway, ik heb ze allebei, zowel de wii als de 360 dus.. het vult mekaar eigenlijk gewoon goed aan
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 22:22
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ik koop ze allebei. En ik ben tot nu toe niet van plan om een ps3 aan te schaffen
Oud 02-10-2007, 06:56
Verwijderd
Zo'n Wii wil ik ooit nog wel een keer halen
Xbox, mjah wel lache ding. Maar als ik moet kiezen, toch een wii
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 10:15
Neworder
Neworder is offline
Geen van beide, ps3 en pc zijn nog steeds de beste.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 12:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Met de Wii zou ik wachten tot de prijs naar een acceptabel niveau is afgezakt en het spelaanbod fatsoenlijk te noemen is. Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien developers nog niet echt ingesteld zijn op het (vermoedelijk langdurige) succes van het apparaat. De spellen die je nu krijgt zijn waardeloze haastklussen die snel gemaakt moeten worden om te kunnen profiteren van een "kortstondige hype". Ugh.

Eerlijk gezegd vrees ik dat de Wii ook in de toekomst vooral gebruikt gaat worden om de big budget/prestige games op de 360, PC en PS3 makkelijker te kunnen financieren. Oftewel, the short end of the stick is hoe dan ook voor de Wii-bezitter.

De 360 is een goede keus, hoewel het aanbod ook nog niet echt briljant is. En die rooie ringen....

Wie een PS3 koopt voor de huidige prijs is best wel een beetje stom bezig. Tenminste, als je hem alleen wilt gebruiken voor games. Daarnaast is het huidige aanbod nog veel kutter dan dat van de Wii. En laten we niet vergeten dat Sony in een zorgwekkend tempo exclusives kwijtraakt.
Oud 02-10-2007, 12:10
gaming champion
Citaat:
Met de Wii zou ik wachten tot de prijs naar een acceptabel niveau is afgezakt en het spelaanbod fatsoenlijk te noemen is. Dat kan nog wel een tijdje duren, aangezien developers nog niet echt ingesteld zijn op het (vermoedelijk langdurige) succes van het apparaat. De spellen die je nu krijgt zijn waardeloze haastklussen die snel gemaakt moeten worden om te kunnen profiteren van een "kortstondige hype". Ugh.

Eerlijk gezegd vrees ik dat de Wii ook in de toekomst vooral gebruikt gaat worden om de big budget/prestige games op de 360, PC en PS3 makkelijker te kunnen financieren. Oftewel, the short end of the stick is hoe dan ook voor de Wii-bezitter.

De 360 is een goede keus, hoewel het aanbod ook nog niet echt briljant is. En die rooie ringen....

Wie een PS3 koopt voor de huidige prijs is best wel een beetje stom bezig. Tenminste, als je hem alleen wilt gebruiken voor games. Daarnaast is het huidige aanbod nog veel kutter dan dat van de Wii. En laten we niet vergeten dat Sony in een zorgwekkend tempo exclusives kwijtraakt.
Ach zolang de f1 maar op de playstations blijft
Oud 03-10-2007, 01:01
Vice
Vice is offline
Snes, stelletje graphicwhores.
Oud 03-10-2007, 10:06
Neworder
Neworder is offline
Ik kies de ps3 ( die ik ook heb) als je qua beeld kwaliteit echt ites goed wil hebben moet je de ps3 hebben. Want die andree 2 zijn niet zo geweldig qua beeld.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:07
gaming champion
Citaat:
Ik kies de ps3 ( die ik ook heb) als je qua beeld kwaliteit echt ites goed wil hebben moet je de ps3 hebben. Want die andree 2 zijn niet zo geweldig qua beeld.
offtopic: he N, dat had je me ook kunnen zeggen op school
Oud 03-10-2007, 10:07
Neworder
Neworder is offline
De prijs voor een ps3 maakt me niet uit, ik werk er zelf voor. Mensen die zegge dat je stom ben dat je ps3 gaat kopen wegens de prijs, zijn gwn bang voor hun geld. (bang om uit te geven) De WII is een leuk gezinsconsole, maar de xbox is weer leuk via inet anders heb je er niks aan. De ps3 is op elk gebied uitstekend
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:08
Neworder
Neworder is offline
Lol ik doe het op het forum op te vullen anders heb je maar 12 replies ^^
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 10:47
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
De prijs voor een ps3 maakt me niet uit, ik werk er zelf voor. Mensen die zegge dat je stom ben dat je ps3 gaat kopen wegens de prijs, zijn gwn bang voor hun geld. (bang om uit te geven) De WII is een leuk gezinsconsole, maar de xbox is weer leuk via inet anders heb je er niks aan.
Het heeft niets met bang zijn te maken. Jij koopt toch ook geen chocoladereep voor dertig euro? Nou dan. Het is gewoon een kwestie van gezond verstand.

Citaat:
De ps3 is op elk gebied uitstekend

Oh ja, ik was even vergeten dat we hier in Sonyland leven. Iedereen in Europa hangt als vanouds onvoorwaardelijk aan de lul van Sony.
Oud 03-10-2007, 12:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb altijd de nintendolijn gevolgd, maar tegenwoordig vind ik die wat tegenvallen. Zowel de wii als de NDS vond ik nogal, ehm.... zinloos.

Ik heb zelf de x-box 360 en die bevalt me prima. Ik kan er redelijk goede games op spelen, hij kan als dvd's spelen en muziek van m'n ipod spelen, alles wat ik nodig heb dus.

Overigens, de PS3 hoort ook in deze poll, lijkt me.

