![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Ik maak nu al meer dan 2 jaar, zelf sieraden. En nu vroeg ik me af , of er hier ook interesse naar is? De prijzen staan vast, behalve dat er nog 10% korting vanaf gaat, vanwege de actie op mijn site. Alle sieraden zijn incl. verzending. Voor de mensen die meer sieraden willen zien, kijk even op mijn site: www.mijnjuwelen.nl . Het gastenboek, en contact en bestellen doen het nog niet, maar hier wordt aan gewerkt. Zo, nu een paar sieraden: Code: K2 Prijs: € 6,95 Deze ketting is ge- maakt van glasparels. De parels zijn zo op de draad gemaakt dat het lijkt dat ze zweven. Code: K3 Prijs: € 7,00 Deze ketting is ge- maakt van glaskralen. De glaskralen komen samen aan een boei. Een veter maakt het helemaal af! Code: K4 Prijs: € 6,50 Deze ketting is ge- maakt van glasparels. Er hangt een hangertje van een vlinder aan. Code: K1 Prijs: € 8,50 Deze ketting is ge- maakt van een glas hanger met verschil- lende kleuren zilverfolie erin. De ketting zelf hangt aan een zwarte veter, zodat de hanger de eye-catcher is. Code: A1 Prijs: € 9,50 Deze armband is gemaakt van schelpjes kralen en parels. De armband heeft geen sluiting, je kunt hem zo om je pols wikkelen. ![]() Code: A2 Prijs: € 4,95 Deze armband is gemaakt met parels. Slotje is nikkelvrij. Code: A3 Prijs: € 9,95 Deze armband is gemaakt van verschil lende soorten kralen die op een spiraal zijn geregen. De armband heeft geen sluiting, omdat je hem zo om je pols kunt wikkelen. De oorbellen zet ik er vanmiddag op! Groetjes Jasmijn p.s wil iedereen die geen interesse heeft, helpen uppen???
|
|
|