|
|
Bekijk resultaten poll: Welke koop jij | |||
x-box 360 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 47.37% |
wii |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 52.63% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De prijs voor een ps3 maakt me niet uit, ik werk er zelf voor. Mensen die zegge dat je stom ben dat je ps3 gaat kopen wegens de prijs, zijn gwn bang voor hun geld. (bang om uit te geven) De WII is een leuk gezinsconsole, maar de xbox is weer leuk via inet anders heb je er niks aan. De ps3 is op elk gebied uitstekend
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Oh ja, ik was even vergeten dat we hier in Sonyland leven. Iedereen in Europa hangt als vanouds onvoorwaardelijk aan de lul van Sony.
||
Ik heb altijd de nintendolijn gevolgd, maar tegenwoordig vind ik die wat tegenvallen. Zowel de wii als de NDS vond ik nogal, ehm.... zinloos.
Ik heb zelf de x-box 360 en die bevalt me prima. Ik kan er redelijk goede games op spelen, hij kan als dvd's spelen en muziek van m'n ipod spelen, alles wat ik nodig heb dus. ![]() Overigens, de PS3 hoort ook in deze poll, lijkt me. Citaat:
||
Citaat:
De PS3 is geen gameconsole met blu-ray speler, maar een blu-ray speler waar je ook games op kan doen ![]()
|
![]() |
wii trekt mij totaal niet.. ik hou meer van rustig zitten met een controller in me hand dan dat ik de kamer rond moet rennen om me spel uit te spelen.. Met vrienden lijkt het me dan wel weer leuk.. maar ik koop geen console voor me vrienden.
xbox 360, geweldig ding.. tot een week geleden toen ie op elk spel vast liep en nou al gelijk vast loopt als ik hem aanzet.. goeie spellen zijn vooral shooters.. dus als je daarvan houd zou ik voor de 360 gaan.. de controller is heilig, nog nooit zo'n goeie in me handen gehad. verder is het kut dat je alles er los bij moet kopen zoals een draadloze internet ontvanger voor 80 euro, xbox live.. ps3 ook vet, alleen ander soort spellen.. shooters vind ik op de ps3 niet tot hun recht komen.. en dat komt onder andere door die kutcontroller.. als ze dan een trigger er opwillen.. maak dan een goeie.. glij de hele tijd van die kuttrigger af met me vingers.. (irritant bij racen). beste aan de ps3: god of war 3! verder is het veel beter dat draadloos internet er al ingebouwd zit (dus geen 80 euro voor die ontvanger dinges..) en ik dacht dat je altijd op internet kon zonder een 'ps3 live' kaart te moeten kopen. enige nadeel is de prijs en de spellen die tot nu toe uit zijn.
||
Citaat:
Ik heb hier liggen Super Paper Mario, Legend of Zelda: TP, Dragonball Z Budokai: Tenkaichi 2, Red Steel, Rayman: Raving Rabbits, Wii Sports en Wii play. Bij geen van de spellen ben ik ook maar even mijn stoel uit geweest. En ik zit niet eens in een normale bureaustoel. En alleen met Rayman heb ik echt het idee dat het zwaaien overbodig is bij bepaalde situaties.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
xbox vragen justine1997 | 20 | 06-05-2011 18:40 | |
Games |
Online namen [PS3, xBox360 en Wii] Basagu | 11 | 28-09-2008 14:54 | |
Games |