Citaat:
De prijs voor een ps3 maakt me niet uit, ik werk er zelf voor. Mensen die zegge dat je stom ben dat je ps3 gaat kopen wegens de prijs, zijn gwn bang voor hun geld. (bang om uit te geven) De WII is een leuk gezinsconsole, maar de xbox is weer leuk via inet anders heb je er niks aan. De ps3 is op elk gebied uitstekend
De PS3 heeft zinloze extra's. Daarbij is de prijs véél te hoog voor een console. Ik vind het niet erg om grote bedragen geld uit te geven, maar dan moet het wel iets tóevoegen. En ik vind dat de PS3 dat onvoldoende doet. En op elk gebied uitstekend is hij al helemaal niet.
Oud 03-10-2007, 12:59
gaming champion
Citaat:
Lol ik doe het op het forum op te vullen anders heb je maar 12 replies ^^
En ik ben een spammer,DP?
Oud 03-10-2007, 14:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
duidelijk de Wii. Kun je het meeste mee lachen.
Oud 03-10-2007, 15:11
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Ik heb altijd de nintendolijn gevolgd, maar tegenwoordig vind ik die wat tegenvallen. Zowel de wii als de NDS vond ik nogal, ehm.... zinloos.

Ik heb zelf de x-box 360 en die bevalt me prima. Ik kan er redelijk goede games op spelen, hij kan als dvd's spelen en muziek van m'n ipod spelen, alles wat ik nodig heb dus.

Overigens, de PS3 hoort ook in deze poll, lijkt me.

De PS3 heeft zinloze extra's. Daarbij is de prijs véél te hoog voor een console. Ik vind het niet erg om grote bedragen geld uit te geven, maar dan moet het wel iets tóevoegen. En ik vind dat de PS3 dat onvoldoende doet. En op elk gebied uitstekend is hij al helemaal niet.
+1, de PS3 is meer iets voor iemand die een goedkope blu-ray speler wil, en met de PS3 kan hij als pluspunt ook nog games spelen.
De PS3 is geen gameconsole met blu-ray speler, maar een blu-ray speler waar je ook games op kan doen
Oud 03-10-2007, 15:52
Rioto
xbox 360 ftw!! fanboy present fuck sony
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:25
Fingon
Fingon is offline
oh ja, mijn xbox nu
Advertentie
Oud 03-10-2007, 19:02
gaming champion
Citaat:
oh ja, mijn xbox nu
[afbeelding]
Elite pack?
Jij Halo freak
Oud 03-10-2007, 19:36
stay asleep
stay asleep is offline
wii trekt mij totaal niet.. ik hou meer van rustig zitten met een controller in me hand dan dat ik de kamer rond moet rennen om me spel uit te spelen.. Met vrienden lijkt het me dan wel weer leuk.. maar ik koop geen console voor me vrienden.

xbox 360, geweldig ding.. tot een week geleden toen ie op elk spel vast liep en nou al gelijk vast loopt als ik hem aanzet.. goeie spellen zijn vooral shooters.. dus als je daarvan houd zou ik voor de 360 gaan.. de controller is heilig, nog nooit zo'n goeie in me handen gehad. verder is het kut dat je alles er los bij moet kopen zoals een draadloze internet ontvanger voor 80 euro, xbox live..

ps3 ook vet, alleen ander soort spellen.. shooters vind ik op de ps3 niet tot hun recht komen.. en dat komt onder andere door die kutcontroller.. als ze dan een trigger er opwillen.. maak dan een goeie.. glij de hele tijd van die kuttrigger af met me vingers.. (irritant bij racen). beste aan de ps3: god of war 3! verder is het veel beter dat draadloos internet er al ingebouwd zit (dus geen 80 euro voor die ontvanger dinges..) en ik dacht dat je altijd op internet kon zonder een 'ps3 live' kaart te moeten kopen. enige nadeel is de prijs en de spellen die tot nu toe uit zijn.
Oud 03-10-2007, 19:57
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
wii trekt mij totaal niet.. ik hou meer van rustig zitten met een controller in me hand dan dat ik de kamer rond moet rennen om me spel uit te spelen.. Met vrienden lijkt het me dan wel weer leuk.. maar ik koop geen console voor me vrienden.
En dit is een typische reactie van iemand die nooit met een wii heeft gespeeld.

Ik heb hier liggen Super Paper Mario, Legend of Zelda: TP, Dragonball Z Budokai: Tenkaichi 2, Red Steel, Rayman: Raving Rabbits, Wii Sports en Wii play.
Bij geen van de spellen ben ik ook maar even mijn stoel uit geweest. En ik zit niet eens in een normale bureaustoel.

En alleen met Rayman heb ik echt het idee dat het zwaaien overbodig is bij bepaalde situaties.
Oud 03-10-2007, 21:52
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Elite pack?
Jij Halo freak
nee casemod van mezelf.
Oud 03-10-2007, 23:22
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dat valt me juist heel erg mee. Er zijn wel zulke spellen, maar voor de imo wat fatsoenlijkere spelletjes (niet sports of de meeste van die partyzooi) kan je gewoon op de bank blijven zitten. Zelda speelde ik vanuit een luie stoel vanuit mijn polsen. Gaat prima en bevalt me veel beter dan een standaard controller.
Oud 04-10-2007, 10:07
Verwijderd
Ik sta alleen bij Wii Sports echt, en dan sta ik ook niet als een idioot te rennen en te springen. Bij Zelda kan ik me niet voorstellen dat je gaat staan, want dat is gewoon compleet onnodig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten