Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2007, 20:35
Kommunist
Kommunist is offline
beste forummer,

ik heb sinds een tijdje een probleem met Winamp, elke keer als ik t gebruik krijg ik na 1 nr afspelen een foutmelding.

ik heb de zoekfunctie gebruikt en daatrom winamp 5.35 opnieuw gedownload en geiinstalleerd... geen resultaat alleen.....

ik las van vorige mensen al dat het probleem m waarschijnlijk in de pc zelf zit en niet bij winamp
dat klinkt ook wel plausibel aangezien ik kort geleden last heb gehad van een trojan, die ik wel heb verwijderd, maar aangezien ik nogal digibeet ben weet ik neit hoeveel schade er verder is en hoe ik die op kan lossen...

defraggen heb ik al gedaan, mn pc is er namelijk ook extreem langzaam op geworden.

ik hoop dat iemand er iets op weet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2007, 20:52
M@rco
M@rco is offline
En de foutmelding is...?
Oud 15-10-2007, 21:37
Kommunist
Kommunist is offline
AppName: winamp.exe AppVer:5.3.5.1305 ModName: ntdll.dll
ModVer: 5.1.2600.2180 Offset: 00011f6c

ik hoop dat dit t is.... de vensters zijn namelijk niet gewoon te koppieren..
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 10:27
M@rco
M@rco is offline
Dat is een systeembestand van Windows, misschien dat het op de één of andere manier beschadigd is ofzo. Je zou je systeembestanden eens kunnen scannen:
  • Start > Uitvoeren > cmd
  • sfc /scannow
Dan gaat hij al je systeembestanden af en waar nodig zet hij de originele versies terug. De nieuwste versie van Winamp is overigens 5.5, misschien helpt het ook om die te installeren.

Scan ook je systeem eens op spyware, door de stappen onder 'Zelf verwijderen' in dit topic te doorlopen
Oud 16-10-2007, 16:46
Kommunist
Kommunist is offline
hardstikke bedankt voor je snelle antwoord....

t heeft helaas alleen niet mogen baten....

t probleem ontstond bij t scannen van mn systeembestanden, er werd gevraagd om de cd van de service pack, ik blijk alleen een oudere versie op cd te hebben dan er op mn pc staat...
deze was neit goed ivm koppieren van bestanden...

ik denk dat dit komt dat mijn ( o zo fijne) ex een jaar gelee mijn pc al "een grote beurt"had gegeven, alles erafgehaald en opnieuw geiinstalleerd
ik denk dus dat hij toen versies heeft geiinstaleerd die ik niet heb... mooi kut dus want ik kan hem er niet om vragen...

het checken van spyware had ik eiegnlijk al ruimschoots gedaan met de genoemde programma's, dus dat lekke me niet nodig...

het op nieuw downloaden van winamp, de nieuwste versie, heb ik gedaan, maar geen verandering dus

ik denk dus ook dat het probleem in het systeem zit, ik kan natuurlijk wel de oude versie installeren, maar ik weet niet hoeveel dit uitmaakt met inmiddels vernieuwdere versies van andere programma's...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2007, 17:25
Verwijderd
Wees blij dat je nog foutmeldingen krijgt. Sinds versie 5.X sterft mijn WinAmp af en toe zonder enige reden. Hoera voor bloatware!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten