Advertentie | |
|
![]() |
|
ik erger me rot aan het accent van die hawaaiaanse doos. En ik ben blij dat die domme blonde muts eruit is. Die somalische vind ik wel mooi... maar ik vind haar wel irritant. Die Marvita vind ik écht niet knap en wél vervelend. Dus bleh. En die vermoeiende peptut mag er ook uit van mij
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
En ach... Alsof ze bij ANTM ooit iets gegeven hebben om het imago van de deelnemers? Alleen om dat van de winnaars... |
![]() |
|
Ja dat dacht ik ook al
![]() Maar het was ook een ongelukkige vertaling. Ze zei: it's the worst experience! Wat volgens mij (maar ik ben geen ster in Engels) toch ook gewoon kan betekenen dat ze het erg vervelend vond, niet persé dat het echt het vervelendste was wat ze óóit had meegemaakt.
|
Verwijderd
|
Echt zonde wat ze met het kapsel van Claire hebben gedaan.
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmm alleen kruisjes, maar dat ligt misschien aan de browser. De poses zijn echt naar, die eerste met het rode vind ik misschien wel de mooiste makeover. Bij Fatima had ik eigenlijk kaal verwacht, nu ziet ze er zo algemeen uit.
||
Citaat:
![]()
|
Gelukkig is die neuroot er nu uit. Volgende keer Dominique svp. En Lauren moet even heel snel een zelfvertrouwencursus krijgen. Tuleh heeft toffe kleding
![]()
|
Wel een beetje raar dat Aimee en Claire al weken heel goed zijn en er met 1 slechte foto gelijk (bijna) uit liggen
![]() En wel weer erg jammer dat iedereen bij Tyra Banks een achterlijk pakje aan moet, zodat mevrouw er goed uit komt. Claire is enorm in mijn achting gedaald. Wat een kinderachtig stuk vreten zeg. Oké, Dominique is ook vervelend en je mag ook best wat zeggen van een wekker die steeds weer te vroeg af gaat. Maar dat ze daar ging zitten kletsen was echt beneden niveau, zeker omdat Dominique er best netjes wat van zijn en later zelfs beleefd vroeg of ze weg wilden gaan. En Lauren is helemaal raar, met gelijk op een stoel gaan staan blèren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] America's Next Top Model #2 x-spekkie-x | 104 | 19-09-2011 13:04 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 9 Verwijderd | 254 | 19-11-2008 09:56 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 8 x-spekkie-x | 189 | 27-03-2008 17:10 | |
Films, TV & Radio |
Holland's Next Topmodel Jahney | 500 | 26-09-2006 15:59 | |
Films, TV & Radio |
America's next top model 5 GiovsGio | 498 | 17-07-2006 12:47 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 5 #1 Verwijderd | 43 | 02-04-2006 18:28 |