Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2007, 23:12
Verwijderd
Control Z zorgt er daarna voor dat alleen de selectie vet wordt, maar ik skip die control-z stap graag. Weet iemand misschien hoe dat kan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2007, 20:48
Moonspell
Moonspell is offline
Kijk eens naar koppen en niveau's misschien? staat deze niet als geheel in koptekst, vaak heeft word daar nog wel eens kuren mee
Oud 28-09-2007, 17:28
Vinniebar
Vinniebar is offline
Of gewoon overstappen op Open Office...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 21:42
Verwijderd
Vinniebar... vraag ik ergens in het topic om een alternatief? Ik vraag om een oplossing in word voor het probleem wat ik in word heb, jij post hier zo gigantisch offtopic... ga weg.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 00:22
Vinniebar
Vinniebar is offline
Je vraagt geen oplossing, je vraagt "hoe het kan".
Het ligt ongetwijfeld aan Word, wat meteen het antwoord op je vraag is.
Wil je in de toekomst geen gezeur met zo'n Bill Gates programma, dat alleen maar goed loopt omdat je 't bij Windows ongevraagd door de strot krijgt geduwd, heb ik bovenstaand advies voor je.
Wat ik meteen weer intrek, omdat jij blijkbaar graag aan een vaag, niet-of-slecht-werkend programma vast zit.

OffTopic is het allerminst: dat zou het wel zijn als ik het over Chinezen in het regenseizoen had gehad.
En weggaan is daarnaast het allerlaatste waar ik nu aan denk...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 12:49
dutch gamer
dutch gamer is offline
Echt houd eens op met dat anti Microsoft gezeur en laat iedereen die windows/ie/office heeft daar ook gewoon gebruik van maken. Windows is echt niet voor niets zo groot geworden.

@ piloff: gebruik je templates? Zoja: staat daar misschien iets in dat dit gedrag zou kunnen verklaren?
Oud 29-09-2007, 19:22
Koning
Koning is offline
Citaat:
Wil je in de toekomst geen gezeur met zo'n Bill Gates programma, dat alleen maar goed loopt omdat je 't bij Windows ongevraagd door de strot krijgt geduwd, heb ik bovenstaand advies voor je.
Wat ik meteen weer intrek, omdat jij blijkbaar graag aan een vaag, niet-of-slecht-werkend programma vast zit.

OffTopic is het allerminst: dat zou het wel zijn als ik het over Chinezen in het regenseizoen had gehad.
Houd je bek, hou gewoon je bek.

Deze discussie vind je overal en altijd en je hebt niet gelijk. In MS Office is misschien iets invoorspelbaars of zit misschien een bugje. In OOffice ben ik complete crashes en fatale bugs tegen gekomen.

Bovendien, als je stabiliteit zoekt moet je toch ver van de pre-fab opensource paketten wegblijven, daar komten bij elke feature-update net zo veel bugs bij als er bij het patchen af gaan.

Hou je stoere opensource praatje maar ergens anders want iedereen weet dit wel en kiest tóch voor MS Office.
Oud 29-09-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:

FLIKKER OP! JE BENT NIET DE JEHOVA GETUIGE VAN OSS!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Echt houd eens op met dat anti Microsoft gezeur en laat iedereen die windows/ie/office heeft daar ook gewoon gebruik van maken. Windows is echt niet voor niets zo groot geworden.

@ piloff: gebruik je templates? Zoja: staat daar misschien iets in dat dit gedrag zou kunnen verklaren?
Ik zal morgen eens kijken, nu ben ik knetterstoned.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 21:09
Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
(...) jij post hier zo gigantisch offtopic... ga weg.
Zie de 3 bovenstaande posts... Geen verder commentaar nodig; Well Done!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 18:56
Verwijderd
van nu af aan weer ontopic he, de user heeft het al begrepen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 19:01
Koning
Koning is offline
Ik weet niet wat die laatste fladrol nou weer wil.

Maargoed, heb je het al gevonden?
Oud 01-10-2007, 19:14
Verwijderd
nope, nog niet. Ik werk niet met templates, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 19:25
Verwijderd
Vinniebar @ up teh shut fuck.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:27
Vinniebar
Vinniebar is offline
OK OK, sorry :-P

Maar kan je 't niet fixen in
configuratiescherm -> software
en dan "repareren" oid... ?

Misschien net als bij de TI: resetten is soms makkelijker dan het probleem proberen op te lossen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 20:44
Verwijderd
Ik denk dat het de boel wel oplost als ik mijn preferences in word reset naar default, maar zoals je wellicht begrijpt, heb ik een hoop veranderd en ikk zou het jammer vinden als ik dat opnieuw moet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 16:40
Verwijderd
heb je dit alleen bij het kopieren en plakken van tekst?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 18:35
Verwijderd
Nee, ik heb het bijvoorbeeld als ik een woord vet maak wat ik daarvoor heb geselecteerd. Ook met cursief maken, onderstrepen, doorstrepen, etc. Niets mis met het knippen en plakken. Ctrl+z is ongedaan maken.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 19:15
Verwijderd
Ik denk dat er dan een foutje is geslopen in je documentsjabloon (normal.dot).
Volgens mij is het ook mogelijk om in Word de opmaaktekens weer te geven. Ze deze eens aan.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 07:03
Verwijderd
Ik probeer het net, nieuw bestand gepakt, alle prefs uitgezet die ik had ingesteld (reset naar default gedaan) en hij doet het weer. Enige nadeel is dat ik nu niet weet waar de fout lag, maar het is nu tenminste wel opgelost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten