Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet wat het is.. Mijn ex zegt ook.. Tja, je ziet zoveel relaties die uit gaan, en later weer goed komen.. Dan krijg je het idee dat hij even gaat testen of hij het alleen toch niet leuker vind als met jou.. Mijn hoop vervliegt langzaam. En ik heb nu ( na een maand toch nog af en toe contact) met hem afgesproken dat we alleen nog "hoi"en "doei"zeggen. En het is voor mij minder pijnlijk als voorheen.. toen we samen lachten,om al "onze" grapjes.. Hij zei het zo: we kunnen nu gewoon niet gescheiden houden, wat een relatie is en wat een vriendschap samen inhoudt.. En daar moest ik hem gelijk in geven. Want echt, jongens vinden het gewoon moeilijk, om zelf deze grens aan te geven denk ik dan. Want idd, hij geeft vast nog heel veel om je, en wil jou helemaal niet kwetsen.. en natuurlijk vind hij het nog heel gezellig als hij je spreekt. Maar het doet veel met jou. En aan verwerken kom je dan niet eens toe, omdat het alleen maar onbegrijpeliljker wordt allemaal. Het is gewoon een *** tijd..
![]()
|
Gisterennacht kwam ik m tegen in de kroeg waar we altijd heengingen, maar hij had gezegd dat hij niet op stap zou gaan dus durfde ik daar wel even heen te gaan. Verder dan een hoi kwamen we niet en ik ben maar weer snel doorgelopen. Hij zei dat hij er niet bij nagedacht had maar hij heeft wel mooi mn avond verpest.
Ik heb hem gemaild dat ik geen contact meer wil, dat het te zwaar is zo en dat ik moet loslaten. Hij antwoorde dat hij het heel jammer vind maar t wel begrijpt en dat hij het respecteert. Het lijkt net alsof hij 'ons' niet eens mist ofzo, er al gewoon weer overheen is. Niet eerlijk!!! Ik wist niet dat het contact verbreken zo moeilijk zou zijn. Zit de hele tijd te janken en ik moet zo gaan werken ook nog ![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk dat het moment nadat je het contact hebt verbroken het moeilijkst is. Nu moet je ECHT alleen verder.. het is iets waar je even doorheen moet. Dat je moet werken is dan misschien juist wel goed, dan heb je even afleiding. Het lijkt nu onmogelijk, maar het slijt allemaal echt. In het begin zul je bijna ieder moment van de dag aan hem denken, voor als je alleen bent/niets aan het doen bent. Uiteindelijk zul je een keer 's avonds gaan slapen en je beseffen dat je de hele dag nog niet aan hem hebt gedacht.
Het is heel moeilijk, maar bijna iedereen maakt het mee en komt er ook weer uit. Geef jezelf de tijd! |
![]() |
|
Het zou zo mijn verhaal kunnen zijn. alleen bij mij is het al bijna 7/8 maanden uit.
Het kan weken goedgaan als ik hem niet zie, maar zodra ik hem droom ik van hem.. wil ik met hem praten.. gewoon weer zoals vroeger. Ik weet niet hoe je het overleeft, ik weet het zelf niet.. ik hoop dat het alleen bij jou sneller gaat dan bij mij, want mijn vriendinnen hadden na 2 maanden al zoiets van.. komop ga verder met je leven.. Contact verbreken hielp bij mij wel.. (tel verwijderen en msn verwijderen.. zodat je niet op msn gedoe hebt, en niet steeds als je op msn komt hopen dat hij dr ook is..) Alleen ik weet niet of je nog ooit verplicht hem moet zien?
|
Ik hoef hem niet verplicht te zien, gelukkig niet.
Het gaat nu wel goed eigenlijk. Maar het is toch wel moeilijk, de afgelopen 3 jaar zijn er geen 3 dagen voorbij gegaan waarin ik niks van hem gehoord heb. En nu hoor ik niks, en ik laat niks horen. Het is gewoon raar dat ik niet weet hoe het met hem gaat en dat ik niet aan hem kan vertellen hoe het met mij gaat. Bij hem kon ik altijd terecht en dat kan nu niet meer, nu moet ik het meer zelf oplossen. Maar dat gaat helemaal goed komen ![]() Ik kan er nu weer vrij redelijk mee omgaan, denk nog wel aan hem maar niet als in wanhopig om hem terug te krijgen. We're making progress here ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ex Priyanka | 18 | 06-01-2008 14:21 | |
Liefde & Relatie |
direct nieuwe vriend Zonnemeisje | 42 | 10-07-2007 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Ex - huidig vriendje? Avalon_Mae | 17 | 29-03-2005 11:55 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie Contact ex terwijl vriend! Jullie mening?! ShiningStar | 7 | 26-09-2003 18:54 |